| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1108 .. 2213 2214 2215 2216 2217 .. 2987 .. 3757
13.06.13 13:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech au ned darum beni jetzt gar ned drus cho...

Sabrinella ischnufe usschnufe jo ned ufrege, das geht Faute

13.06.13 13:59
sabrinella 

nei scho guet, das muess eini gsi gsi wo do frühner scho im forum g si isch und denen ergendwie nüme und die hürotet am gliche ort wie ich und alles passt wie be mer!!und de werd ich immer akickt aber ich bin das wirkli ned!!und sisch de langsam chli doof!!drum han ichs jetzt do he gschirebe das ihr das wüsset

13.06.13 14:10
elea 

d mönsche send doch so doof... (emo bi eus em Büro...)
jetzt jommere si dasses so heiss esch em Büro...send nie zfrede die lüt... :P

13.06.13 14:10
sonne13 

hihi, so wie mer alli kei plan gha hend was du meinsch und wer oder was d jamira isch chasch sicher sii dass mir wüssed dass du die bisch wo bisch guet wenn alles ok isch, ha s gfühl gha hesch di rächt gnärvt! bisch denn per pn "akickt" worde oder wie? oder imene andere thread? läck, ich ha gmeint ich seig up to date, aber falls das do im 13-er thread gsii isch hani das ächt verpasst

13.06.13 14:11
valey 

mädelsss

de pfarrer hed mer aglüte

uffff ebe das grüst dinne blibt bis endi september..
und jaa..

jetz
entweder ich säge: chum weg dere stund wo mer det inne sind... vergess das grüst.. und fertig

oder

ich nemm en anderi chile ohni grüst
woni absolut kei bezug ha... und mues en neue aperotyp finde.. und alles neu plane und alli lüt neu instruiere...

13.06.13 14:14
sonne13 

valey:
mädelsss

de pfarrer hed mer aglüte

uffff ebe das grüst dinne blibt bis endi september..
und jaa..

jetz
entweder ich säge: chum weg dere stund wo mer det inne sind... vergess das grüst.. und fertig

oder

ich nemm en anderi chile ohni grüst
woni absolut kei bezug ha... und mues en neue aperotyp finde.. und alles neu plane und alli lüt neu instruiere...

valey, schliess friede mit dem grüscht, installier en beamer, beam die tolle föteli vo dir und dim maa druuf, hürot i dere chile wo di verbunde fühlsch und schänk der dä ganzi stress nomol alles neu z'organisiere! ich weiss es fallt schwär aber ich glaube eifach ned, dass das grüscht irgend en iifluss hed uf das wo i dere chile a dem tag passiert!

elea 

ou kacke valey... demfall bestoht d Chance ned dass si s gröscht weg neme öbers Weekend?

was machsch jez?

Lus

nicht registriert

ou valey...
es duet mer wahnsinnig leid wäge dere chlile dass die itze usgrächnet mues es grüscht ha. aber i dänke, a dim tag wird dr das gar nid so uffaue... de hocke ganz vieu liebi lüt dinne, di gg wartet uf di... da wirsch so vou emotione si... da isch das grüscht wie verschwunde....
i gloube, itze no e chile finde, neus apero und d gescht nomau aschribe etc. das isch e riiise ufwand..und was bringst dr am schluss wenn zwar ire chile ohni grüscht chasch hürate, s aber gar nid die isch wode hesch wöue....?
i würds äue la loufe so wies isch und das chli versueche z vergässe... s chunnt de scho guet valey

13.06.13 14:15
Kamala 

Das isch blöd valey aber ganz ehrlich, i wür glaub scho die chele neh wod en bezug hesch. Das isch doch emmer schön als wennd en weldfremdi hesch 1. Isches nur ei Stund 2. Föteli chamer so mache dass das Grüst ned gsehsch 4. So en stress no wägem apero isch au chli en seich und 5. Fendi die Idee vo dim Mami emmer no cool

Schlussendlich muesch du dich wohl fühle.

13.06.13 14:17
LucyLu 

Hoiiiiiiii Zäme

*winkewinke*

1 .. 1108 .. 2213 2214 2215 2216 2217 .. 2987 .. 3757
eigentlich   schaffe   natürlich   gspannt   Problem   einfach   langsam   Kollegin   Hochzit   natürli   himbeer   schnell   vorallem   Zuletzt   irgendwie   Zeremonie   eigentli   richtig   wirklich   bearbeitet