| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1115 .. 2228 2229 2230 2231 2232 .. 2995 .. 3757
14.06.13 16:57
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ich finde diese Candy-Buffets schön zum anschauen
http://www.weddingwindow.com/blog/the-ca...never-gets-old/

14.06.13 17:01
elea 

ou nei anyany velecht langets jo glich wer weiss... ond lo der soshct ned s Weekend lo vermiese gell!!

mer werde kes candy buffet ha. nor en super tolli torte

14.06.13 17:02
anyany 

Danke, Apple.
Ja, schön ist es auf jeden Fall. Aber wie soll ich das jetzt ausdrücken, ohne dass ich jemanden verletze... Ich persönlich mag für das nicht nocheinmal Geld ausgeben, da wir ja schon eine Torte haben, denke ich, die Leute können genug Dessert essen. :-) Ich mein das ech nicht böse, wenn jemand ein solches Buffet hat, ist es natürlich toll. :-)

Elea,
Ech be definiv döregheit. Mann, esch s erschte mou i minere "Karriere". Hoffe es bliibt s einzige Mou.

Zuletzt bearbeitet am 14.06.13 17:05

14.06.13 17:22
apple-pie 

Ich finde das gar nicht böse von dir. Wir haben ein Dessert-Buffet, weil unsere Torte nur für 30 Gäste gerechnet ist, wir jedoch ca 50 Gäste haben. Irgendwann wäre es zu viel, aber so können wir uns sicher sein, das wirklich jeder ein Dessert bekommt.
Bei uns gibt es

Torte
~ Hausgemachte Brownies
~ Aargauer Rüeblitorte
~ "Brönnti Creme" nach Großmutters Art
~ Hausgemachtes Tiramisu
~ Glace (Eis) nach Wahl

14.06.13 23:24
Nemo 

So, jetzt chumi au no dezue....

@valey: das sind doch mal super nachrichte!!

@Candy buffet: mir mached eis. Bi eus isch das aber s'gastgschänk. Es Chan sich jede es säckli fülle und denn mir hai nä. Wenner gläser usw wänd gseh, denn findet ihrs i mim thread. Isch alles rot wiess, au d'süessigkeite

So, jetzt wünschi eu allne es wunderbars sunnigs wuchenend!!

15.06.13 00:38
Angita 

so bi au no do händ no es abschiedsesse gha vonere mitarbeiterin.. sind is discobowling.. han 2 mol verlore aber gnueg chöne tanze ;-)

ha ezt schnell chli dureglese u ha no zude m&ms wöle sägä dass mebuf de hp cha usrechne wieviel me bruucht! me cha azahl und grössi vom behälter igeh und azahl denn seits eim gad wie viel kg me bruucht! isch super ha 3 jg bstellt wo voorig langet.. i has uf italie zu mim mami schicke loh, aber me chasbuf konstanz schicke loh a lieferadresse-konstanz isch gad ide nöchi vom bahnhof und isch super glofe woni anders bstellt han!

17.06.13 07:28
Manokasa 

Guete Morge Fraue

Mona
Ich hoffe du hesch en wuuuuuunderschöne Tag ga!!

Ich han am Samstig ja Poltertag ga und ich han nöd müsse vo irgendeme Berg gumpe Mir sind am Namittag chli in en Spa und den schön go ässä! Am Abig nochli en Kneietour gmacht. Ich han müsse es chröndli ahlege und han en zauberstab ga und han müsse shots, kondom und süesses verchaufe! Uf das heti chöne verzichte aber susch isch super gsi!

17.06.13 07:34
Manokasa 

gross Bilder hani nöd.. Da isch eis..
isch öppe 6i gsi und han scho chli eine sitze ga :P

17.06.13 07:40
Canoa 

Guete Morge zäme

Manokasa schön hesch e guete Polterobig gha.

Mona härzlechi Gratulation ond die aller Beste wönsch för die gmeinsami Zuekonft als Ehefrou & Ehema!

A alli Brütli: ganz e guete Wochestart wönschi euch...

17.06.13 07:43
Lus

nicht registriert

Guete morge zäme....

Siter ou scho wider am schwitze uf dr arbeit?

@manokasa
sehr es härzigs föteli u i bi froh für di, hesch nid irgend nöime müesse abespringe schön, heiters chönne gniesse!!

@me
mir hei üsi tz geschter no gseh und irgenwie heisi öppis im gusu. anschinend müesse ihne d gescht gäud überwise fürnes gmeinsams gschänkt (so wie i useghört bzw. verstande ha, villicht bini ou ganz fausch....). si stürme immer, mir söue doch ou mau id ferie flüge etc. u i ha itze z gfüeu, dass si irgend sowas plane! da mir aber nid d ferietype si und mi gg vorem flüge angscht het (jaja.... ou manne chöi angscht ha ) hani bitz bedänke dass i die richtig geit.... mir hei üs ja eigentlech gäud gwünscht für üses hus z renoviere.... i darfmer da äue gar ke gedanke mache, wahrschinelch hanis eifach fausch verstande oder es geit um schüsch öppis aber sones brut-hirni rotiert haut
u die kollegin wo mir gseit het "wie wagscht du dirs mit dine Oberärm es tregerloses chleid azlege?" het d trouzügin anschindend gfragt, öb mis chleid de es schöns sig etc... naja i bi ja gspannt
am samsti simer ufem boot vom tz gsi ufem murtesee..... u bim umebuttele hani vieu ad mona dänkt. troumhafts wätter! i hoffe, si het e perfekte tag chönne gniesse!

1 .. 1115 .. 2228 2229 2230 2231 2232 .. 2995 .. 3757
wirklich   schnell   Zeremonie   einfach   bearbeitet   schaffe   Kollegin   natürli   Zuletzt   Problem   Hochzit   eigentli   natürlich   vorallem   richtig   gspannt   langsam   eigentlich   himbeer   irgendwie