| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1105 .. 2208 2209 2210 2211 2212 .. 2985 .. 3757
13.06.13 11:09
Angita 
Re: Bräute 2013

ahhh die liebe kilo.. bi ezt au am guet luege.. aber wird schwierig mini mamma isch do... pasta, pasta, pasta! i schnör sie fast all mittag ah ;-) i hoffe ezt echt nö dass i no zuegno ha.. bi sit em oktober woni s chleid s erst mol go abstecke bi bis im mai wonis gholt ha immer glich gsi... also dörfs ezt ufem endspurrt nö schlimmer werde

nechst wuchä mueni unbedingt zu minere schwö go s chleid aprobiere! ha mega angst dass es mir nüm passt...

13.06.13 11:09
apple-pie 

@CoRa
Ich möchte 15kg verlieren, dann fühl ich mich wieder wohl. Ich wünschte ich wäre wieder so motiviert und diszipliniert wie im Sommer 2011. aber der Stress n ich zur zeit habe ist einfach zu viel. Ih denke ich schaffe es gar nicht nebenbei noch abzunehmen. Nehme bei Stress leider immer ganz schnell zu.

13.06.13 11:11
Nemo 

so, bin zrugg vode dentalhygieniker. isch krass, han mal gfröged was so es bleaching wür chost (so churz vorem hz) und denn seit sie 590 stutz!! isch ja krass... han j ashco denkt dasses tür isch, aber so viel??!! okeee, denn gits für mich keis bleaching...schad...

isch witzig gsie, ich han hüt s'erste mal min neue name so richtig offiziell gschriebe. han müesse es chärtli usfülle, wo mir denn imene jahr zuegschickt wird, damit ich nöd vergisse en neue DH termin abzmache. denn hani dänkt: hmmmm, bis denn heissisch ja ander...also schriebscch hüt doch s'erste mal dini adresse mitem neue name!!
isch es komisches gfühl gsie, aber u läss!!! han freud wenni en denn überall chan schriebe!!

13.06.13 11:12
Rebella 

So bi wieder nache mit lese. Hend ja grad echli Gas gäh wieder.

@Apple: Tut mir leid mit deiner Schwester.

@Canoa: Bi mir gits au nume es Salötli.

Brutstruss rüehre: Ich wird mine am Apero rüehre. Aber au nume en chlini Version.

me: Hüt i 90 & 91 Täg esch es sowiet
Morn Nomi hani Frei gnoh, sött wege Schueh go luege
Und am Obe gömer weg de Blueme zum Florist.

Glace: Ihr sind so gemein. Chume au grad Lust über uf es Glace

13.06.13 11:13
Canoa 

be mer gohts um 3-5kg...ech hoffe ech schaffes damet ech metti Juli cha mis Chleid go ändere loh.
Konsequänt verzichte tueni uf Alkohol, ohhhh rot wiiiii, Eve....ohhhh sooo nüt esch!

13.06.13 11:16
Nemo 

@sabrinella: gratuliere ganz herzlich!!!

@elea: isch ja echt witzig dass du genau denn dehte gsie bisch!! wär cool gsie wenn ihr eu no gseh hettet!

@me: ich han gester imene kafi mega herzigi tischnummere gseh in puzzleform. es isch es kafi n^vonere stiftig gsie und die händ alles in puzzleform, das isch dene ihres markezeiche.... ich han denn gfröged ob mer die chan chaufe (siestelled alles selber her) und er hät gseit ja. ich han mich uuuuuuuu mega gfreut, will das wür perfekt zu eusere hz passe!!! tja, jetzt chostet eis ständerli 25 stuzt... sind scho wieder 200 stutz... hmmmm... weiss nöd was mache, sie würded echt guet passe. müesst sie denn eifach no umsprütze in wiess, aber suscht wäreds perfekt. denn chönti dehte grad au no d'menü chärtli inestelle... ou mann, warum müend die so tür sie??!!

elea 

hihi nemo höt beni au grad bide DH gsi ond jez laufi weder so ome:
ha de neu Name aber nonid Age, i muss mer das ufspare ond de chani imene johr de zo dene sege, uh i ha den en neue Name be jez scho x mönet verhürotet

gwecht:
s ziil esch gsi vor de HZ 3kg abzneh (ha das a wiehnachte zuegleiht) ond jez hani fang 2 weder weg. aber das letschte Kilo esch e hartnächigs deng..

Canoa 

Nemo mi GG ghot höt zum Zani wägem Bleaching ond ech mache mis im August wennt Spange usechond, mer schänkts nämlech mi Zahni als Danke schön för mini Gedoud...haha debi hanem droht är sell moll mache!

13.06.13 11:17
apple-pie 

@nemo
Ich hab's immer noch net geschafft, mein neuen Namen zu schrieben. Kribbel!

@abnehmen
Bei mir ist es eigentlich nur das naschen und die doofen Gelüste am Abend. Alk trinke ich so gut wie nie, auch nicht an der HZ. Mmmh, ich müsste es doch Schafen mir nur ein Nachtisch am Tag zu gönnen und abends ab 18 Uhr aufhören zu Essen!

13.06.13 11:19
Nemo 

@elea: ja säg nüt, ich wird denn das au so mache. isch ja nur für das chärtli gsie, aber richtig de name gwechslet händs noni im system.

1 .. 1105 .. 2208 2209 2210 2211 2212 .. 2985 .. 3757
Zeremonie   irgendwie   gspannt   Zuletzt   schnell   himbeer   vorallem   richtig   einfach   eigentlich   Kollegin   schaffe   natürlich   bearbeitet   Problem   wirklich   langsam   eigentli   natürli   Hochzit