| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1116 .. 2229 2230 2231 2232 2233 .. 2995 .. 3757
17.06.13 07:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Be mer esch es so dasses ehr zchaut esch im Büro hocke auso met länge Hose im Büro...ond Jäggli hätti au no debi! Aber liebe das Wätter ond gester hani mis trägerlose Shirt agha zum chli brun zwärde...

Ou nei Lus esch doch doof wenn sie euch öbis schänked (esch jo zwar guet gmeint) aber ned das wo ehr wetted...fende das extrem schad...hoffentlech esch es fausch verstande...ond ech bechömed das wo ehr euch wönsched....

Froue chönd scho gemein si, ech meine dinere Kollegin chas jo glich si was för es Chleid du usgläse esch wenn du dich wohl fühlsch det enne esch doch alles super...

17.06.13 08:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa

chasch mer chli vo dire chüeli schicke schüsch, i gibe defür de chli wermi ab
ja, d ussage vo ihre heimi zerscht scho chli troffe. i mües de scho luege dasi e stola heig für d ärm abzdecke etc. bla bla bla. mittlerwile ischsmer egau. i findes nid schlimm u füehle mi wou. punkt
i ha bi ihre ender z gfüeu dass si ou gärn chli imene grössere rahme ghürate hätti u itze chli iversüchtig isch....

17.06.13 08:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo gärn zo wärmi säg ech ned nei! =)

Oje das esch werklech ned schön vo dinere Kollegin, es cha guet si, dasses t Iversocht esch, ech ha jo au met minere Schwöster chli Problem wägem gliche Thema...naja...mer muess probiere dröbert zstoh

17.06.13 08:21
Angita 
Re: Bräute 2013

guete morgä mitenand! also hüt isch würkli z schön zum schaffe.. aber was wömmer! do muemer ezt durä!

bi gester au trägerlos umäglofä... nur hani mi stellewiis verbrennt ezt bini chli glecket hihi hoffe es beruhigt sich bis am samstig.. wobi me söts nö gseh bi dem chleid woni ahan.. hüt muenis no go abstecke, also s chleid vom zivile, d muetter vo minere tz macht das

lus: nö losä! i ghöre das scho sit über 1 johr, die blödä sprüch! bi mir heisst amel: iss nö so viel sust passisch nö i dis chleid eifach uf durchzug stelle!

17.06.13 08:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hend morn euses 1. Gspröch bim zuteilte Standesamt do mer jo ned det hüroted, hoffe ech cha nocher de grad it Badi! =)

Oje so doof wäge dene Spröch...

Angita de nöchets bi der demfau au rächt?!? Has grad ned im Chopf

17.06.13 08:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitanand :) aaach wür doch so gern nomal Wuchenend ha, han also au trägerlos gsünnelet

Mona, han viel a dich denkt am Samstig, hoffe es isch alles so traumhaft gsi wie s Wetter woner verwütscht hend :)

Oh Lus, dass sind doch nur unnötigi Gemeinheite, eifach nöd lose :) defür hoffi dass eui TZ öpis schöns für eu vorhend... mir hend euses TZ-Treff am nöchste Sunntig, machet denn zäme d Tour vo Chile/Apéro-Ort/Restaurant :)

17.06.13 08:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

mona, härzliche glückwunsch!!!!!!!!!!!!!!!

lus, die kollegin hed jo e gröbere fläck wäg! was goht nur i dene hirni vor? schreit wirkli noch iiversucht! hihi, eigentli jo ned schlächt, wenn eim öpper um das wo me hed beniidet

ich ha am wucheänd tatsächlich au no es trägerloses shirt kauft (füf stutz ) für deheime zum chli "sünnele". ich hasse sünnele und verliide d sunne au ned guet, aber ich ha jetzt scho unglaublich krassi t-shirt strich vom spörtle, irgendwie muessi probiere das es bitzli abzdämpfe! wer könnt sie ned, die berüehmte bilder vo de velofahrer... so gsehn ech alle ou uus ändi sommer... normalerwiis esch mer das egal, aber i mim chleid gsächi das eifach obergruusig uus naja, mou luege ob mini technik funktioniert oberschts ziel isch so oder so kei sonnebrand!

ihhhhhhhhhhh:

Datei-Anhänge
img_3546.jpg img_3546.jpg (1x)

Mime-Type: image/pjpeg, 29 kB

17.06.13 08:36
Angita 
Re: Bräute 2013

ja canoa dä samstig isch zivil! ha im gschäft scho mis neue täfeli übercho mit em neue name und denn am 06.07. isch s chirchliche! isch scho chli komisch irgendwie, ezt händ mir üs so lang druf vorbereitet und druf gfreut und ezt isch dä tag soo nöch!

die wuchä hani viel ztue! mir essed jo noher bi üs dihei (isch nur fam. und tz mit ahang, 20 pers) mues no trinkä holä und bänk ufstelle und richtig schön putze! choche tuet jo s mami vo minere tz... das isch ihres gschänk fürs zivile!
ere müemmer unbedingt öppis schenke will sie macht soo vieles! segs chleider chürze, apero für dä polteri organisiere oder ebe s esse, sie isch füür und flamme!

isch sust no öppert die wuchä dra?

17.06.13 08:36
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen Mädels!

@manokasa
Freut mich das du ein schönen Polterabend hättest. Das Bild ist toll!

@lus
Genau, einfach nicht hinhören!

@me
Habe News in meinem thread!

17.06.13 08:39
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@angita
hihi gäu so sprüch si nid sooo dr hammer
i bi mittlerwile sowit dasi dänke: wes dr nid passt, de lueg nid äne oder chum gar nid erscht i bi so wieni bi
dr schwager het mir ou scho gseit: dis chleid wird mir eh nid gfaue, i hasse brutchleider

@emma13
wow das fägt sicher öies türli mit de tz !!!!

 1 .. 1116 .. 2229 2230 2231 2232 2233 .. 2995 .. 3757
bearbeitet   Zeremonie   Kollegin   wirklich   schnell   irgendwie   Problem   langsam   natürlich   schaffe   einfach   natürli   Zuletzt   eigentli   himbeer   vorallem   gspannt   eigentlich   Hochzit   richtig