| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1111 .. 2220 2221 2222 2223 2224 .. 2991 .. 3757
14.06.13 08:22
Kamala 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Valey du schlifsch doch niemert. Das isch selbstverständlich dass dir das Sorge bereitet. Ich verstah di au mega.

Geds de kei Möglichkeit dich mit de Situation abzfinde? Meinsch es isch gar ned möglich, dass gröst ned uf de Föteli isch? Vellecht mal de Fotograf frage. Ich dänke wenn alles so guet passt hed, de isches sicher müehsam alles umplane und i dänke au du wirsch a dem Tag de meh stress ha meinsch ned?

14.06.13 08:23
elea 

Re: Bräute 2013

anyany, hmmm ha denkt i wet de paar bilder vode HZ irahme ond de duenis velecht de dri oder ad Pinnwand.... oder soshct de halt wörkli ine cheschte! denke ade bilder vode HZ hani de meh freud as adeiladig

valey es tönt wörkli so as wers perfekt det zwohle.....
ond ebe es wörd di jo störe weg de iladige ond e gueti lösig hetsch u ned före apero in sins...
aso z wohle esch 1 negative ponkt (s gröschte)
in sins sends meereri negativi pönkt (ned EUCHI chele, ke gueti apero Möglichkeit, d gäscht mönd wit he fahre, musch alli neu informiere)

weisch wini meine? meinsch ned s gröscht esch weniger schlemm as alli abstrech wod musch mache wend of sins gosch?

nei du nersch ned weg dem Thema, soscht wörde mer doch secher ned weder froge wi de aktuell stand esch!!!! das esch es wechtigs Thema för de aso eschs au es wechtigs Thema för eus!!!

14.06.13 08:30
valey 

Re: Bräute 2013

danke mädels zum glück hani eu
ha s gfühl gohne allne uf de geist momentan med dem thema :)
ha min schatz gfrogt was er meint er seit gröst isch scho blöd, ich sell entscheide mmm.
jez lüti dem bauheini mal ah und luege was de seit..

elea du hesch rächt

es isch eifach das uere grüst in wohle..

i ha zerst so denkt gha ebe
chum egal das grüst weg 1 stund dett..

de hed kollegin mer gseit sie rotet mer ah wöchsle
wel das grüst wersch uf jedem foti gseh
au wenn gäst gfötteled werdet
und au wenn grad inechunnshc und alles

es isch eifach so blöd..

14.06.13 08:33
anyany 

Re: Bräute 2013

Valey, du närvsch secher niemmer! Esch haut iez eifach e mega doofi Situation. Ond ech gloube, es chöne dech wörkli alli vou ond ganz verstoh. Soöppis wönnscht mer schliesslech niemmerem...
Ech wörd iez ou mou dene ahlüte ond froge, was si dezue meine.
Vellecht gets jo wörkli e Lösig.
Ech dänke of jede Fau, dasses för öich de chliiner Stresse esch, wennder iez nümi mönd verschiebe.

14.06.13 08:34
elea 

Re: Bräute 2013

aso da wegem fötele hani s gfüehl stemmt ned!!! meine obs of de fotis vode gäscht esch esch jo egal, wechtig send d bilder vom fotograf ond de wird gnueg profi si zom d fötelis so zmache dass das gröscht ned droffe esch! s guete ech dass es jo nome of einere site vode chele esch de chaner eifach Emmer so fötele dass er s gröscht em rögge het! de fotograf dud jo die chelle sowiso Emmer bez am rand stoh ned ned grad obe die metti nebem altar! weisch wini meine? ond so wird of de föteli vode trauuig das gröscht niened droff si, glaub mer!
aso wege de föteli miechi mer absolut gar kei sorge em fall!!!

14.06.13 08:44
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@mona
Denke an dich und wünsche dir einen schönen Tag! Freu mich schon auf dein Bericht!

@anyany
Viel Glück für die Prüfung
Ich bin ein Fan von Kerzenständer, wir selber haben zu Hause zwei Kerzenständer aus 1752 stehen

@valey
Ich hoffe das bekommt ihr bald geregelt mit der Kirche!
Ui, ich liebe es wenn Bestellungen unterwegs sind und besonders wenn sie dann ankommen!
Valey, mein Schatz meint, wenn sie überhaupt (und das würden sie eher nicht, denn das gäbe eine Bauverzögerung von ca einer Woche) das Gerüst abnehmen würden, dann würde dich das abnehmen ne wieder aufbauen ca 20.000 bis 30.000 fr kosten.
Wie heißt denn deine Kirche!

@lus
Freut mich das so viele Sachen bei. Dir angekommen sind. Ist natürlich ärgerlich, wenn das Türkis nicht Befall gleich ist, aber als Gast würde es mich nicht stören!

14.06.13 08:47
valey 

Re: Bräute 2013

Soooo!!
ha jez med dem würkli es hüehnli grupft!!!
ha dem würkli halbe zemegschisse

HEY
die hend das im November 2012 bestumme!! und die vo de chile hends gwüsst und eus nix gseit
nei echt was send das für lüt??

aso er hed mer garantiert das dusse isch definitiv weg
er tuet jez med em architekt rede dass sie vo vorne nach hinde schaffed und dass sie chöntet s grüst chürze dass denn nur de hinderi ecke grüst isch
i ha gseit ich verlange dass sie mer entgege chömed und das wenigstens mached...

de hed mi jez recht gnervt...

de hanen gfrogt wie türs wer alles abbaue und ufbaue
er hed gseit rund 4500 fr..
echt die reged mi uf!!

14.06.13 08:51
anyany 

Re: Bräute 2013

Oh, Valey, en erste chliine Erfoug!! Esch doch afe mou guet.
Ech fröi mi grad mega för dech!

14.06.13 08:51
Kamala 

Re: Bräute 2013

Das isch ächt en riise Frächheit vo de chele valey. Das chans ned sii das die euch nedemal druf ufmerksam gmacht hend. Und im Grundgnah chan die Baufirma au nüüt defür well sie hend ja de Uftrag vo de chele übercho.

Es isch ja schomal guet wenns versueche vo vore nach hine schaffed. Vellecht bringt das scho öbbis. Ich würd evt. gliich mal no de Fotograf frage was er meini wäg de Fötli öb das gross würd störe. Wie es isch scho so wie d elea gseit hed. Grundsätzlich heds in sins meh negativpünkt.

Ach es duet mer so leid für euch! Hoffe dases sich no regled.

14.06.13 08:59
valey 

Re: Bräute 2013

jaaa ebe ich ha dem voll gseit: losed sie, so was macht me ned eifach lüt ned informiere und mer hend es mega grosses, türs und ufwändigs hochzit... und ich akzeptier das grüst ned! ich verlange dass sie mer entgegechömed...

de heder gseit er klärts ab..

hihihi
be grad mega hässig gsi med dem am tel. hihihi
ich so: ich verlange hüt obe en antwort.

xD

 1 .. 1111 .. 2220 2221 2222 2223 2224 .. 2991 .. 3757
Zuletzt   richtig   vorallem   gspannt   natürlich   irgendwie   eigentli   Problem   langsam   einfach   wirklich   eigentlich   schaffe   Zeremonie   himbeer   Hochzit   schnell   bearbeitet   Kollegin   natürli