| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1100 .. 2198 2199 2200 2201 2202 .. 2980 .. 3757
13.06.13 07:44
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zeme

Manokasa
aso ich fend s erste au bez besser :)
aber the rose isch halt au uu schönn

uere komisch das de pfarrer dis izugslied bestimmt??!! ganz kooomisch..

13.06.13 07:50
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Du ja, i han en liste ga it lieder woni schön find und amazing grace isch au druf gsi.. Aber für zwischedure nid für de Ihzug.. Und den het er gseit, das nämämär gad füre ihzug.. Und i han mi nüme getraut s muul ufmache und han denkt ja den nämämär das eifach.. Aber s stört mi halt glich und probiers jetzt glich..

13.06.13 07:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@pfarrer
i kenne ja die sitte nid vo dene pfärrer u chile... aber es dünkt mi sehr speziell, dass dr pfarrer cha entscheide. mit welere begründig de ou? i meine, we nid grad es heavy metall lied nimmsch oder es gottesläschterigslied gsehni da emu ke problem?
das iloufe bir chile isch doch so e spezielle momänt, da söusch doch dis lied dörfe ha wo du wotsch?
the rose isch eifach hammer... mi gg het das mau gspielt u i ha nume no ghüület

@me
juhuu mini päckli vo weddix, ja-hochzeitsshop und mini täfeli si unterwägs ha geschter scho die erscht abholigsiladig im briefchaschte gha

13.06.13 07:52
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ja sicher Manokasa ich meine ehr hürotet, de döfed au ihr bestimme weles lied aser wend. Ich fende das isch eue Tag und da hed de Pfarrer so z mache wie ihr wend.

13.06.13 07:59
sonne13 

Re: Bräute 2013

Manokasa:
Sonne
Wo wohnsch den du? Chönd deer susch mini Sängerin/Gitarristin empfehle! Sie het en recht guete priis!


ich chume usem kanton luzärn, hürote tüend mer aber im kanton aargau! wer wäri denn das? hed sie en homepage oder so? ich bi offe und dankbar für alli idee und vorschläg!!! irgendwie dänki, dass das no s tüpfli ufem i wäri!

13.06.13 08:00
valey 

Re: Bräute 2013

mmm.. ja de würdi ehm säge ebe es isch der ned eso wohl bi dem lied inelaufe hedsch lieber es anders
da verstoht er sicher..

wel ebe heddisch dett gseit nei das wetti ned heddi er sicher nüt gseit :)

13.06.13 08:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

läck, mir isch grad bewusst worde, dass ich hütt i 3 mönet hürote! ich weiss no so guet woni do ine gschrebe ha dass es no genau 6 mönet goht! die ziit rast! irgendwie bini froh, und irgendwie schockierts mi grad

13.06.13 08:19
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen Mädels.

@manokasa
Danke dir!
Ich würde mich für " this is the Day" entscheiden, finde ich passender! Ich muss gestehen ich kene weder das eine noch das andere Lied!

@sonne
Mich dürftest du nicht an deiner HZ singen lassen, da fliehen die Gäste
Meine Cousine kann Super singen, aber da sie nicht eingeladen ist kann ich sie nicht darum bitten ...

https://m.youtube.com/watch?v=ECcSPZdkwWo

Haha, kann dich gut verstehen. Ich bin ab heute ein Uhu und wenn ich denke, das ich mein HZ Fred aufgemacht habe und schrieb das es noch 7 Monate sind und jetzt sind es nurnoch 99 Tage. Läck, was geht die zeit schnell vorbei!

@kamala
Ja, das sie eines Tages die Epilepsie nicht mehr haben könnte, weiß ich. Sie muss das Medikament noch zwei bis drei Jahre nehmen und dann würde man mal versuchen es abzusetzen um zu schauen ob sie es überhaupt noch Nehmen muss.

@pfarrer
Dem würd ich was Pfeifen, wenn der mir was vorschreiben wollen würde.

@lus
Hey Super, freut mich für dich.

13.06.13 08:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

de Countdown louft bi aune, aber ergendwie chanis glich ergendwie chum erwarte. Has gfühl es goht no ewigkeite! 79/64 Täg...

Be mer gehts eigentlech nüt nöis, ossert dass gester mini Scheferhärzli cho send!
Uspackt hanisie no ned! Aber die send scho guet! =)

Manokasa: Be eus werd The Rose au gsonde aber ned för de Izog...

Euse Pfarrer hed nome gmeint, är wetti no es Lied senge...aber es seg eusi Entscheidig...evt. werd Laudato si gsonge...*Blauringerinnerungen kommen auf*

Lus: Was hesch de schöns bstöut?

Zuletzt bearbeitet am 13.06.13 08:21

13.06.13 08:27
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@me
Ich habe mich nun endgültig dafür entschieden meine älteste Schwester nicht zu unserer HZ einzuladen! Ich habe ihr ganz deutlich gesagt, das mich ihre Aussage verletzt hat und anstatt sie sich entschuldigt hat, ist sie noch beleidigender geworden.

 1 .. 1100 .. 2198 2199 2200 2201 2202 .. 2980 .. 3757
Problem   Hochzit   Zeremonie   schaffe   langsam   bearbeitet   Zuletzt   irgendwie   gspannt   eigentlich   himbeer   wirklich   richtig   natürli   eigentli   vorallem   Kollegin   einfach   schnell   natürlich