| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 1991 .. 3757
24.04.12 10:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

@bergeri: ooohhh ja, de kenni!! ;-))
nei, ich möcht denk au gern wüsse was bi ihm so abgange isch am polterabig. aber ebe, wenn sie so sache abmache dass nüt verzellt wird und nüt uf bilder festghalte wird, findi das fascht e chli schad.
mir händ ere fründin vo mir nachem polterabig es album gmacht mit de fotene und händ ihre das ade hochziit übergä. das sind so coooli fotene worde, ich wür das au gern ha. sie hät riesig freud gha a dem!

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt seit 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

24.04.12 10:37
bergeri 

@Nemo: dä kennt wohrschindlich dia ganz welt

Jo i weiss nid ob das ernst gmeint gsi isch oder nid weg da fotana, i meina si chön jo nid allna verbüta zum ds handy dahei loh....

also i wett au dass bi miar fotis gmacht werden und i dia nocher kriaga, find das aswia au a schöni erinnerig....

aber wenn dia am Polterobet vu mim GG natürlich soooo blöd tua wenn dass das uf kei fall törf bilderisch festghalta werda...denn befürchti z'schlimmsta...

also i chönnt miar vorstella dasses minem Schatz denn no a rundi unagnehm isch wenn ihm alli zualuagen wia eini für in tanzt und er dia "alanga" " MUASS"

Aber i denka bi da Fraua lauft dr Polterobet amix au abiz a anders ab als bi da Männer. Oder i kenns zumindest nur aso. Vu allna wo i bis jetz khört han hen d'fraua eher an gmüatlicha obt kha mit gmüatlich go essa, öppis trinka und eba a paar spieli. d'männer hen gmeint as gäng nur ums suuufa und eba stripperinna etc....find das doch irgendwia schad.

aber viellicht chunnt das au uf ds'alter oder uf d'riiifi druf ah? Dassma viellicht würkli....i säga jetz eifach amol ab 30....nümma nur ds'suuufa im chopf het sondern eba au eifach zemma wella gmüatlich ha. und "d'jungs" mit 20 - 30 hen no eher eifach suufa im kopf?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

24.04.12 10:37
Reebee 

@polterabend
ich denke, mein freund wird schon wissen, was er mit seinem gewissen vereinbaren kann und was nicht ;) solange ich nichts davon erfahre ist es mir eigentlich einerlei.
mein polterabend wird hoffentlich nicht zu ausgeflippt. mir graut jetzt schon davor, irgendwelche rosä tütüs oder diademe zu tragen. lieber schön essen gehen und dann vielleicht noch ein bisschen feiern.

***finally getting married - May 25th 2013***

24.04.12 10:38
MaLu 

@ bergeri: hui ja das tönt nacheme strube spieli

@ polterabend männer: auso i mache mi ufs schlimmste gfasst .. mi schatz geit zwar hie o nie i usgang, aber sini jungs-clique zelebriert die polterabede so richtig. de göh si jewils es weekend irgendwo häre (schon gehabt: las vegas, prag, sofia und milano) am afang het mi das no gstresst, itz nimis lockerer. mir fründinne mache de aube o öppis lustigs und amüsiere üs ab de fotos wo si zwüschine schicke

i säuber wett e gmüetleche abe mit feinem ässe mit mine froue. chönnt mir o vorsteue e salsa-kurs mit ne z mache und denn so e art spanische abe..

24.04.12 10:50
Nemo 

Das isch e so. Ich denke die werded nüt astelle wo sie nacher bereued...
ich weiss das min polterabig warschindli au recht strub chönt werde... ich han e super tolli trauzügin. sie isch jetzt aber vor churzem wieder single worde und sit to wieder viel unterwegs und im usgang. dezue ane hani e schwule brüedsch wo natürli a eusem mädels-polterabig will und dörf debie sie. er hät scho ziemli strubi idee, aber e anderi fründin vo mir isch defür verantwortlich, dass ich nüt muen mache wo ich echt nöd lustig finde!!
ich mache viel mit, keis thema, bin au e mega ulk-nudle, aber wenns denn nur ums suufe gaht, denn schiessts mi denn a. aber das wüsseds und drum dänki sie werded sich scho drah halte.
han nur mal so am rande mitübercho, dasses sie chönti, dass de polterabig nöd in zür, sondern irgendwo im usland wird abspiele....ich bin ja mal gspannt....
uf jede fall freui mi scho druf mit de mädels zfiere und mich (es ghört ja bitzwiet chli deuzue) zum aff mache...
da ich nöd grad die schlnksti bi, ha ich eifach gseit, dass ich mich mit händ und füess wird were irgendwelchi hotpant oder so en seich azzie. aber da händs denn sofort gseit dass sie das nie mache würded! da bini denn scho wieder beruhigt gsie. ich dänke es wird mega lustig werde. und dasi es bitzli wird dra cho isch au keis thema...schliesslich händ zwei vo dene mädels au scho recht müesse dra glaube a ihrem polterabig...

