| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1136 .. 2270 2271 2272 2273 2274 .. 3016 .. 3757
20.06.13 23:25
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nemo du bisch die bescht! nachwuchs dezwüsche produziert haha ich cha grad nüm vor lache =)

abr isch ja scho irgendwie so... aber glich lustig!

ja zibesa is back ;) ich bin die letschte paar tag richtig in fahrt cho! ha grad einweg kameras nach mine wünsch zeme gestellt. uf jede tisch chunt eini den chönd d gäst chi föteli mache

ich söt unbedingt no es vogel käfig bstelle! es grosses das au ja vil briefli drin platz hend! ufe card box z bastle hani ke lust und ke ziit :D mues doch no sooo vil mache :(

nemo wie wiit bisch duuu?

21.06.13 07:00
Kamala 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

Ich han en churzi frag. Ich han endlich zwei kleider gfunde wo au minere grössi grächt werdet aber ich ben chli im Zwiifel.

S violette isch halt mega dunkel, aber sehr elegant und es sitzt au perfekt.
S andere wär vo de Farb her no schön sitzt au guet.

Ich weiss ned öbi nomal en Bstell Aktion söll starte oder was meinet ihr zu dene?

Wünsche eu ganz en schöne Tag!!

Datei-Anhänge
966578(1).jpg 966578(1).jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 76 kB

916667(1).jpg 916667(1).jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 121 kB

21.06.13 07:13
anyany 

Re: Bräute 2013

Guete Morge metenand. :)

Kamala,
Mer persönlech gfaut iez s zwöite e chli besser, obwou i s erschte ou schön fende. Ech fende eifach, dass s zwöite e chli fröscher ond verspöuter werkt ond chli besser zom Sommer passet. :)

21.06.13 07:14
sonne13 

Re: Bräute 2013

Oh kamala, die sind jo beid wahnsinnig schön! S erste isch zwor chli dunkel, gfallt mer aber vom stil her no es chliises bitzeli besser als s zweite! Aber toll sind beidi!!!!

21.06.13 07:16
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ja i zwiifle ebe au weg de Farb setzte duet s erste eifach würklich perfekt, s andere isch halt scho besser weg de Farb. Das isch ebe de Fluech wemer nur so wenig Möglichkeite hed dass eim es Kleid passt

21.06.13 07:41
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Brüütliss..

wie gohts eu? es isch fritig!!

kamala mer gfallt s zweite au bez besser :))

zibesa super bisch weder richtig in fahrt fürd hz plane :))


morn gömmer d chile live go aluege und apero bespräche
freumi scho

21.06.13 07:54
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme! :)

kamala mer gfallts z2te bez besser. eifach nor (so wid anyany gseit het) wels fröscher ond sommerlicher werkt! wennd di förs erste entscheidisch wördi eifach luege dass e rest hell esch. aso weisch zb es schön wisses strüssli oder so die art... dasses chli fröscher wirkt!

muss euch chorz vo gester verzelle... mer hend jo s 2te treffe metem pfarre gha.... ond es esch soooo super gsi!! er esch sone tolle mönsch, mega direkt ond ehrlich! ehr het eus 2 stund lang usquetscht ond me het gmerkt er wet wörkli usefende ob mer eus bewosst send öberd konsequenze vonere hürot ond ob mer bereit send....er het eus au Emmer chli probiert möglichi Problem vode zuekunft uszeige. zb heter gfrogt ob mermol chend wend ond mer grad "jo!" od de hetter gfrogt" wösset ehr de au ob ehr chönet chend becho?" ond mer "nei (vo wo au) ond ebe de hetter gseit dass vell ehe au kapott gönd wegemne unerföllte chinderwonsch. de hetter direkt gfrogt was mer mieche wenn mer ke eigenti chend chönte becho ond so...
es esch wörkli es tolls gspröch gsi! ond zletscht hetter eus gfrogt "wie lang wender verhürotet si?" ond mer beidi "för eeeeemmmeer!" ond de luegt er eus so a ond seit "i denke ehr schaffet das!" so herzig gsi! ehr het de gseit dass er merkt dass mer eus guet kenne nach dene 11johr ond dass mer au wörkli zeme ghöre... uh schön winers gseit het


(sorry lange ego text...;) )

lilly wie eschs bi euch gange?

21.06.13 08:05
anyany 

Re: Bräute 2013

Jö, elea, ech fende das mega härzig vo öichem Pfarrer. Demfau chasch di of ne mega mega schöni Trouuig fröie. Er machts secher ganz persönlech. :) Fendi mega super. :)

@ me oder mi Schatz :D
Mi Schatz het ergendwie i mim Fotoalbom entdeckt, dass mini Tante, wo si ghürtotet het, met ehrem Maa vorne ide Metti of zwe Stüeu ghocket esch. Aber metem Rögge zo de Lüüt. Ond de zo de Trouig of de Troubank knöilet send. Ganz traditonell. Er het de Troubank gar ned könnt..!? Okay, vellecht weissi das ou nor, wöui x Johr ministriert ha ond dä i öisem Omziehrüümli stoht.

Aso ech fendes ergendwie no härzig ond ech fendes sehr wördevoll, wemmer be de Trouig abechnöilet, wöu ech fende, dass d Ehe es ganz bsonders Sakrament esch.

Das wär so es Bänkli.

Datei-Anhänge
Traubank.jpg Traubank.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 31 kB

21.06.13 08:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow elea, das tönt jo mega schön!!! toll euche pfarrer, wunderschön was er zu euch gseid hed!!!!

21.06.13 08:08
Kamala 

Re: Bräute 2013

Elea das tönt wunderschön was er gseit hed, und ged euch sicher es mega guets Gfühl. Es werd sicher en mega schöni Trauuig.

 1 .. 1136 .. 2270 2271 2272 2273 2274 .. 3016 .. 3757
Zeremonie   eigentlich   bearbeitet   schnell   einfach   vorallem   langsam   eigentli   Problem   Hochzit   Kollegin   wirklich   himbeer   gspannt   irgendwie   schaffe   natürli   Zuletzt   natürlich   richtig