| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1125 .. 2248 2249 2250 2251 2252 .. 3005 .. 3757
19.06.13 09:43
valey 

Re: Bräute 2013

canooa
weg dere schwöster.. mega komisch... henders de emmer guet gha vorher??
wegemene openair!! verstoh das echt ned..
aso ich glaub au wahrschinli hed sies ned bös gmeint und hed eifach ned überleit... und überleit gar ned wie wichtig so en polterobe für dich isch..

hesch sie scho druf agproche?

19.06.13 09:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sie esch eis johr jönger als ech also doch au scho 27gi...

Sie esch de Grund werum ech met mim GG zäme cho be, mer send zäme it Bruefschuel hends mega guet gha ond denn vor paar JOhr esch öbis gseh: Ech be retour cho vo Australie ond ha Jetlag gha. Sie hed sech grad trennt gha vo ehrem Frönd ond sie esch be eus cho brüele. Hani nüt degäge absolut okay. Jedefaus hani denn zu mim GG gseid, ohhh ech wär so froh gseh wär sie öbe hei gange ech seg sooo müed gseh. Ond was macht är? Verzellts ehre ond sie hed denn öbe 1/2 Johr nöme met mer gredt, sie heds au ned welle kläre. Es stoht no emmer zwösche eus, debi hani das ned gäge sie gmeint...

Sie weiss jo ned dass ech weiss dassi ned chond...mini TZ organsiert de Polterobig ond hed gester gseid sie seg mega entüscht...ond denn hed sie sech verschnorret a weles Openair t Schwöster vom GG werd goh ond jetzt chönti go nocheluege weles Datum das wär, denn wössti wenner wär, aber t Lune detdezue esch mer verleidet...

19.06.13 09:59
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jee canoa
isch emmer so blöd amigs weg somene blöde missverständnis chas grad was grosses werde
hesch de schomal probiert med ehre rede und ehre kläre ebe das dett gsi isch das du jetlag gha hesch und alles und hesches ned bös gmeint??
mmm... megaa schad :(

19.06.13 10:03
Canoa 

Re: Bräute 2013

has scho paar mou probiert gha, aber has ufgäh, mettlerwile esch das au 3 Johr här aber es geht anschinend lüt die send EXTREM nochtragend...
Sogar mi GG hed gseid es chöni jo ned si, dass sie emmer no nachtragend seg...

19.06.13 10:20
Eve777 

Re: Bräute 2013

@canoa: hmm aso ich kenne jo dini künftig Schwögerin und dich ned, aber ich glaube bi dem nochtrage gohts allwäg ned explizit um das Ereignis. Ich vermuete eher, dass das eifach e Vertrauensverlust usglöst het oder eso. Meine mues ganz ehrlich säge, ha volls Verständnis für Jetlag etc. esch jo klar dass me denn k.o. esch und näbe sich stoht, aber ich glaube wenn ich i ehrere Situation gsi wär denn hät mi so öpis glaub au mega verletzt, vorallem wenn ichs no hinde ume erfahre......

Also gäll meines ned zum di agriffe oder eso, aber ich cha verstoh dass sie das mega troffe het. Finds glich schad dass sie's mit dir ned wot suuber kläre, esch doch doof wenn immer so öpis im Ruum stoht obwohl dirs mol so guet gha händ.

19.06.13 10:23
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das närvt mi äbe au am meiste, dasses ned cha klärt wärde...es schleppt sech jetzt scho so lang he...Ech verstoh dini Meinig scho Eve, ech meine ech ha jo das au ned zo ergendöberem gseid sondern zo mim GG ond är hed nocher au müesse säge, är hät nüt selle säge...naja...scho zspot...
ond jommere brengt jo au nüt...

Zuletzt bearbeitet am 19.06.13 10:25

19.06.13 10:27
Eve777 

Re: Bräute 2013

jo die Männer amigs, mängisch fehlt ehne def. s Gspühri deför wenn dass es eifach abrocht wär d Klappe z halte .

Aber weisch, loh dir wäge dem denn di Polterobe ned versaue, wenn sie das zwüsche euch ned wot kläre und findet sie esch denn besser amene Openair ufghobe, denn chasch doch eigentli guet uf sie verzichte. Hesch lieber öper weniger debii und deför nur Lüüt wo au wörkli wänd debii sii und sich ohni Rückhalt chöne mit dir freue und mit dir fiire a dem Obe .

19.06.13 10:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Danke Eve, do hesch du werklech total rächt!
Mini Schwöstere hends gliche gseid...ond hend gmeint sie seged jo debi!

19.06.13 10:51
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hihi jo also chum denn hesch es lieber mit dine Schwöstere lustig und muesch dir ned no Gedanke mache am Obe falls sie denn komisch wär oder eso, esch wahrschinlich s beste .

19.06.13 10:53
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa jaa gnüsses mit dinere schwöster und de anderne :) wird bestimmt hammer...


ufff mädels isch so warm hüt..

 1 .. 1125 .. 2248 2249 2250 2251 2252 .. 3005 .. 3757
himbeer   Zeremonie   bearbeitet   Zuletzt   eigentli   richtig   langsam   eigentlich   einfach   Hochzit   schaffe   wirklich   schnell   natürli   natürlich   gspannt   irgendwie   Kollegin   Problem   vorallem