| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1094 .. 2186 2187 2188 2189 2190 .. 2974 .. 3757
12.06.13 13:30
Mime 

Re: Bräute 2013

Hey Ladies
Chlini uflockerig zwüschedüre... ha müesse füre fortbildigszyklus vom letschte haube johr rückwirkend z.t. no mit mim aute name müesse ungerschribe... hami vou verschriebe

12.06.13 13:34
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma13:
Ich han grad am Mittag mit minere TZ drüber gredt, mir sind sitem Mai 2012 verlobt und ab denn hend die grosse Vorbereitige für im August 13 agfange, am Afang isch mer euphorisch, chönt sogar s Esse und s Schlafe weglah zum sich nur ade HZ-Vorbereitige zwidme aber jetz, 3 Mönet vor eusem grosse Tag hani meh und meh gmerkt dass die Details gar nöd wichtig sind, will das nur s Päckli vom Gschänk isch, s richtige Gschenk werdet d Emotione si wo unabhängig vode Location, Kleid und Blueme sind, und zwar mir zwei, au wenn mär in Jeans und Turnschueh würed hürate :) weiss nöd wie's eu gaht, aber dur das bini irgendwie viel lockerer worde und das hilft mir würkli...

Emma13, du sprisch mer usem Herz... ich hürate ih 3 Wuche und plötzlich sind mir uuuh ä hufe Details gar nüm so wichtig wie voreme Jahr! Bin z.B. am Frietig min Bruutstruss vom Zivile go bstelle, 5min hani brucht: Grüezi het gern en chline kompakte Struss für am 28.6 in Pink mit es bitzeli Grüen max. 60.-, Adeee! Die Floristin hät glaub d'Welt nüm verstande, isch Büecher go hole etc. und ich nur so: neinei, ich lah inne da freii Hand. Hihi... voreme Jahr hani sicher STunde im Internt verbracht zum Bilder google vo schöne Strüss....

12.06.13 13:34
elea 

Re: Bräute 2013

juhu so cool mimem! freu mi druf wenns mer denn au so goht ond i mi so fest a neu Name gwöhnt ha dasi de alt nöm cha schribe!

12.06.13 13:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech wet äbe t Schleife vorhär mache, wöu ech weiss mis Gotti zb die wörd grad kriese schiebe wenn sie no öbis so müesst mache! Sie hed drum scho gfrogt gha!!! =) Aber ech maches sehr gärn...aber äbe ha no kei schlaui Aleitig

12.06.13 13:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

mmh Canoa, sorry Aleitige hani kei... hesch scho im Youtube gsuecht? Han det d Mäschli für mini Gläsli glernt :)

LucyLu, ahaha sooo luschtig, mir hend am 23. Mai s zivile gah und es isch mär GENAUSO gange, ine-use, ä Sach vo 5min und de Struss isch trotzdem wunderschön gsi

12.06.13 13:40
elea 

Re: Bräute 2013

lucylu du besch jo di geilscht "oke merci adee!"

12.06.13 13:40
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nei das hani no ned gluegt, demfau muessi det mou kucken! =) Danke för de Tipp...

Also ech ha au eifach de Florestin gseid so ond so wettis ha ond jetzt macht sie öbis! =)

12.06.13 13:58
LucyLu 
Re: Bräute 2013

elea:
lucylu du besch jo di geilscht "oke merci adee!"

hihihi... ja irgendwie hät das so für mich voll gstumme und jetzt bini total gspanne wie de Struss use chunnt...

12.06.13 14:05
sonne13 

Re: Bräute 2013

hey lucylu, das isch jo cool ich glaub so mach ich das au! ha jo eh kei ahnig! und denn gids no en überraschig, und gfalle hed mer bis jetzt jo alles wo die det im bluemelade gmacht hend! dä muess mer merke!

12.06.13 14:24
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lucy lu
Mir isches im Bluemelade ähnlech gange.
Ha eifach gseit wasi gärn für blueme wott dinne ha und dases e wasserfallstruss sig. de hetsimi no gfragt, wasi de schüsch no dinn wöu u da hani ou gseit, es sig mer eigentlech no glich. si wüsse ja scho was si mache bide namensastecklerli hetsi wöue wüsse, öbi jedem gast e wissi oder roti rose wott la häredue. mini antwort: spielt das e rolle?

du heschmer würklech us dr seel gredt. am afang wäuzt mer tonne a katalög, jedes detail sötti stimme. u mitlerwile ischmer viles so glich worde... schön wirs uf au fäu...

 1 .. 1094 .. 2186 2187 2188 2189 2190 .. 2974 .. 3757
Kollegin   richtig   himbeer   einfach   vorallem   irgendwie   Problem   eigentlich   wirklich   gspannt   natürlich   langsam   schaffe   Zeremonie   bearbeitet   natürli   Zuletzt   Hochzit   eigentli   schnell