| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1093 .. 2183 2184 2185 2186 2187 .. 2972 .. 3757
12.06.13 11:17
valey 

Re: Bräute 2013

ja mer gfallt nr. 1 au besser :)

12.06.13 11:35
anyany 

Re: Bräute 2013

Merci för s Feedback, was wördi nor mache ohni öich, Froue?
Ech be froh hani das Forum, schösch wördi ouä ständig mis Omfäud vouquatsche met Hochsigszüüg, wo si secher gar (noni) wörd intressiere. Ech hätt eh nie dänkt, dassi mou so es Tamtam om das mache!!

12.06.13 11:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh valey, han erst jetz mitübercho was passiert isch... ach isch das blöd, verstahn din Frust absolut, s schlimmste findi dass sie eu nie drüber informiert hend... ich weiss dass das jetz definitiv nöd brucht hesch, aber au ich bin mir absolut sicher, dass au so öpis euses wunderschöne Fest nöd wird chöne kaputt mache... wie vieli scho gschriebe hend, es isch nöd wichtig wie alles rundume usgseht, d Hauptsach adem Tag isch dass ihr eu chönd id Auge luege und voller Emotione de wichtigi Schritt i euem Lebe chönd igah... du wirsch so viel anderi Emotione ha, dass das blöde Grüscht nödmal wirsch gseh :)

Ich han au chli es Missgschick gah und muess alli Gastgschänkli nomal mache.... grrrrr janu, ich gsehns vode positive Siite und bin froh dasi no gnueg Ziit han, aber ja, jetz isch definitiv bastle agseit, bin au froh wenn die Gläsli endli parat sind :)

12.06.13 11:37
elea 

Re: Bräute 2013

hihi glaub wenns das Forum ned gäbt woni all mini froge ond Idee chönt useloh wörd mi chopf explodiere

12.06.13 11:39
valey 

Re: Bräute 2013

elea:
hihi glaub wenns das Forum ned gäbt woni all mini froge ond Idee chönt useloh wörd mi chopf explodiere


gsehs au so :) hihihihi



ohh jee emma muesch alles weder afoh... aber ja bastle macht eh voll freud :) hehe..
ich sett wedermal a minere menükarte de mal witermache..

12.06.13 11:40
anyany 

Re: Bräute 2013

Emma,
Ou neeei, was hesch de gmacht? Oder was esch passiert?

12.06.13 11:40
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ich han ergendwie grad au weder en Kleider Kirse
Hend ihr mengisch au Angst, dass ihr euchem Maa ned gfalled im chleid oder er enttüscht isch? Ich han jetzt ned es mega ufbauschts chleid wells eifach ned schön usgseh hed weli recht dünn bin, er weiss das zwar au dases mir ned eso gfallt aber han gliich angst, daser sich ergendwie öbbis anders drunder vorgstellt hed und er denne enttüscht isch.

Ich ben so überzoge gsi vom chleid und mis mami und mini schwö hend au tränli gha, aber ergendwie chömed eifach die zwiifel.

12.06.13 11:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hihihi... elea, so gächti s'mir au!!! Danke dem Fourm hani all ih mim Umfeld (ussert Schatz und TZ) chönne in Friede lah mit mim gequatsche über HZ... Bin au so froh bin ich vo knapp 2 jahr da drüber gstolperet.

12.06.13 11:43
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Kamala:
Ich han ergendwie grad au weder en Kleider Kirse
Hend ihr mengisch au Angst, dass ihr euchem Maa ned gfalled im chleid oder er enttüscht isch? Ich han jetzt ned es mega ufbauschts chleid wells eifach ned schön usgseh hed weli recht dünn bin, er weiss das zwar au dases mir ned eso gfallt aber han gliich angst, daser sich ergendwie öbbis anders drunder vorgstellt hed und er denne enttüscht isch.

Ich ben so überzoge gsi vom chleid und mis mami und mini schwö hend au tränli gha, aber ergendwie chömed eifach die zwiifel.

Liebi Kamala

Das kenn ich au, ha aber im Gegesatz zu Dir Angst das mis Chleid mim Schatz zu pompös isch und er mich imene ganz andere Vorstellt als ich kauft han. Aber ich wette mit dir, egal i was füreme Chleid das du vor din Schatz stahsch, du wirsch ihm 10000% gfalle!!! Es isch ja au alles dru und dra, de Moment, d'Stimmig, die Liebste wo ahwesend sind, dis Make-up, d'Frisur eifach alles wird däzue biträge das din Schatz ganz bestimmt sprachlos wird sih!!!!!

12.06.13 11:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, bin chli selberschuld (het au chöne drahdenke)... han di fertige Gläsli mit Mäschli und Deko und alles schön inere Schachtle verstaut, aber offesichtlich zu noch anenand oder zu noch am Rand vode Schachtle und s Organzaband isch idruckt worde, jetz sind d Mäschli alli verdruckt und bring sie nüm schön here, han halt ufgeh und mach alles nomal..... OOOOMMM :D

 1 .. 1093 .. 2183 2184 2185 2186 2187 .. 2972 .. 3757
Zuletzt   wirklich   Problem   himbeer   eigentli   bearbeitet   natürlich   richtig   Kollegin   natürli   eigentlich   gspannt   langsam   Hochzit   Zeremonie   vorallem   irgendwie   schnell   einfach   schaffe