| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1113 .. 2223 2224 2225 2226 2227 .. 2992 .. 3757
14.06.13 10:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey



perfekt

14.06.13 10:01
anyany 

Re: Bräute 2013

Hahahahaha, Valey, ech gloube, so eis bsorgi mer ou för d Hochsig! :D So wini mech könne, werdi mi scho am Apero bekleckere.

14.06.13 10:05
elea 

Re: Bräute 2013

mer hends probe esse am 3.juli! juhu i 3 Woche.... mein goot d zit rasst... i ha ergendwie no so vell wele mache ond jetzt beni so " ah schiss druf, cha au ohni das hürote!"

valey ebe glaub jedi brut verstoht de zo 100% dass di da nervt metem gröscht... Männer send do halt bez lockerer droff, die nerve sech 5 min ond de esch das för die gesse.... mengisch sette mer eus e schibe chöne abschnide vo enne... eri glichgöltigkeit het ebe mengisch au gueti site

aber weisch scho langsam bez wid di wersch netscheide? wenner seit s grüscht esch denn nor hende blibsch de z wohle?

14.06.13 10:14
valey 

Re: Bräute 2013

hahahah s lätzli isch voll herzig hahahah..


elea..
aso wenns grüscht chönd kürze de blibi dett...
wens säged sie chönds ned kürze... de nerv ich die bes die seged sie macheds xD
hihi

14.06.13 10:29
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@manokasa
Viel Spaß beim Polterabend und beim springen

@lus
Wünsche dir viel Spaß beim Probeessen!

@lilly
WOW, nurnoch 70 Tage das Word nun auch soooo schnell Vergehen!

@valey
Mein Schatz meint, das du unbedingt mit der Baufirma ein Termin abmachen musst, wann sie das so einrichten und die Baustelle aufgeräumt haben müssen. Mindestens zwei Tage vor der HZ. Tag genug zeit ist für deko etc. Es passiert leider oft, das die Baufirma das so weit wie möglich verzögern möchte, damit sie mit ihrer Arbeit voran kommen und dann könnte es zu knapp werden. Dazu ist es auch wichtig zu klären, wo sie dann die teile des Gerüst Lagern, damit man diese auch nicht auf den Fotos sieht!

@lätzli
Ich will auch so eins, das wäre so lustig wenn man das plötzlich am Tisch vor den ganzen Gästen hervorzieht und anlegt

@elea
Wünsche dir auch viel. Spaß beim Probeessen!

14.06.13 10:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh Froue send ehr flissig, be mer loufts grad dronder ond dröbert...
de eint Chef esch höt im Büro ond wenn dä do esch gehts emmer Ärger...darum muessi chli de Chopf binand ha...

Valey: ech hoffe dasses för euch e gueti Lösig geht ond ehr euchi Chele ned müend wächsele, ech verstoh das totau...schliesslech hesch e Bezog dezue ond hesch di uf das igstöut ond fröisch di uf die Chele...

Anyany: Vöu Glöck bi de Prüefige...Das schaffsch du locker vom Hocker

Probeässe: Settemer au no i Agreff näh, ha jetzt no en Liste gemacht damet ech die mim GG cha zeige was no zmache esch...

Lus: ech gloube be mer wär gschider es ganzi Schübe, sones Lätzli längt jo nienets he...

14.06.13 10:47
valey 

Re: Bräute 2013

müend denn alli brichte vo euchem probeesse :))

ich mues nächst woche mal am fotograf alüte zum de termin für de Vorfilm mache :)
das werd au lustig hihi

14.06.13 10:49
elea 

Re: Bräute 2013

was esch den en Vorfilm???

14.06.13 10:54
valey 

Re: Bräute 2013

hihi :)

aso euse fotograf macht ja a de hochzit au es video :)

und mer chönd so 2 woche vorem hz zu ehm uf luzern goh und de dreiht er eifach en chline vorfilm vo eus..
so med musik und so

weisch de chömed zwüschedure od am afang vom hochzitsvideo so abschnitt
zb vo eus wi mer durchd altstadt laufed usw..


chasch suscht da mal bi ehm luege
http://www.foto-mariano.com/de/videos

:D

Zuletzt bearbeitet am 14.06.13 10:59

14.06.13 11:04
elea 

Re: Bräute 2013

sorry glaub i be doof aber i tschegges nonid zo 100%... all die Videos fönd jo eigentli denne a wen sech s Brutpaar bereit macht... esch das bi euch demfall chli anderst dass er vorher no ufnahme vo euch wet mache? (sorry be doof..)

 1 .. 1113 .. 2223 2224 2225 2226 2227 .. 2992 .. 3757
bearbeitet   irgendwie   schaffe   wirklich   natürli   himbeer   natürlich   schnell   langsam   richtig   Problem   einfach   gspannt   vorallem   eigentlich   Kollegin   Zeremonie   Hochzit   Zuletzt   eigentli