24.04.12 11:00
bergeri 

@Reebee: I liaba so tütü und diadem....i bin mit minera schwöster amol im claires gsi und döt hets jo so scha au hooorreif mit schleier etc. und i han ihra döt schu gseit: so öppis erwarta i denn schu an minem polterobet....

@MaLu: also i glauba wenn er mit da jungs as weekend weg gängti hetti angst nid well i ihm nid vertraua. i weiss dass er nüd falsches macht aber eifach welli ihm sina TZ kenna.... dä isch so schlimm...halt würkli wia dr stiffler....i bin bi dem eba au nid sicher ob er sini Fründin nid betrügt oder betrüga wür wenns sich wür abüta...er isch a uuuu liaba und i has super mit ihm aber was fraua betrifft isch er halt schu schlimm....aber i chan völlig nid ischätza ob das nur "a grossi Klappa isch und nüd drhinter" oder ob er würkli wür wenner glegaheit hetti...

@Nemo: schön, wenn dini fraua so verständnis hen. hoffa bi miar chunnt au alles guat. aber jetz freua i mi grad wieder mega druf, iar hen mi grad wieder ufgmunteret. Jo i macha au alles mit was wenn, eifach kei trinkspieli.... wasi au schu gseh han im fernseh dass d'brut het müassa im resti umalaufa und d'männer wo döt gsi sin hen ihra chönna öppis zahla wenn si ihna drfür an kuss geh het...das findi denn eifach huarra übertriba und nümma lustig. und au wenn mini kolleginna das für mi würen plana (was sicher nid machen) denn würi glaub eifach ufstoh und goh, do hört denn dr spass für mi uf!

@Polterobet: wer nehmen iar an Polterobet mit? Alli Fraua wo iar ans Fest iladen? oder nur dia engsta? Oder nur dia wo nid verhürotet sin?

Also i han miar überleit dassi sicher alli mini kollegina wett drbi ha, d'schweh und d'mä vum gg und mini mama und mini schwögerin....egal ob dia schu verhürotet sin oder nid....

24.04.12 11:05
Nemo 

@bergeri: Ich nimme a min polterabig alli mädels mit wo mir viel bedüte und au iglade sind am hochziit. es sind aber nöd alli fürs ganze fäst iglade, teilwies nur für de apéro, aber ich möcht sie gliech am polterabig debie ha.aber ich gange scho eher mit "minere" siete ufd gass. min gg hät 4 brüedsche, alli mit ahang, aber die wird ich nöd ilade. möcht wükli mit mim huufe weg!

24.04.12 11:18
bergeri 

@nemo: oaky. danka. jo vu minem GG isch eigentlich au fast niamert drbi. nu sis mami und sini schwöster und sus sin alles mini kolleginna oder verwandta....

nehmen miar d'mamis nid mit? I wett mini und sini mama schu au drbi ha. dia stören jo nid.

24.04.12 11:36
Valeria01 

Hei määdels... sorry han grad kurz e Frag... han eu ja letschi mal s'Agebot gschikkt vom Hotel

Bereitstellung des Bankettraumes mit Tageslicht
• Menükarten
• Namenskärtchen
• Kerzenleuchter
• Weisse Stuhlhussen
• Tanzfläche
• Tonanlage inkl. Mikrofon
• Aperitif (1 Willkommensgetränk/Gast, Chips und Nüssli)
• 4-Gang Menü (Dessert in Büffetform mit verschiedenen Früchten & Käsen)
• unlimitierte Getränkepauschale (Hauswein, Bier, Softgetränke, Mineralwasser, Kaffee & Tee)
• Hochzeitstorte

Das alles für 205 CHF pro Person

ez hani gfrööget wies tüür s'wäri wenn mer no en Zwüschegang (Sorbetto) würdet mache...

ez hett sie gschriibe es weri denn 210 CHF pro Person :)
Was haltet ihr devo?

es chämtet ebe no die choschte dezue

00:00-01:00 Uhr = CHF 600.00
00:00-02.00 Uhr = CHF 800.00
00:00-03.00 Uhr = CHF 1200.00
Ab 03.00 Uhr pauschal CHF 300.00 pro Stunde

was halteder vo dem ganze? Würdeder no s'Sorbet ineneh?
mier sind 150 erwachseni...also wered nomal 750 CHF... für es Glace...

En guete und bis nacher

24.04.12 11:42
Valeria01 

@Polterabig....
mier hend d'Fam (also Müetere und tantene) debii und denn all guete Kollegine... sind bi mier ca.25 Fraue :) hahahahha

1 .. 111 .. 220 221 222 223 224 .. 1991 .. 3757
schaffe   richtig   Problem   natürlich   natürli   Zeremonie   Hochzit   wirklich   gspannt   irgendwie   schnell   langsam   himbeer   Kollegin   Zuletzt   vorallem   eigentlich   eigentli   bearbeitet   einfach