| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1117 .. 2231 2232 2233 2234 2235 .. 2996 .. 3757
17.06.13 11:21
anyany 

Re: Bräute 2013

Angita,
Ech fend das mega fräch ond chendsch vo dem Arbetskolleg. Aber es get haut eifach Mönsche, wo sech ned anderscht chöne usdröcke. Das esch eignetli truurig ond genau die wärde ergendwenn a Beziehige schiitere. Drom wörd ech do gar ned so vöu druf gäh ond das eifach so heenäh. Ech wette, ergendwenn werders beröiie. Reged öich ned z fescht uf, das het sowieso ke Wärt. Channsch eifach dänke: Guet, de hemmer es Ässe weniger zom Zahle. ;) Nei, ech weiss notürli, dass das eim de ou ned vöu höuft, aber was wettsch...


Lus,
Ohjeee... ech verstohne das ned. Aber wie du seisch, wahrschinli esch si eifach ihversöchtig.

Mini Morgebeschäftigong:
Houderesirup & Melisse-Mönze-Zitrone-Sirup (super för Mojito ;) oder eifach met Mineral. :-)


D Qualität esch schlächt, s esch haut nor metem Handy ufgnoh. :)

Zuletzt bearbeitet am 17.06.13 11:29

Datei-Anhänge
sirup.jpg sirup.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 264 kB

17.06.13 11:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

anyany du meisch t Angita ond ned mech!

Wow so guet...mini Morgebeschäftigung esch schaffe! =)

17.06.13 11:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Hey, das. Ist ja cool mit dem Sirup!

17.06.13 11:28
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Gute Morge Ladies

@Angita: Wow, was für en Idiot, sorry. Aber wie alt sind mir denn und sich eifach nid abmälde. Das isch understi Schublade...

@Mona: Ich hoffe du hesch es wunderschön gha. Bi dem tolle Wätter

@Me: Wow, ich han ja de geilsti Polterabig gha am Samstig. Es isch soo toll gsi!!
Ich entschuldige mich schomal für de langi Text

Also: Am halbi 4 bini vo zwei Kollegine abgholt worde und denn simmer zu minere Schwöster gfahre. Det hend all scho gwartet und sie hend all es schwarzes Tshirt mit pinker Schrift "Team Bride, support crew" agha. Denn hemmer agstosse und de het e Torte, wo en Pen** isch gsi geh. Denn hani mis Outfit becho. Pinkigi Plateuschueh, Latexleggins, Es halb Transparents Tshirt. En candy Bra drüber und e pinkigi Perüke. Am Afange bini mir vorcho wiene Transe aber nacher hanis lustig gfunde
Denn hani mis Leiterwägeli becho mit de übliche Sache u mir si a Bhf. in Zug richtig Basel. Det het de Verchauf scho gstartet und isch am Bhf. witergange. Ich ha de no es Würfelspiel becho. Dete hets verschiedeni Sache mit verschiedne Prise drufe gha. Also hani für 15Fr am Basler Bahnhof müsse tanze.. Han mir de en Brütigam gschnappet, wo au am Poltere isch gsi
Denn simmer is Papa Joes gah aperöle und im ZicZac gah zNacht neh. Es het reichlich zÄsse und zTrinke geh u de Chällner het mi auno grad chli abgfüllt
det hemmer de zum dessert wieder e riisigi Torte mitemene Halbnackte Maa becho. Beides sehr lecker gsi
Vo dete simmer de witer id Steine und verchauft und trinkt und und und.. Später simmer de vo mim Schwager in Spe abgholt worde miteme Büsli und all heigfahre worde. Am halbi6 bini gut betrunken und müde is Bett gfalle. Es isch eifach super gsi !!! Wie ich mir das han vorgstellt.

So, ich wünsche eu en guete Start idi neu Wuche bi dem herrliche Wätter

17.06.13 11:32
anyany 

Re: Bräute 2013

@ sterndli
Cool, dass din Pouterobig so toll gfonde hesch! Mech erstuunts emmer weder wie onderschedlech die usfalled.
Ech gloub, ech hät ned so Fröid, wenn mech mini Kolleginne wette ine Latexhose quetsche!

17.06.13 11:34
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hahaha anyany. Woni mi gseh han, hanis zerscht au chli merkwürdig a mir gfunde. Aber nach es paar Bierli hani sogar gfunde, dassi gar nid mal so schlecht usgseh ;-)

17.06.13 11:35
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hello fraue

mona, ich hoff ihr händ am sa. en wunderschöne tag gha, han es paar
mal müesse a euch dänke, s wetter isch ja bombe gsi ...

sterndli, das freud mich sehr dass du so en coole polteri gha häsch !
bi mier gahts jetzt au nüm lang, bin ich gspannt!

weg däne ganze ifesüchteleie, eifach druf sch... suscht regt mer sich nur
unnötig uf, sparemer die energy lieber für sinnvollers ich bin nämli
langsam ziemli abghärtet hehe

lueget, das sind eusi gaschtgschänkli, selber gmachte limoncello! dä limoncello
tüemer dänn aber erscht churz bevor abfülle und chund no en chline zapfe obe
druf:) hoff das bliebt alles eso bis im auguscht vorne ufem glas stönd
eusi näme und s datum + no zwei tuube ime herzli ... als nöchscht mach mi dänn
as 'plakatt' mit dä tischordnig (womer vorem saal werdet ufstelle)

Datei-Anhänge
bomboniera.JPG bomboniera.JPG (32x)

Mime-Type: image/pjpeg, 50 kB

17.06.13 11:37
Angita 
Re: Bräute 2013

sterndli: wow, i weiss nö obi das mitgmacht het ;-) aber schön häsch so freud gha!! isch würkli lustig, wies bi jedem anderst isch und die verschiedene idee heheh

bi scho am idee sammle mus jo nöchst johr au eine organisiere

anyany: es isch eso, mir sparet wenn er nö chunt.. sorry aber so eine willi nö a mim hochzit ha.. bruche kein chindergarte.. mini nichte und neffe benemmet sich besser wie dä typ... egaal.. loh mi ezt nö vo de d freud neh! ganz sicher nö.. es chönd lüt nö cho wo mir viel wichtiger währed! so hät er sich wenigstens ä usreed gsparet (hät scho mol eini brocht für en geburi vo üs, er mösi stürerklährig usfülle ) dubel

17.06.13 11:38
anyany 

Re: Bräute 2013

Lilly,

Ech fende die Fläschli mega härzig! Esch e cooli Idee. :-)
Ond mhhh... Limoncello ond de no säubergmacht.

17.06.13 11:42
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke anyany ... hoff eifach das isch im auguscht no guet
aber alkohol wird ja nöd schlecht !? hmm ...
dini sirup idee isch aber au nöd schlecht sind ja au gascht-
gschänkli od.? werdet t lüüt sicher uh freud ha ...

 1 .. 1117 .. 2231 2232 2233 2234 2235 .. 2996 .. 3757
bearbeitet   eigentli   eigentlich   gspannt   Zuletzt   natürli   Kollegin   vorallem   wirklich   himbeer   Problem   schaffe   richtig   schnell   Hochzit   Zeremonie   natürlich   einfach   langsam   irgendwie