| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1109 .. 2215 2216 2217 2218 2219 .. 2988 .. 3757
13.06.13 14:34
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Valey, jaaa scho oder? Ha gester Abig namal es Glace kah: Maxi Bon
Uuund Valey, es tuet mer würklich Leid wege de Chile aber THink positiv! Du bisch det, din Schatz, dini Liebste und es isch ja würklich nur ä Stund und wenn scho en bezug zu dere CHile häsch würi s'glich dure zieh. Das mitem Beamer und em Bild druf projektiere wär na ä cooli Idee, aber evtl. isch es dafür z'wenig dunkel bzw. z'hell?

@ Emma, eigentlich au bis am 17, wird aber ächli kompensiere und wahrschienlich uf de 16:30 Zur gah oder evtl. scho uf de 16 Zug, mal luege (muss z'erst mini Übrstunde ahluege)...

Gahts oi sust guet Ladies????

13.06.13 14:39
elea 

valey du wersch sooooo toll usgseh a dim hochzitstag, det die chelle chönt en Elefant stoh ond de Elefant wörd niemert beachte!!!!!

velecht chöntsch au schöni stoffbahne s gröscht lo abehange oder so Efeu oder so.... musch luege wenn du ond dini deko frau met dem gröscht fertig send gsehts schöner as wend chele blott wer

13.06.13 14:54
valey 

ha jez grad med de deko dame gredet
sie hed gmeint wen das grüst die ganz wand isch de isches uf all fötelis druff

ufffffffff

stimmt jaa.. well me gsehts wenn de fotograf eus föteled.. de semmer druff..
und sie hed gmeint so was drufbeame od stoffbahne od deko züg tuet nur no d blick vo de lüt meh alocke..

super..

jetz beni weder demotiviert hihi..

nei würkli die situation isch sooo doof..
wenigstens chumi s geld zrugg über
so ärgerlich.. jez mal luege..

LucyLu
mmmm Maxibon hani megaaa gernn!!!
hesch kei glacewage de chunsch zu eus allne verbi go glace verteile?? :))

13.06.13 15:02
apple-pie 

]Ich hab eben meine zweite Schüssel Glace gegessen!
Ich will noch eine, aber die heb ich mir für heute Abend auf, wenn VD läuft!

Zuletzt bearbeitet am 13.06.13 15:03

13.06.13 15:05
LucyLu 

valey:
LucyLu
mmmm Maxibon hani megaaa gernn!!!
hesch kei glacewage de chunsch zu eus allne verbi go glace verteile?? :))

Ouuu das wär's na.... ich radle mal los, mal luege ob ich bi oi ahchume

Datei-Anhänge
glacewagen.jpg glacewagen.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 38 kB

13.06.13 15:06
elea 

valey aso einersits esch s jo guet chonsch dis Geld zrog öber! dasch s minimom!

weg de föteli, wenn nor ehr 2 of de bidler send, denn cha doch de fotograf ehner bez vode rechte site vode Chile her fötele, so esch s gröscht doch ned droff. ossert helt wenner alli lüt die chele fötelet. aber ebe wenner leugt dasser Emmer chli s gröscht em rögge het de gseht me das au ned öberall...

geut dasch natürli es guets Argument vode deko frau.... aber schloss entli chönet ehr entscheide obs eifach so wetsch lo si oder obd deko dra wetsch ha!
es esch verflixt, aber ändere chasches ned... musch luege deför esch de s gröscht dosse weg ond du wersch belohnt met emne strahlend blaue hemmel!!! ;)

13.06.13 15:07
schmetterling84 

Hallo zämmä

Hoff dir gniessed das schöne Wetter.. ig vom chiele Büro us...

@valey: mach di nid verruckt, ig verstand di voll und ganz aber he, es git schlimmers a dem Dag wo cha schief goh... und eigentlich gohts jo au um d Trauuig udn nid um das wo drumum isch... Kopf hoch und viellicht hesch jo glück und s Grüst isch wiedererwartens weg,.... Druck dir d Duume.

so jetzt muess ig usnahmswies mol chli dampf abloh... Gester het mim Schatz si Schwöschter aglütet, si cha nid ad Hochzyt cho... Ihr Grund chönne mir nid recht glaube.. Mir hei kei Ahnig was dört los isch und es duet mir soooo unendlich leid für ihn.. Natürlich chunnt denn au si Gottemeitli nid und mir hei Niemer wo eus d Ring bringt.. Super wie cha meh nur echt.... Frog mi langsam echt, was das füre Familie isch.. Zum Glück si mini Schwiegereltere gaaanz liebi und freue sich sooo mit eus.. und wenigstens ei Schwöschter chunnt mit dr family.... puhh.. sorry.. und wenn de denksch es chunnt nüt meh, isch grad no e Hiobsbotschaft cho.. anschienend säge eusi guete Kollege ihri HZ ab.. d Gründ wüsse mri noni aber isch gaanz komisch.. jänu.. hauptsach es passiert süscht nüt meh i de nächschte 2 Wuche.. denn...

Hüt in 2 Wuche isch eusi Zivili Trauig....

13.06.13 15:10
Lus

nicht registriert

@schmetterling84
ui werum chunnt de sini schwoscht nid? we doch dr eiget brüetsch hüratet!
oder isch das si wo im usland läbt? has nümme so im griff

u das mit dine kollege duet mer leid. ganz komisch es hz absäge verheisst nie öppis guets

aber heeee freudi glich, hüt i 2 wuche bisch hürate

13.06.13 15:12
apple-pie 

@schmetterling
Das ist natürlich sehr ärgerlich, das sie net komme.

13.06.13 15:15
valey 

schmetterling
meega blöd... aber das schwöster ned chunt am hz vom eigene brüeder?? soo ärgerlich
und au wegem bluememeitli
jetz nemmsch es anders meitli??

weg de chile
ja mal luege.. es isch en seich
ich tel. morn mal med em bauheini
de gohni rasch go d lag abchecke bi de chile sins
und de entscheidi :))

LucyLu
uere cooole wage :D chasch gern verbiichoo
ich ha gern Vanille, Erdbeer und Kokosnuss xD

1 .. 1109 .. 2215 2216 2217 2218 2219 .. 2988 .. 3757
Hochzit   eigentlich   Kollegin   gspannt   natürlich   langsam   Zeremonie   irgendwie   einfach   richtig   Zuletzt   Problem   vorallem   schnell   schaffe   himbeer   wirklich   eigentli   natürli   bearbeitet