| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 110 .. 218 219 220 221 222 .. 1990 .. 3757
23.04.12 15:55
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ valeria,
i finde do nid doof, dir heit ja itz nid öppis planet, wo no mega lang geit..
i bi letscht früehlig bire kollegin zumene après-ziviler iglade gsi bi ihne daheim.. ha das no sympathisch gfunde. i hätt aber im gegesatz zu ihre sicher nid alles no alleini gmacht (ässä und torte etc..)
aber es git ja o bäckereie wo nid sooo tür si..
süsch würd i persönlich äuä is restaurant und nid d variante vom saal dert wähle..

@ suee:
also zwüschine hets no recht gwindet, so paar längi sache würdi scho no ipacke. aber süsch isches schön warm gsi und am abe hani vor allem immer wäg de klima-alag chalt gha.. das problem hani aber o im hochsummer, bi e furchtbare gfrörli..
i bi de gspannt, wies dir gfaue het

hui nei, das tuet mir de leid wäg dr location.. mir hei ja o so nes hin und här wäge datum oder doch chile und und und.. hmm wott gred nid wie mir..

23.04.12 16:01
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Valeria: Das werde ich auf jedenfall tun


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

23.04.12 16:19
nini 

Re: Bräute 2013

@Valeria, ich finds überhaupt nid doof s Zivlie amä Dunntschtig zmache. Und wänn ihr am Fritig druf frei händ, spricht ja nüt dägegä!!
Dä Apéro nach em Zivile wärded mir vermuetlich bi üs dihaime mache.

@USA, oh wow einige fliegen ja schon bald! Ich muss mich noch bis Juli gedulden! Aber dann heisst: San Francisco wir kommen!!!!

@nächsti Schritt, mir händ etz au alli üsi Eggpünkt erlediget. Mit allem ander wartet mer bis nach üsne Feriä (siehe oben ) was au grad üsi Flittis wärded si. Drum heisst in nächschter Zyt eher Reisefüehrer wälzä als Hochzyt plane

***17. August 2013***

23.04.12 16:54
MaLu 

Re: Bräute 2013

oh.. bin ganz neidisch auf alle usa-reisenden
hab unsere reise in soooo guter erinnerung..

23.04.12 20:55
ma84ma 

Re: Bräute 2013

Hoi zämä

@ Twilight: u eg finge die fiume so geniau..

üsi Planig: Ha höt er Chilä aglüte....Termin esch no frei. S'Problem esch, das mer d'Chilä vo mim Heimatdorf gwäut hei.d'Chilä öberchöme mer gratis (viu eg 27 dert gwohnt ha, u mer beidi dert Heimatort hei).Aber dr Pfarrer müesse mer vo üsere Chilegmein metnä...
U eg freue mi...


* Verlobt 4.4.2012 *

24.04.12 07:26
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ ma84ma.. cool! wieder es häkli hinger eme poste ja das het me üs gester o gred gseit, dass mir dr pfarrer müesste mitnäh, wemer nid ir gmeind hürate, wo mir wohne..

24.04.12 07:59
bergeri 

Re: Bräute 2013

Guata Morga Ladies

Wia gohts eu allna so?

I han hüt mit minera Schwöster no über mina Polterobet gredet und i hoffa si het mi würkli ernst gnoh und respektiart mini wünsch....

weiss nid ob iars mit kriagt hen im Ärger-Thread? Mina Polterobet mach miar eifach jetz schu sorga....

Und anderersits freu i mi au wahnsinnig druf an Obet mit da Mädels. Aber eba....



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

24.04.12 08:20
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Herrje, da isch mer emol es paar Täg nit umme und chunnt nüm noche ^^

Bi eus gits nüt neus momentan. Mir gönge übrs Wucheend zu mine Eltere ufe. Ich bruch noch min Pass... Han kai Lust uf Bern zu toure deswäge...
Villicht cha ich mit minere Mama denn emol noch em Chleid fürs Zivilstandsamt go luege :)
Ich ha scho sauschöni gseh für um diä 100 Stutz. Mag nit meh usgeh, wils Bruutchleid scho so tüür gsi isch... :/

Was leget dir a dr zivile Trauuig a?

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

24.04.12 08:29
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Ladywolverine: törfi froga wia tür dis chleid gsi isch? und gits a foti? Do miar "nur" zivil werden hürota han i döt mis wiisa ah und drum kei zivils chleid. wenn miar aber beides gmacht hetten denn hetti bim zivila as cocktailkleid agleit well miar jo im summer hüroten. Ufem Krüzfahrtschiff han i denn eigentlich nomol as rechts "pompöses" kleid ah


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

24.04.12 08:38
Prisi87 

Re: Bräute 2013

Also ich zieh am Zivile au irgend es Cocktail-kleid a
Ha im Internet scho paar sehr schöni und günstigi gseh. Aber kaufä dueni denn erst eis nächst Jahr.

29.06.2013

 1 .. 110 .. 218 219 220 221 222 .. 1990 .. 3757
schaffe   eigentli   gspannt   schnell   Kollegin   himbeer   Zeremonie   Zuletzt   langsam   eigentlich   bearbeitet   irgendwie   richtig   Hochzit   einfach   natürlich   wirklich   natürli   Problem   vorallem