| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 1990 .. 3757
24.04.12 08:43
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Mis Chleid het 1200 CHF koschtet. Isch jetzt nit ais vo de tüürste, abr ich finds für 1 Tag tüür gnue.
Jo es git au scho es Fötili drvo :) Abr ich mag's nit ins I-Net stelle. Mer wais jo nie wo sich dr Verlobte umetreibt ^^

Ah, no schnell es Frögli:
Wo leget dir diä Trauring a, bzw. wo hend dir euri Verlobigsring?
In Dütschland isch es so, dass dr Verlobigsring a dr linke Hand getrage wird und diä Ehering denn a dr rechte Hand. In Österreich isches au so.
In dr Schwiiz isches abr schients genau umgekehrt? o.O

Denn han i no gläse, dass dr Verlobigsring bis zur Trauuig a dr linke Hand isch und erscht bi dr Trauig denn uf rechts wechslet, wenn dr Ehering chunnt...

Ich steig da nit duure...

Ich ha min Vrlobigsring an dr rechte Hand grad...

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

Zuletzt bearbeitet am 24.04.12 08:46

24.04.12 08:58
bergeri 

Re: Bräute 2013

Also mis Schiff-Kleid het 480.- kostet (hans jo in Thailand schnidera loh). Mis wiisa het MI nüd kostet, das hani vur Frau vum Brüatsch gerbt. Neu hetti das aber über 3'000.- kostet.

Miar isches eigentlich nid sooo wichtig wo i dr Ring ahan, hauptsach i han a Trauring und miar sin endlich Maa und Frau. Ob dä links, rechts, am Duma, am Ringfinger oder wo au immer isch, isch miar im Prinzip egal

Miar hen kei Verlobigsring, hen beidi an Fründschaftsring wo miar links trägen. d'Lüt meinen ab und zua miar segen schu verhürotet wenns d'Ring an dr linka hand gsehn

I denka am HZ-Tag werda i überhaupt kei Ring a ha vor dr Trauuig au nid dr Fründschaftsring so dass am HZ-Tag nur dr Ehering treit isch und zum vorschi chunnt.




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

24.04.12 09:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo ihr liebä Mitbrüt
Also mir werded "nur" zivil hürate und das machi denn deht in wiess. Darum chani eu nöd sge was ich ufem Standesamt aha wird.
S'Chleid hani aber noni usgsuecht....es gaht ja no es Wieli bi mir.... Aber ich weiss zumindest scho wies ungefähr söll usgseh und woni go luege wird.
Grüessli,
Nemo

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt seit 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

24.04.12 09:24
MaLu 

Re: Bräute 2013

hallo ladies

@bergeri: i wünsche dir o, dass dini schwost dini wünsch ärnst nimmt, aber i dänke scho, dass das guet chunnt.. du wirsch sicher e coole tag/abe ha

@ ladywolverine: also i wirde sehrwahrschinlech öppis ganz eifachs alege am zivile. evtl. sogar öppis wo scho im schrank hanget. aber da i soooo gärn shoppe, isches o guet müglech, dassi de doch no öppis poste, aber i wett o nid z viel usgäh..

dr ring werde mir öppe ar linke hand ha.. mir hei o üse fründschafts/verlobigsring dert.
i ha o ghört, dass das när wächslet, aber mir geit dr ring ar rechte hand gar nid ha natürlech nid so wiit studiert

24.04.12 09:29
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu
mir geit der Verlobigsring ou ar rechte Hand nid;O)
für mi isch das eh meh es symbolisches - also eifach houptsach e Ring;O) i ha süsch nie so Ringe treit und für mi isch das scho es "Zeiche setze" dasi ize e Ring am Ringfinger ha.... wirde äuä nere de nachem Hochzit je nach kleid wele das besser passt der Verlobigsring oder der Ehering alegge;O)

@Nemo
wie sölls denn öppe usgseh??;O)

24.04.12 09:40
Nemo 

Re: Bräute 2013

Also zersch mal zum Ring: Ich träge min Verlobigsring momentan no links, wo er mir es bitz zgross isch. Am Hochziit wechli de denn uf rechts und denn gits deht es freis Plätzli für de Ehering
Wägem Chleid, da hani scho sooooo vieli gseh, aber so öpis wür mir no gfalle:
hmmmm, chas da nöd ifüege... sorry. Aber da wr de Link uf die Siete wonis gsseh han:

[/url][/url] http://www.brautmode-wicky.ch/index.php?nav=2

Ide erschte Reihe vo links gseh: 3,4 und 5 gfalled mer.
Eifach so vom Stil her.

