| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1115 .. 2227 2228 2229 2230 2231 .. 2994 .. 3757
14.06.13 14:04
sonne13 

Re: Bräute 2013

dursilla: ich weiss es au no ned! ich hoff e kollegin us dütschland erlaubt mer ihri adrässe azgäh, aber sie isch im momänt no am umereise... es ged au so dütschi lieferadresse aber wenni denn weissdetüfel wohii muess fahre zum das züg goh abhole - ech weiss jo au ned... voll doof dass die ned id schwiiz liefered...

14.06.13 14:07
elea 

Re: Bräute 2013

lus ebe i denke ähnlich.... i verstoh zo 100prozent dass das gröscht nervt... aber i verstohs halt eifach weli selber gli hürote. denke dere boufirma eschs bös gseit egal ob öper det enne hürotet oder taufi het oder weiss ned was..... die erledige halt eifach ere job... dorom fendis eigentli scho super vo denne dass si der entgegechöme ond luege dass si s gröscht wo möglech scho abboue...

ond ebe wegem kassestortz.. i denke rechtlech chame ne vell mache... klar es esch e reese schissdreck dass sis ned gseit hend aber es geht jo ke vertrag wo festghalte worde esch dass denne ke baustell wird si!
sesch halt eifach e bez e vezweckti Situation wome muss hoffe druf dass d lüt verständniss hend ond entgegechöme! aber so wi du gseit hesch valey esch de bau typ jo fröndlech gsi ond klärts ab!!!!
ebe ond da wod lula gschrebe het het ebe au öpis.... wend nüt schriftlichs die Hand hesch chöne die no lang go verzelle dass denn alles oke wird si.....

glaube lüte rasch em resti a ond sege i wend schriftlich festghalte ha dass si denn ned dönd ombau.. nenei domme joke... ;)

14.06.13 14:12
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@drusilla
Ich lasse mir die M&Ms kurz vor der HZ nach Hause liefern und nehme sie dann einfach in die Schweiz mit.
Wer niemanden hat, kann übrigens auch Die M&Ms bis Mitte Juli zu mir schicken, dann würde ich sie weiter schicken!

14.06.13 14:50
CoRa 

Re: Bräute 2013

@lus, jö danke vöu mou und sone seich das du ned hübsch bisch! paperlapapp

@drusilla eg bstelles ane packstation oder dütschi liferadrässe

@appel, danke für dis agebot

14.06.13 14:59
elea 

Re: Bräute 2013

ha grad nomol öpis herzigs enteckt...
di meischte hend bide candy bar doch de sproch "love is so sweet"

de fendi no en herzigi alternative ;) :

Datei-Anhänge
sweets2.jpg sweets2.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 95 kB

14.06.13 15:26
CoRa 

Re: Bräute 2013

@elea, das esch ganz cool!

14.06.13 16:37
anyany 

Re: Bräute 2013

Sooo, ech be zrogg vo de Prüefig. Leider hani si vou i Sand gsetzt. Ha möndlech gha ond ha grad gmerkt, dasses ned längt... "Erkäret Sie s methodisch-didaktische Konzept vo dem ond dem Lehrmettu!" Ond ech so "äääähhh..." Nei, hey, s esch so dooof gloufe. Ond iez muessi no die blödi Prüefig nochehole nöchscht Semester.

Sorry, ha grad chli müesse Fruscht abloh!!!

Auso, weder zu de Hochsig:
Elea, ech fende dä Sproch ou mega härzig.

Wer vo öich het eigentli aues es Candy-Buffet?
Ond vo wo chond das? Amerika? Ha das nämmli no gar nie gseh.

14.06.13 16:43
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@anyany
Das tut mir leid, das du die Prüfung wiederholen müsst, aber zumindest kannst du dich nun besser drauf vorbereiten! Wünsche dir ganz viel Erfolg beim nächsten Versuch!

Wir haben ein Dessert-Buffet an unserer HZ, jedoch nicht mit diesen typischen Gläsern etc. wie bei einem Candy-Buffet. Eventuell würde ich das aber noch einbauen lassen, mal sehen!
Der Trend kommt aus Amerika, England und Australien!

14.06.13 16:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Anyany vellecht längts jo glich...abwarte...mängisch hed mer eifachs gfühl es seg ned guet gseh...

Also mer hend kei sones Buffet...ech könne das au ned, ech könne das au ned met dene Gastgschänkli darum machis au ned...fends de ergendeinisch zuviel des Guten! =)

14.06.13 16:52
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Apple,
Danke für d Ufklärig!! Ech könne mi alle ned so us met dene Trends. *schäm* Zodem wär das ou nüd för mech, wöui so Schläckzüüg gruusig fende. Hihi, deför liebi Schoggi ond Dessert.

@ Canoa,
Doch ech be döregheit. Be de möndleche Prüefige sägesi eim das grad.

 1 .. 1115 .. 2227 2228 2229 2230 2231 .. 2994 .. 3757
gspannt   eigentlich   natürlich   Zuletzt   einfach   Problem   irgendwie   himbeer   Hochzit   bearbeitet   schnell   vorallem   natürli   Zeremonie   eigentli   Kollegin   schaffe   richtig   wirklich   langsam