| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1103 .. 2203 2204 2205 2206 2207 .. 2982 .. 3757
13.06.13 09:49
Angita 
Re: Bräute 2013

guete morgä mitenand!

apple: tut mir mega leid wegen deiner schwester! ein wenig distanz kann da sicher helfen... es ist jedoch nicht richtig von ihr... sie sollte sich doch freuen für dich und deine kids!

sabrinella: herzliche Gratulation!
elea so lustig! hettisch fast persönlich dörfe gratuliere

gester sind üsi TZ im Resti gsi zum de Ablauf mit dene aluege.. denn meint dä doch echt, segi zviel das gächi nö bla bla bla... i seg eu dä typ hät mi au scho gnervt! wör dä platz nö so schön und s esse soo fein hettemer üs e anders restaurant gsuecht... i find eifach wenn sie scho 3 wuche vorher goht go alles bespreche denn chönd sie sich doch irichte.. i weiss gar nö ob i mi do söll imische oder nö... i denke sie chan sich do scho duresetzte und sie seit au es chunt guet (sie isch aber au die positivst person wo i kenne) ... dä mensch wirft eifach all en schatte über das ganze.. mir händ än 5 gänger plus no torte um di 24:00 umä... mir möchtet de hz tanz nö nochem esse mache sondern zwischet ine und au so dass d lüüt noher no so 30 min chönd tanze... wör den vor em hauptgang nochem sorbet.. isch das blöd oder macht me das gar nö so?

13.06.13 09:52
valey 

Re: Bräute 2013

HEy Angita
aso mer mached de hochzitstanz au zwüsche enne...
wel nachem esse de chöntet ja d lüt gar ned tanze
bi eus gohts au recht lang med em ganze esse

und bi de italiener isch das sowieso eso das de hochzitstanz zwüsche enne isch
isch bis jez a jedere hochzit so gsi woni gsi be

13.06.13 09:55
Angita 
Re: Bräute 2013

ebe gell valey! danke fürd bestätigung! die händ glaub no nie ä italienischi hochziit gha!
i bi scho is zwiifle cho! i ha den ere scho gseit weisch mir lönd mind. 15000.- bi dene ligge die söled das mache wo mir wönd!

13.06.13 09:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Angita, das isch lästig... hoffe dass über ihn hinwegchunsch und dich ufs feine Esse und d Location chasch freue :)

Au mir werdet de HZ-Tanz zwüschetine mache, findi praktischer so :)

13.06.13 09:58
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@angita
Ich denke nicht, das die Distanz da helfen wird. Er haben an sich kaum Kontakt, von daher ist es kein großer Unterschied.

Also wir haben ja da Buffet bis ca 20 Uhr. Dann kommen dann auch die Arbeitskollegen von meinem Schatz dazu und dann wird erst einmal der Tanz vorgeführt ( falls wir uns das zutrauen ) danach gegen 21:00 Uhr wird das Dessert-Buffet mit der Torte eröffnet.

13.06.13 09:58
valey 

Re: Bräute 2013

jaa angita mach der kei sorge
isch no problem zwüsche dinne...

und italienischi gäst wenn doch so frühe wie möglich afo abtanze und fäste
drum lieber ned z lang warte med em eröffnigstanz :D :D

13.06.13 10:04
valey 

Re: Bräute 2013

ladys

loged wasi gfunde ha
velecht isch das hilfriich weg de blueme
http://www.traumhochzeit.cc/index.php?co...=blumenkalender

13.06.13 10:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Sonne ech ha mou met einere Kontakt gha, sie sengt ächt mega,....aber mer esch es de ztür gseh ond mini Fröndin singt jetzt för eus fende das no besser no persönlecher...

http://www.hochzeits-saengerin.ch/ueber-mich.html

hey canoa, über die beni vorhär au grad "gstolperet" bim surfe! isch scho chli tüür - für 2 lieder oder so... gar ned so eifach... scho fies, am hochziit vo miner fründin hani gsunge, am hochziit vo de schwöschter hani gsunge, und wer singt bi mir?!? au ich oder was?!?

13.06.13 10:10
elea 

Re: Bräute 2013

super valey merci vellmol, so öpis hani scho lang mol gsuecht!
i hamer bluemetecnisch di dööfscht johreszit usgsuecht

13.06.13 10:12
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke valey.
Ich bin froh, das es meine Blume das ganze Jahr gibt

 1 .. 1103 .. 2203 2204 2205 2206 2207 .. 2982 .. 3757
Kollegin   natürlich   schnell   irgendwie   natürli   Problem   richtig   Zeremonie   wirklich   Hochzit   himbeer   gspannt   vorallem   langsam   schaffe   eigentli   eigentlich   einfach   Zuletzt   bearbeitet