| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1102 .. 2202 2203 2204 2205 2206 .. 2982 .. 3757
13.06.13 09:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

am Apéro hät ech denn gloub öbe 20-30 Foue!!! =)

13.06.13 09:35
sabrinella 

Re: Bräute 2013

elea:
morge zeme!!

hey sabrinella gratulliere ganz herzlich zor hochzit!!!!!!!
glichni frog esch euchi trauig ca am 4i gsi ond hender es italienischs lied abglo? ond het dosse vorem Standesamt en jongi frau sekt gläser verteilt imene chemifägger azog?



genau am 4 i isch die gsi und das mit em lied au, wieso hesch ois gseh?

13.06.13 09:38
elea 

Re: Bräute 2013

ähh sabrinella i verrecke!!!
mer send am 16.15 am schalter vore gsi ond hend s züg usgfüllt förd trauermächtigong. ond plötzli ghöris neumet mega klatsche ond de seggi zo mim frönd "ohhh so schön do hürotet grad öper" ond de hani s lied ghört laufe ond ha mega gänsehuut becho weli denkt ha muss doch mega schön si... ond ha no denkt hoffentli chonts Brutpaar use wenn mer no det send ond dosse hend mer de ebe no de chemifägger gseh!
ond erst em nachhinein esch mer i senn cho dass du das hetsch chöne si! nei so cool!!!!!!!!!!!

13.06.13 09:39
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@sterndli
Na, dann bin ich ma gespannt!


@sabrinella
Glückwunsch zur Hochzeit, freut mich das alles so schön gewesen ist!

@manokasa
Ih. Denke schon, das ich mein Strauß werfen werde. Aber behalten würde ich ihn auch gerne. Mmmmh ich lass ihn einfach meine Tochter fangen, dann bleibt er bei uns

@emma
Finde das ne gute Idee mit dem straußwurf bei apero. Unser apero ist auch auf einer Wiese bzw. im Schlosshof, das würde bestimmt Super Bilder geben

@elea
Das ist ja Hammer, das des wirklich sabrinella war

13.06.13 09:40
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Danke veel mol für Glückwünsche:-))))

es isch eifach ganz schön gsi, am morge am 5 i han ich nüme chöne schlofe denen beni mol uf und dene bini schnell weg de hemer zäme zmörgele den ben ich zum coiffeur min schatz het deheimne alles parat gmacht und ich han chli lang bem coiffeur gah denen isch mis mami und die scho deheime gsi und denen isch de tz cho und mer sind miteme auto ganz schön dekoriert is amt gfahre vorusse hmer gwartet und denen hemer entli ine chöne trauig isch ca 20 minute gange ganz schön gsi no miteme lied abespiele!!denen simner use und en kämifeger het uf ois gwartet mit sekt gläser:-))det hemer no paar fotis gmacht den simer witer zum apero det öbis chlises gässe und den simer witter id abelocation de hemer no müese spiele mache und hend ganz fein gesse es isch alles so schön gsi aber mega schnell dure jo und dene sbeschte am schluss mit denen laterne!!!!
jo und de überglücklich is bett gheit:-))))

13.06.13 09:41
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hahah so cool:-)))het mer musik so guet ghört? sisch würkli mega gsi udn ebe au düberraschig mit em Kämifeger isch mega gsi!!älso ich chan dir de herr Buser empfele de het das so super und locker gmacht ganz ganz schön:-)))

13.06.13 09:43
valey 

Re: Bräute 2013

sabrinella au vo mer no glückwünsch :))
tönt alles so schön :))

zeigsch eus es foti? :)) *gwunderigbin*

13.06.13 09:43
elea 

Re: Bräute 2013

jo s klatsche ond d musig het me guet ghört! aber es het so schön tönt!!!!!
jo si send wörkli mega nett ofem Standesamt det! :)

gopf schad hani di ned gseh! ;)

13.06.13 09:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sabrinella das tönt mega! =) Fröit mi för euch! =)
Heds Datum gester e bsonderi Bedütig för euch? *Wundernase*

13.06.13 09:45
sabrinella 

Re: Bräute 2013

joo häts nur no ca 10 minute müesse warte und de hätsch ois gseh:-))))

jo luege zobe fotis a und schicke denen eis skleid wo i gah ha isch schön gsi nur han ich leider ned veel luft becho:-((((isch so eng bunde gsi:-)))aber scho mol en vorgschmack uf de 29 igscht:-)

 1 .. 1102 .. 2202 2203 2204 2205 2206 .. 2982 .. 3757
bearbeitet   Hochzit   wirklich   Kollegin   richtig   Zeremonie   eigentlich   eigentli   gspannt   natürli   natürlich   schaffe   himbeer   irgendwie   Problem   Zuletzt   schnell   vorallem   langsam   einfach