Bräute 2013 |
|
1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 1991 .. 3757
|
|
|
|
24.04.12 10:37
Reebee
|
Re: Bräute 2013
@polterabend ich denke, mein freund wird schon wissen, was er mit seinem gewissen vereinbaren kann und was nicht ;) solange ich nichts davon erfahre ist es mir eigentlich einerlei. mein polterabend wird hoffentlich nicht zu ausgeflippt. mir graut jetzt schon davor, irgendwelche rosä tütüs oder diademe zu tragen. lieber schön essen gehen und dann vielleicht noch ein bisschen feiern.
***finally getting married - May 25th 2013***
|
|
|
|
24.04.12 10:50
Nemo
|
Re: Bräute 2013
Das isch e so. Ich denke die werded nüt astelle wo sie nacher bereued... ich weiss das min polterabig warschindli au recht strub chönt werde... ich han e super tolli trauzügin. sie isch jetzt aber vor churzem wieder single worde und sit to wieder viel unterwegs und im usgang. dezue ane hani e schwule brüedsch wo natürli a eusem mädels-polterabig will und dörf debie sie. er hät scho ziemli strubi idee, aber e anderi fründin vo mir isch defür verantwortlich, dass ich nüt muen mache wo ich echt nöd lustig finde!! ich mache viel mit, keis thema, bin au e mega ulk-nudle, aber wenns denn nur ums suufe gaht, denn schiessts mi denn a. aber das wüsseds und drum dänki sie werded sich scho drah halte. han nur mal so am rande mitübercho, dasses sie chönti, dass de polterabig nöd in zür, sondern irgendwo im usland wird abspiele....ich bin ja mal gspannt.... uf jede fall freui mi scho druf mit de mädels zfiere und mich (es ghört ja bitzwiet chli deuzue) zum aff mache... da ich nöd grad die schlnksti bi, ha ich eifach gseit, dass ich mich mit händ und füess wird were irgendwelchi hotpant oder so en seich azzie. aber da händs denn sofort gseit dass sie das nie mache würded! da bini denn scho wieder beruhigt gsie. ich dänke es wird mega lustig werde. und dasi es bitzli wird dra cho isch au keis thema...schliesslich händ zwei vo dene mädels au scho recht müesse dra glaube a ihrem polterabig...
Ein Paar seit 16.10.02, verlobt seit 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 1991 .. 3757
|