Bräute 2013 |
|
1 .. 1106 .. 2210 2211 2212 2213 2214 .. 2986 .. 3757
|
|
|
|
13.06.13 11:40
Rebella
|
Re: Bräute 2013
@CoRA: Mega schöns Make-up!
|
|
|
|
|
|
13.06.13 12:36
autumn_bride
|
Nemo: isch ja voll cool mit dänne Ständer. Ja das isch halt dass die sache vo so Stiftige eifach tüürer sind als vo China. Ev chasch ja luege dass sie dir die grad na wiis mached... Ich glaube wänns mir würkli gfallt, würd ich das gärn usgäh vorallem will ich weiss was demit Unterstützt wird... Weiss halt nid wie du das gsehsch...
Bleeching: Ich ha mir im Dez so Schiinegmacht fürs Homebleeching und ha det dänn 10 Täg hinderenand sgmacht und jetzt hani die Wuche wiedermal ufgfrischt und tue dänn churz vor de HZ namal uffrische. Min Zahni hät gseit dSchine und bi ihm mache sind glich tüür nur dass dSchine länger chasch bruuche... und somit wieder günstiger isch.
Cora: Mega schöns Make Up:
|
|
|
|
13.06.13 13:12
Emma13
|
@bleaching abgseh vom viele viele Geld wo das Züg kostet, hani irgendwie echli Respekt devo, ich han nie Problem gah mite Zäh, sind halt suscht recht empfindlich und wetts nöd unbedingt riskiere und au ich han ghört dases recht schmerzhaft isch, aber das chunt halt au bitz ufd Schmerzensgrenze wo mär het, ich bin halt es Mimösli det dure :) Han darum am 26.8. en DH Termin abgmacht und das langet ide Regel bi mir zum ä schöns Lächle z'ha :)
@Kilo... tzzzz ich hans ufgeh, schaffs das mal irgendwie überhaupt nöd, chan eifach nöd uf Süesses verzichte, kei Ahnig wasi sött mache, guet isch dasi mis Kleid nonig bin go abstecke, darum ischs ja eigentli glich :) und schlussendli fühli mi wohl, aber 3kg weniger währed scho nöd schlecht...
|
|
|
13.06.13 13:12
autumn_bride
|
Es git tuusigi zahpastä wo zäh setted heller mache...
Ich ha die bedänke au gha und ha mim Zahni gseit wüssed sie ich ha kei Lust wäge so öppisem mini zäh zruiniere. Und är hät gseit wichtig isch eifach dass mer nach em bleache mit ere klare flourzahspüählig spüält und dänn därfsch ja e stund nüt ässe und so chasch de Zahschmelz schütze. Mir tuets nid weh. Aber ich ha mi letschti au gfärget isch es eigentlich nötig gsi? ha eigentlich nid so mega dunkli zä oder emga gäl aber es paar unreinheite häts doch usegno...
So Fraue ich wünsche eu es schöns Weekend. Ich gah jetzt as Turnfäst...
|
|
|
|
1 .. 1106 .. 2210 2211 2212 2213 2214 .. 2986 .. 3757
|