| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1136 .. 2269 2270 2271 2272 2273 .. 3015 .. 3757
20.06.13 16:04
elea 

Re: Bräute 2013

i glaube för euses ehefraue-treffe bruche mer denn namensschildli!

20.06.13 16:07
valey 

Re: Bräute 2013

elea:
i glaube för euses ehefraue-treffe bruche mer denn namensschildli!


hihihihihihi xD
wenn all es foti postet vo de hz de wüssemer velecht wer wer isch..

20.06.13 16:11
elea 

Re: Bräute 2013

das stemmt.... ;)
wösst bi de meiste halt eifach nor de forumsname

20.06.13 16:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

also ech be mech gwönt ond ech reagier au uf mine Formumname! =)

20.06.13 18:03
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

so ihr liebe ich han grad es bizli rueh vorem sturm. ma isch noni dehei und s baby schlaft und de hund bället vom balkon durab ;)

ich verzell euch grad zersch es bizli zu eusere hochzit wo am 13.7 statt findet. es het ja es paar planänderige geh, aber das gaht jetzt zum glück nüm!

mier hüratet direkt am rii in eglisau und de pfarrer isch en gottesliebe mensch. en richtige althippie mit lange haar wo gitarre spilt und zu jedem satz es zitat weiss. ich freu mi richtig, das er eus traut. den gits de apero direkt vor de chile, de wird üs gschenkt, da fallt hald scho en grosse poste wäg für eus. den gahts wiiter im rahmeprogramm ( da verrati nöd allzu vil well wer weiss wer da chunt go spienzle!) jedefalls gömmer den wiiter ufe schüür vomne buur im zh wiiland. det düemer denn grilliere und s fäscht nochi gnüsse. eusi gsellschaft bim esse sind knapp 40 lüt.

mer hend ois füre DIY hochzig entschiede. und zwar eifach us dem grund, dass sich es baby i eusi plän quetscht het und mer hald au uf es ihkomme müend verzichte. aber ich finds super lässig, welll so bechunt oisi hochzig e eigni note.

ich han vil usem internet bstellt.. bi richtig happy, ha hüt bi mire tante in dütschland grad wieder e schwetti waar gholt. well mmier fästbänk hend und die ja nöd so fästlich sind, hemmer husse für d bänk und tische bstellt. und das ali bequem chönd sitze no sitzchüssi. ich bin so zfriede, ich han denkt es sig so schischi stoff, aber es isch mega qualitative stoff! wahnsin =) und den sind au scho eusi bedruckte serviette cho wo ich am mäntig bstellt ha woaaa irgendwie nimmts forme ah =)

20.06.13 18:49
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Liebi Mitbrütlis

Daaaanke viiiel mal für de Link fürs Ehefrauetreffe. Ich wär echt sooooooooooooooooooooooo schrecklich gern Cho aber mir flüget am 2.11 ab id Flittis und das uf Australie. Chume erst am 8.12 wieder Retour. Schad, ich wär soooooooooooo gern däbi gsi und het oi all sooo gern mal kenne glernt, bis jetzt kenni erst d'Nemo und d'Snet.

Ich bin ja nöd viel am mitschriebe aber ich han d'E-Mails aktiviert und lies immer alles nah, bin also immer voll up to Date. Ich weiß über jedi bscheid über all Freud und Leid drum wärs so schön gsi endlich mal es Gsicht zu all dene Forum -Name z'lese. Vorallem bini sit fast vo Ahfang ah däbi i dem Theard am mitschriebe, viel sind nüm däbi aber es sind au sehr viel neui däzue cho. Ich finds sooo spannend da immer mitverfolge was bi oi so gaht und ich freui mich immer sehr mit oi mit oder Liede mit oi oder ärgere mich für oi mit.

Ihr sind echt es Tolls Grüppli und ich hoffe ich gseh die eint oder ander glich mal amene erneute Treffe. Ihr sind echt Super

Euri LucyLu

20.06.13 18:52
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ouu wen isch das treffe? döfi au chooo?

20.06.13 20:27
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme! Fraue, ehr send jo verrockt hed jetzt grad es momäntli duuret bis ech alles nochegläse ha! mer gohts chli wie de elea, be momentan au oft ausser hause und chomme grad ned zom schriebe! Umso meh hani mi über d nochricht vo de canoa gfreut mitem doodle link freu mi sehr dass ech u iiglade be muess allerdings no abwarte, mer hend no es par termine offe, aber mi gg klärts nögschtens ab. Wörd euch meeeeega gärn könne lehre

Cha gar ned zu allem öppis schriibe! Aber ech foh mol aa:

Mona, ganz härzlechi gratulation!!!!!! Alles liebi und gueti för euch 2!!! Freu mi sehr för euch dass ehr so e wondervolle tag gha hend!

Canoa, cha mer vorstelle dass du dech sehr öber dini aperogäscht us lausanne freusch! Esch jo werkli meeega dass sie chömed! Aber französisch - lieber du als ech

Valey, hammer chele! D anyany seids rechtig, mängsch muess öppis schief laufe dass eim s "no bessere" cha begägne! Freu mi dass jetzt wieder glücklich bisch mit de situation!

Elea, die idee met de öpfu find ech hammerhaft!!!!!! Wie chömed ehr nor alli emmer of die tolle idee?!?!?! Ehr send soooooo kreativ!!!!!!

Me: be eus stoht em juli s engagementshooting met em fotograf, de bsuech ufem standesamt und d liederwahl aa.... Elea, ech fende euches lied unheimlich schön! Esch be eus au em gspröch! Ergendwie eschs doch no e rächte chnorz hätti em vorus gar ned dänkt, ha emmer s gfühl gha es gäbi doch tuusig schöni lieder.... Aber jetzt eschs ergendwie gliich schwerig wenn mer sech muess feschtlegge....

So, fyrobe! Schecke euch allne liebi grüess! Bis hoffentli bald!

Zuletzt bearbeitet am 20.06.13 20:51

20.06.13 22:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hey mädels!!
Danke eu vielmal fürd iladig!! Ich chum natürli riesig gern!! Bin hals leider momentan recht igno vom schaffe umd chume amel eifach dmails über und lies denn so guet wie möglich nah...

@zibesa, schön bisch wieder da und ganz herzliche glückwunsvh zu dim chline spatz!!

Isch wahnsinn....jetzt simmer scho so Lang am schriebe mitenand,dass mir sogar scho nachwuchs ide zwüscheziit "produziert" händ...wahnsinn.... Und es isch sooooooo schnell verbie gange

Ich wünsch eu allne e gueti nacht und bis bald. Hoffe han glie wieder bitz meh ziit!

20.06.13 23:22
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Hihi, Mädels.
Ist bissl zu spät um alles nachzulesen, aber auf die Einladung mag ich ja trotzdem reagieren.
Mein Schatz meinte sofort, das er auf die Kinder aufpassen wird und ich soll mal die bräute2013 treffen!
Freue mich schon total euch kennen zu Lernen!
Danke für die Einladung. Canoa!

 1 .. 1136 .. 2269 2270 2271 2272 2273 .. 3015 .. 3757
Kollegin   eigentli   langsam   bearbeitet   gspannt   richtig   schnell   Zuletzt   Zeremonie   eigentlich   natürlich   schaffe   himbeer   Hochzit   vorallem   einfach   wirklich   natürli   Problem   irgendwie