| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1100 .. 2197 2198 2199 2200 2201 .. 2979 .. 3757
12.06.13 16:48
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma13:
Danke für dini Unterhaltig LucyLu :)

Wünsch au dir en wunderschöne sunnige Abig, gnüsses!

... und eu allne au, gang nämli au langsam :)


Gern gscheh....
Soo jetzt mussi aber, Adeee zäme!

12.06.13 17:00
Angita 
Re: Bräute 2013

so gschafft! allne en schönä fiirobig!! und es chunt echt no es telefon ine

12.06.13 17:31
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@trinkgeld
An sich bin ich auch der Meinung, das die Dienstleistungen teuer genug sind. Aber da viele der Dienstleister bekannte / Freunde von uns sind geben wir gern trinkgeld. Und wenn mir persönlich einer der Anbieter sympathisch ist und ich merke, das man sich wirklich Mühe gegeben hat und auch eine gute Leistung gebracht hat, dann gebe ich auch Trinkgeld.

Finde diesen Text sehr gut

http://www.weddix.de/ratgeber/hochzeitsf...zeitsfeier.html

@lus
Euer Menü hört sich ja total schmackhaft an :)

@valey
Ich finde das echt empörend, mit der Kirche bin da immer noch ziemlich erschrocken rüber und kann das gut verstehen das dich das aufregt! Ich hoffendes du schnell eine andere Kirsche findest!

@anyany
WOW, der Brautstrauß ist echt schön der zweite auch, aber der erste gefällt mir auch besser!

@elea
Wünsche euch viel Spaß beim Termin!

@kamala
Deine Sorge kann ich verstehen und ich hatte auch ein Phase in de Rich Angst hat "was, wenn ich ihm in dem Klei dicht gefalle?" Im Moment hab ich da nicht so Sorge drum. Viel mehr ob mein Klei durch so ankommt, wie ich es mir vorstelle und vor allem o es pünktlich ankommt!
Das Kleid ist soooooo schön, da wird sich dein GG bestimmt freuen!

@EIS
Bei uns gibt es zur zeit bei Mc Mc Flurry mit Bounty und im Gefrierfach habe ich Fürst Pückler ... Ich mach mir gleich ne Schale!

@fotos
Mein Schatz macht nebenbei auch Fotos! Bi unsrem ersten treffen haben wir ein shooting gemacht und nächstes Jahr wollen wir eins in einem Lost Place machen!


http://schattenbilder.blogspot.de/search...p;max-results=9

@mona: wünsche dir ein schönes Hochzeitsfest und freu mich schon auf dein Bericht!

@himbeeräschön mal wieder von dir zu lesen :)

@me
Der Termin mit unsrer Tochter ist gut verlaufen. Das EEG ist gut ausgefallen und wir müssen die Dosis ihres Medikaments zwar erhöhen, aber nur um es an ihr jetziges Gewicht (letzte mal vor einem Jahr dosiert) anzupassen! Sie muss es noch 2-3 Jahre nehmen und dann kann man mal sehen ob es auch abgesetzt werden kann!

12.06.13 17:42
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey
Hab mir Ben deine Bilder angeschaut .. Wirklich schön!

13.06.13 07:10
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraue!

Hei isch das schöns wetter! Hüt gangi chli id badi go bruun werde! Ich han gad schnell so en frag so früeh am morge: Ich muess ja zu Amazing Grace inelaufe.. Vom Pfarrer bestume.. Und mmir passt das eifach gaar nöd.. Ich han jetzt mal eusi Sängerin gfroget was sie susch amel so für brautihzug spielt (sie het ebe nid so eh grosses repertoir) und het mir das vorgschlage:
This is the day http://www.youtube.com/watch?v=damaZjW6-Uo
Und the Rose http://www.youtube.com/watch?v=RHjiYcGICMk
Ich finde beidi schön und besser als Amazing Grace! Aber i kann mi nid für eis entscheide! Was meined ihr?

Apple
Schön isch bi dinre Tochter alles guet verlofe!

Zuletzt bearbeitet am 13.06.13 07:12

13.06.13 07:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge manokasa!

badi tönt super, ich will auuuuuu!!!!

ich finde au beid lieder schön, und au schöner als amazing grace...

bi "this is the day" heds mi grad gfrohre, wär mi favorit, au wenn "the rose" au schön esch. für mich wär "this ist the day" irgendwie spezieller, ich dänk das ghört mer weniger hüüfig. aber ich finds uuh schön...

das erinneret mich draa, dass mir in sache musig ned wiiter cho sind... option wär für eus scho au cd, aber es wär ebe scho uuuuuuuuunheimlich schön wenn öpper live wörd singe idee? cha vo euch öpper singe?!? mi schatz hed scho gfunde ich chönn jo sälber... haha...

13.06.13 07:17
Kamala 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

Also de Pfarrer sött ja ned d Lieder vo sich uus bestemme das isch ja scho ned normal. Also ich fende au beidi lieder schön. Ich säge mal so The Rose kenned wahrschinlich die Meiste. S andere isch vom Text her sicher sehr passend und au chli fröhlicher. S HOchzig sött ja nüüt truurigs sii. Ich denke do chasch sicher met beidene guet schaffe. Ich fende s Erste fast chli schöner, kenned aber vellecht veli ned was ja eigentlich au gliich isch.

@apple: Schön, dass bei deiner Tochter gut gelaufen ist. Es kann gut sein, dass sich die Epilepsie herauswächst. War bei meinem GG genau so.

13.06.13 07:21
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ja ich tendier au chli zum erste, aber han chli zögeret wills halt chli unbekannt isch.. Ja mit Amazing Grace chani mi nid so ahfründe.. Isch es schöns lied aber irgendwie au truurig..

Sonne
Wo wohnsch den du? Chönd deer susch mini Sängerin/Gitarristin empfehle! Sie het en recht guete priis!

Kamala
Seg das mal mim Pfarrer..

13.06.13 07:40
Nemo 

Re: Bräute 2013

Morgä zäme!!
Aso dass en pfarrer lieder bestimmt isch mer au s'neuste.... Was isch denn das für en lustige du?? Halloooo, es isch eues hochziit!! Wenns jetzt irgenwelchi komisvhe Vorschläg gsie wäred vo eu, denn chönt mer drüber rede...aber so... Hmmmm

13.06.13 07:41
Nemo 

Re: Bräute 2013

Ich finde the rose hals wunderschön... Aber s'erste isch glaub scho passender. Wenns niemert kennt isch ją eigentli gliech, nöd??

 1 .. 1100 .. 2197 2198 2199 2200 2201 .. 2979 .. 3757
natürli   natürlich   Hochzit   einfach   schaffe   wirklich   Problem   Zeremonie   eigentlich   vorallem   Kollegin   langsam   irgendwie   bearbeitet   richtig   eigentli   schnell   gspannt   himbeer   Zuletzt