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt seit 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

Zuletzt bearbeitet am 24.04.12 09:42

24.04.12 09:54
bergeri 

Re: Bräute 2013

@MaLu: Danka vielmol. I han minera Schwöster eis spieli verzellt wo dia kollegin cool findet und si het nur gmeint das isch eifach öppis so öppis wür si sicher nid macha. puhhh schwein kha. aber as schisst mi glich abiz ah, i han mi bis jetz immer druf gfreut und wo si denn das alles verzellt het und so vu wega suufa etc. hets mi afoh aschissa, i hofa d'freud chunnt wieder. miar isches jo au glich wenni mi muass irgendwia verkleida (je uffälliger desto liaber eigentlich ) und miar isches au glich wenni muass kondom verkaufa oder so, für so zügs bini schu z'ha.... aber dia kollegin het schu abiz komischi vorstelliga. si het am liabsta eis trinkspiel nochem andera....eis het si miar verzellt do müass d'brut uf da kreisel stoh und si het as schild in der hand wo druf stoht: 1x hupen = braut trinkt ein shot 2x hupen = polterfrauen trinken einen shot....eifach so spieli zum würkli di besuuuufa....und seb willi eifach nid. i trinka jo sehr selta öppis eigenltich fast nia und i finda bim polterobet gohts eifach nid ums suuufa sondern zums mit da mädel no "eimol" lustig ha vor dr HZ.

@Nemo: gefällt mir sehr gut deine Kleider

@Poltern: wie steht ihr zu einer stripperin am Polterabend eures GG? Ich konnte mich bis vor ca. einem halben Jahr überhaupt nicht damit abfinden und mittlerweile muss ich sagen....ich finds einfach lustig also ich möchte überhaupt nicht dabei sein und zusehen wie mein GG da an einer andern rumfummelt aber so als Abschied mit den Jungs eine Stripperin, find ich eigentlich witzig.... aber wie gesagt, zusehen könnt ich nicht. wir waren in Thailand in einem Strip-Lokal und als die anfiegen sich auszuziehen, gingen wir. Ich finds doof wenn ich daneben sitze und mein GG schaut zu wie die strippen. wir fühlten uns beide nicht wohl dabei. Ich find einfach wenn er so was sehen will soll er mich zu Hause lassen




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

24.04.12 10:03
Nemo 

Re: Bräute 2013

@bergeri:Findi e cooli istellig. ich wür au nöd wele zueluege... aber zum glück sind ja die öbige trennt ;-))
wenn er am polterabig e stripperin hett, denn wär mir das wurst. aber ich denke es wird bi ihm nöd so sie, will er eh nöd so viel vo dem haltet und das wüssed sini fründe au. aber ebe, was ich nicht weiss, macht mich nicht heiss ;-))
(natürlich nur im bezug uf de polterabig)

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt seit 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

24.04.12 10:25
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Nemo: Das Sprüchli "was ich nicht weiss, macht mich nicht heiss" trifft eba bi miar nid zua. I wett denn eba schu alles wüssa.... Also minem GG seits au nid viel. er isch no nia ima sona schuppa gsi usser eba z'thailand eimol mit miar aber sus ischer no nia gsi er goht au sehr sehr selta in usgang max. 5x im johr und i no weniger... Aber ihm sini best Kolleg (TZ) isch eba recht Fraua-fanatisch also desto meh "heissi chics" umso liaber Und drum gön miar jetz beidi amol drvo us dass er zu 99.999999% eini ha wird.....dr TZ het letscht wucha wo er bi üs gsi isch am essa nur gseit: er müass denn no allna mitteila, dass Handy und Fotiapparat strickte verbota segen zu mitneh, wellma jo mim Handy au chönnt fötala oder sogär ufneh....



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

24.04.12 10:25
bergeri 

Re: Bräute 2013

ahjoh dr Trauzüga isch abiz wia dr Stiffler vu American Pie....kennendr dä?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 111 .. 219 220 221 222 223 .. 1990 .. 3757
eigentli   richtig   gspannt   Problem   Zuletzt   natürlich   wirklich   Zeremonie   langsam   irgendwie   Hochzit   bearbeitet   eigentlich   vorallem   schnell   einfach   natürli   himbeer   Kollegin   schaffe