| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1106 .. 2210 2211 2212 2213 2214 .. 2986 .. 3757
13.06.13 11:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech bechume au sone Schene de chamer säuber vor und noh gäh wie fest mer wet bleache.

13.06.13 11:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

he he, lueg mal wasi gfunde han: http://www.bleaching.de/bleaching-center...ingangebot.html

13.06.13 11:40
Rebella 
Re: Bräute 2013

@CoRA: Mega schöns Make-up!

13.06.13 11:42
Nemo 

Re: Bräute 2013

@bleaching: sie hät mir ebe s'homebleaching nöd empfohle, da ich eh scho ab und zue empfindlichi zäh han. so hani denn es paar tag mega emfindlichi zä und denn isches dure, biim homebleaching hanis denn jedes mal und es brucht glaub öpe zä awendige...

13.06.13 11:46
CoRa 

Re: Bräute 2013

@rebella, danke schön

@MITTAG e guete zämme - go go fuettere

13.06.13 12:26
TaRi13 
Re: Bräute 2013

bin au gat vor drei Wucha voram Hochziit bim Zahni gsii....
 
Ach jo un d'Kilos wänd au nit aba. Alli sägend uf d'Hochziit nimsch als Bruut sowieso ab.... aber nai! I bin glaub dia erschti Bruut wo nit abnimmt und da trotz Diät wo sust funktioniart
 
Naja, bis am Samstig kamas au nüm ändara, hauptsach s'Wätter isch schön

13.06.13 12:36
autumn_bride 

Re: Bräute 2013

Nemo: isch ja voll cool mit dänne Ständer. Ja das isch halt dass die sache vo so Stiftige eifach tüürer sind als vo China. Ev chasch ja luege dass sie dir die grad na wiis mached...
Ich glaube wänns mir würkli gfallt, würd ich das gärn usgäh vorallem will ich weiss was demit Unterstützt wird... Weiss halt nid wie du das gsehsch...

Bleeching: Ich ha mir im Dez so Schiinegmacht fürs Homebleeching und ha det dänn 10 Täg hinderenand sgmacht und jetzt hani die Wuche wiedermal ufgfrischt und tue dänn churz vor de HZ namal uffrische.
Min Zahni hät gseit dSchine und bi ihm mache sind glich tüür nur dass dSchine länger chasch bruuche... und somit wieder günstiger isch.

Cora: Mega schöns Make Up:

13.06.13 13:04
valey 

Re: Bräute 2013

so mädels guet gässe??


Bleaching..
weiss voll ned mega vel kolleginne hend mer emmer abgrote
und gseit tuet uere weh und machi d zäh schwächer.. kei ahnig..

geht doch so en neui zahpasta wo anschinend zääh en tick heller macht
stimmt echt das? kennt die öpper?

13.06.13 13:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

@bleaching abgseh vom viele viele Geld wo das Züg kostet, hani irgendwie echli Respekt devo, ich han nie Problem gah mite Zäh, sind halt suscht recht empfindlich und wetts nöd unbedingt riskiere und au ich han ghört dases recht schmerzhaft isch, aber das chunt halt au bitz ufd Schmerzensgrenze wo mär het, ich bin halt es Mimösli det dure :) Han darum am 26.8. en DH Termin abgmacht und das langet ide Regel bi mir zum ä schöns Lächle z'ha :)

@Kilo... tzzzz ich hans ufgeh, schaffs das mal irgendwie überhaupt nöd, chan eifach nöd uf Süesses verzichte, kei Ahnig wasi sött mache, guet isch dasi mis Kleid nonig bin go abstecke, darum ischs ja eigentli glich :) und schlussendli fühli mi wohl, aber 3kg weniger währed scho nöd schlecht...

13.06.13 13:12
autumn_bride 

Re: Bräute 2013

Es git tuusigi zahpastä wo zäh setted heller mache...

Ich ha die bedänke au gha und ha mim Zahni gseit wüssed sie ich ha kei Lust wäge so öppisem mini zäh zruiniere. Und är hät gseit wichtig isch eifach dass mer nach em bleache mit ere klare flourzahspüählig spüält und dänn därfsch ja e stund nüt ässe und so chasch de Zahschmelz schütze.
Mir tuets nid weh. Aber ich ha mi letschti au gfärget isch es eigentlich nötig gsi? ha eigentlich nid so mega dunkli zä oder emga gäl aber es paar unreinheite häts doch usegno...

So Fraue ich wünsche eu es schöns Weekend. Ich gah jetzt as Turnfäst...

 1 .. 1106 .. 2210 2211 2212 2213 2214 .. 2986 .. 3757
einfach   langsam   natürlich   schnell   Zuletzt   Zeremonie   eigentli   irgendwie   Kollegin   eigentlich   bearbeitet   natürli   wirklich   himbeer   Problem   gspannt   Hochzit   vorallem   schaffe   richtig