| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1120 .. 2237 2238 2239 2240 2241 .. 2999 .. 3757
18.06.13 08:40
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Canoa,
Schlossändli bliibt ehm jo eh nüd anders öbrig, aus das eifach z akzeptiere.

Jo, scho, aber das het no chli Zyt metem Reserviere.

@ Valey,
Mega cool, dass der iez no en anderi Chele gfonde hend! Das esch doch super. Gsehsch, ond genau wieni gseit ha: "Mängisch wärde eim Stei i Wäg gleit, wöus ofeme andere Wäg no schöner esch." Das het mer mini Mueter scho emmer e so gseit. :)

@ Lilly
Macheter de ou Teschchärtli oder eifach das Plakat? Werd secher mega schön. Wett de es Böudli gseh.
Ade Teschornig hani rächtlang müesse omestodiere, beses öppe so gsi esch, wini das wett.

18.06.13 08:41
valey 

Re: Bräute 2013

anyany do hesch völlig recht gha mit dim spruch :) hehehe..

18.06.13 08:43
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

Hmm.. Manokasa, mir sind vo 18.45 bis 19.45 dete dusse am Aperöle gsi, simmer doch glichzitig gsi, han dich aber au nid gseh Vell Spass bim Chleid abstecke, es isch immer so nes kuhls Gfühl

Huch, bi eus sinds no 26 Tag zu eusem grosse Tag und ich han mini Tischchärtli und Candybuffet no nid gmacht und Blueme hani au nid... Mir hend 20 Monet im Vorrus agfange und jetzt chumi glich no in Stress

Höt Abig hend mir no d Besprächig ufem Standesamt wegem Ablauf. Freu mi, die Frau Kennezlerne, sie isch am tel. und Mail immer so symptisch

18.06.13 08:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Anyany weisch mi GG hed jos Formular unterschriebe womer vorgänging hend müesse ireiche, das zeigt jo au dasses ned agluegt hed (mer onderschriebt nüt womer ned gluegt hed) ond jetzt im nochhinen cho e dommi ha, die hemer am liebste!

Aber egal...=O Är muess jetzt eifach do döre...

So ech müesst höt chli schaffe, muess jo am 3 chönne go...

Valey sehr schöni Chele ond Anyany sehr rächt hesch...

18.06.13 08:48
Manokasa 

Re: Bräute 2013

sterndli
Hui simer anenand verbi gloffe? Ich han zwar scho eh poltergruppe gse während mer det gsi sind aber niemert i some outfit :P

18.06.13 08:49
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hey Valey! Freu mich sehr für dich, dassd sogar no öpis bessers gfunde hesch

18.06.13 08:51
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hehe, Manokasa, wahrschindlich scho. Aso mini Truppe het ebe schwarzi Tshirts und Cowboxhüet agha.. Aber ich denke, mich hättsch erkönnt, mini pinke Haar hend recht usegstoche

Was hesch de du agha??

18.06.13 08:58
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen Mädels!

@manokasa
Viel Spaß beim Kleid anprobieren!

@anyany
WOW, noch 130 Tage! Mein Countdown bis zur HZ-Feier ist 94 Tage aber den Countdown zur Trauung weiß ich nicht. Sobald die Scheidung durch ist werden wir unseren Termin so früh wie möglich setzen.
Ich finde es nicht schlimm, wenn ihr 4 Monate zuvor reservieren würdet. Lieber zu früh als zu spät! Und so hättet ihr wieder was abgehackt!

@canoa
Das ist ja ärgerlich mit deiner Cousine! Ih hoffe du bekommst das geregelt!

@valey
Hey, das freut mich für dich, das ihr nun dich eine schöne Kirsche gefunden habt!

18.06.13 09:14
Lilly4 
Re: Bräute 2013

anyany:
also vorem saal ebe das 'plakat' uf dä staffelei, wo all eusi 10 tisch druf
ufgfüehrt sind und dänn dine hät jede no sie's eigete namenstäfeli im glas;)

18.06.13 10:19
CoRa 

Re: Bräute 2013

@angita, uiuiu...werde grad angerscht chribelig!

@valey!so schön freue mi för dech!

@countdown, eg ha ir letschti bez schlofstörige und panickattacke...der artzt meint das chiem sicher vom HZ här...
das mis ungerbewusst si bez "gstresst" esch?! hmm füehl eigentli ned gross gstresst - ha nur bez bammel vorem innelaufe ir chille - stoh eifach
ned gärn im mittelpunkt... heit der au so öppis ähnlechs? EIgentli hani meh mgeint es chiemi vom job här- oder esches ächt beides?

 1 .. 1120 .. 2237 2238 2239 2240 2241 .. 2999 .. 3757
wirklich   gspannt   Zeremonie   natürlich   Problem   himbeer   richtig   bearbeitet   einfach   natürli   Zuletzt   eigentli   schnell   irgendwie   langsam   Hochzit   vorallem   eigentlich   schaffe   Kollegin