| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1126 .. 2249 2250 2251 2252 2253 .. 3005 .. 3757
19.06.13 10:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey jo das machi...wär ned wot hed gha!

Valey wetsch mini chaute Füess? Be mer esch no gar ned warm...gefällt mir gar nicht!

19.06.13 11:10
Angita 
Re: Bräute 2013

jo es isch waarm! mir händ kei klima im büro.. und viel ztue hämer gad au nö... phuu zum glück hani morn nomi frei aber es wird jo genau ufs weekend wieder chüeler häts gheisse... ha doch denn s zivile!

ha gad no de dentalhygienikerin aglüte.. bi jo vor churzem bi ere gsi und sie hät gmeint i söll doch nomol go weg minere verfärbig woni ha (isch mega doof me gseht sie gad) churz vorem chirchliche! isch mega herzig gsi! ha gad en termin gmacht, ha s gfühl chunt scho wieder die doof verfärbig! grr

19.06.13 11:25
valey 

Re: Bräute 2013

wieso hesch de chalt canoa? do isch no recht warmm..
be am überlegge obi sell frei mache am nomittag hed no chli stunde hihi


jöö angita super weg de dentalhygienikerin :)

19.06.13 11:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Be mer im Büro esch emmer so chaut, im Wenter hani es zuesätzlechs Öfeli im Büro!
Es esch rächt müehsam, mer cha t Temperatur be mer ned istelle...*Neubau lässt grüssen*
naja...

19.06.13 11:30
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jeee canoa.. mega blöd
ich kenns .. be mer isches im winter au mega chalt
ha emmer es extra öfeli plus emmer dicki jacke ah!!

19.06.13 13:29
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@manokasa
Das freut mich sehr, das du mit deinem Kleid zufrieden bist! Ui, wie schön ... Ringe holen!

@schmetterling
Da hast de ja viel zu tun, wünsche dir einhütest gelingen!

@canoa
Das ist ja ärgerlich mit der Schwester deines GGs.

@hitze
Ich will nicht mehr! Bin den ganzen Tag in dieser brühten Hitze unterwegs gewesen, das kann doch nicht gesund sein. Ich Verträge die Kälte zwar überhaupt nicht, aber wenn man sich im Sommer so fühlt, als würde man gegrillt werden macht das keinen Spaß!

19.06.13 14:47
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@apple
Danke, jaja ist glaub der nomale Hochzeitsstress und wenn man halt erst jetzt die "super"Ideen hat:-) Aber so bin ich...

Mir hürote am 29.06.2013 und am 27.06.2013 zivil.

Fründe/Fam wo ndi chömme: Ig cha es Liedli drvo singe und nimms nid persönlich.. A mim Polterobe si au ndi alli cho aber si hei au ihri Gründ gha und das isch ok so.. D Schöschtere vo mim Schatz verstand ig hingege nid, und mir rede do vo dr Hochzyt.. Denke mir eifach, wer nid will het gha und muess mir au nid so wichtig si...
Ha ganz anderi Erfahrige gmacht bi der HZ Sach, vo Lüt wo igs ndi erwartet ha, bechum ig so viel Dankbarkeit udn Freud entgege dass sie dörfe drbi si und vo denne wo ig gemeint ha sieg Fründe. Nei die verdreie no Sache.. Bi grad so guet dinn und verzell euch die gschicht denn ha se grad abglade Also:
E gueti Kollegin vo mir het mir verzellt, dass e anderi Kollegin vo mir ihre gseit het, dass mi Coiffeuse ihre verzellt het weg mim Probefrisiere und ig chli kompliziert do hei, will ig verschiedeni Blueme mitbrocht ha und änderigswünsch gha heig.. drbi.. Ig ha mi Probefrisiere hüt Zobe, s Zivile ha ig vor 4 Wuche gha und dört het si mri expliziet gseit, ig söll 2 grösse vo de blume mitneh und denn würd sie sich drüber beklage?! Das glaub ig also nid und zeigt wieder gwüssi sueche eifach nur e grund zum dumm schnurre.. :-)
So dampf abgloh...

19.06.13 15:07
anyany 

Re: Bräute 2013

Hihi, Schmetterling, ech fendes guet, dass du das so locker nemmsch. :) Ech gsehne das ou e so. :) Be ou öberhoupt ned de Typ, wo sech cha ufrege. Schliesslech gets emmer schlemmers im Läbe ond de sends so "Schiisereie" (sorry, för de Usdrock) eifach gar ned Wärt zom sech dröber ufrege. Ond es get haut ou eifach no die Lüüt, wo sech zwor fröie, aber das ned wörkli chöi i Wort fasse.

19.06.13 20:55
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hallo zusammen!

Ja mich gibts noch! Seit gut 3 Monaten bin ich Mami von einem kleinem Kerl der mich doch ganz schön einspannt. Und am 13. Juli gehts los mit unsrer Hochzeit! Uiui wir sind so zusagen ziemlich im Endspurt. Wir haben schon mehr oder weniger organisiert.

Ich hoffe ich kann die letzten Meilensteine noch ein wenig hier mit euch verbringen!

Liebi Grüess

Oiri Zibesa

19.06.13 21:00
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Halloooooo Zibesa, schön wieder mal von dir zu lesen. Ja jetzt ist es dann auch bald bei dir soweit. Ist alles bereit?

 1 .. 1126 .. 2249 2250 2251 2252 2253 .. 3005 .. 3757
langsam   Problem   schaffe   Zuletzt   Kollegin   schnell   vorallem   himbeer   eigentli   einfach   wirklich   natürlich   eigentlich   natürli   irgendwie   Zeremonie   gspannt   Hochzit   richtig   bearbeitet