| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1135 .. 2268 2269 2270 2271 2272 .. 3015 .. 3757
20.06.13 15:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
hey lilly ehr hend sone rechtige Gospel Chor! ui do wördi grad ufstoh ond afo tanze ond klatschte genaaaaaauu wie die filme!
jop i loh das lied au, es esch eifach zschön zoms ned ade hz zha :)

ou jaa brunche wer cool!
mer werdet e reese troppe si. das wird scho fast as müsste mer en chlini hochzit organisiere wenn mer so vell send aber do semmer jo denn alii Profis drenn.


ja voll elea! gäll mega cool :)) isch en hauptsänger und nimmt sini 4 backround sänger/inne mit hihi die sind dä hammer!!! er isch ursprünglich vo amerika, aber jetzt scho lang i dä schwiiz ... all dunkelhüütig, nei, eini glaubs nöd ... genau so wie ichs han welle, bin nonig emal mit mim gg zäme gsi und han gseit: a mim hochziit wirdi mal en gospel chor i dä chilä ha
das wämer au, das t lüüt nöd ruhig sitze chönd und sich eifach MÜEND bewege uf das freuemer eus am meischte!

20.06.13 15:46
valey 

Re: Bräute 2013

hihihihi aso ich fends hammer med em gospel chor
heddi au gern gha.. ha jetz eifach en gospel sängerin ...

lilly kei sorge wegem lied echt
isch doch so schön und niemert denkt "Boah isch die ibeldet" ich DINI HOCHZIT :) hehehe


emma de standart hochzitsmarsch findi au schön :) aber da mer en sängerin hend hemmer kei organist no gno...

20.06.13 15:47
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
nei lilly wenn öper so öpis a dim hochzitstagwörd denke, de wer er der au soscht ned guet gsinnt... aber jede wo sech för eu freut de wird das lied au schön fende!!! i stells mer emo wonderschön vor wennd zo dem ine laufsch (gänsehuut pur!)

danke, das bestärkt mi grad

20.06.13 15:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

was händer dänn für eini valey? :) die wird sicher au super si!

so en chor choschtet halt au nöd grad wenig und isch nöd jede
bereit so viel z zahle ... bi eus isch es ebe s gschänk vo minere
tz, also t helfti! :) und das isch scho meh als grosszügig!!!

werdet ihr eigentlich au en videograf ha? a eusem treffe müsstemer
dänn fascht au no t dvd's mitnäh

20.06.13 15:51
Kamala 

Re: Bräute 2013

Das met Brunche tönt guet! Schön hani de Link au übercho obwohli noni so lang metschribe.

Also Emma ich han au pland zum klassische Hochzitsmarsch inezlaufe.
Aber ben mer ergendwie au no am überlegge öbis ned söll ändere. De Hochzitsmarsch an sich isch würklich mega schön

20.06.13 15:51
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi das wärs Lilly, en Beamer ufstelle und luege :)

nei, mir hend keine... wird wohl scho mitem Fotograf überforderet si

20.06.13 15:54
elea 

Re: Bräute 2013

aso alli wo es Video werde ha vode HZ: LAPTOP METNEH!!!!

20.06.13 15:57
Emma13 

Re: Bräute 2013

Kamala, wieso möchtisch denn wechsle? Bisch der nüm sicher? Für mich isch das ebe gar nie in Frag gstande, han mär de Moment scho immer mitem klassische HZ-Marsch vorgstellt, darum isches für mich eh klar gsi :)

20.06.13 15:58
valey 

Re: Bräute 2013

lilly mer hend irene zwahlen

und ehr??

ich ha ebe no de Roy und Richard gseh gha.... ha mi de aber fürd irene entschiede sie hed en super stimm..



aso mer hend au en videograf :) find videos emmer super
vorallem wie euse das macht so eig. nur med musik
ohni gerede und so... oder med wenig..


hahahah jaa de müestemer glaubs es weekend lang es träff mache zum alles luege hihi

20.06.13 16:04
Kamala 

Re: Bräute 2013

@ Emma

Es gfallt mer eigentlich au mega aber ergendwie han ich emmer gmeint i laufe ned zum klassische ine, wells halt so normal isch für Hochzit. Ich muess de nomal luege aber ich glaube i bliibe scho bi dem.

 1 .. 1135 .. 2268 2269 2270 2271 2272 .. 3015 .. 3757
gspannt   schnell   Zuletzt   einfach   Hochzit   Zeremonie   wirklich   richtig   natürli   irgendwie   schaffe   himbeer   Kollegin   eigentlich   langsam   Problem   vorallem   bearbeitet   eigentli   natürlich