| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1137 .. 2272 2273 2274 2275 2276 .. 3017 .. 3757
21.06.13 08:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir werdet zum bispiel kei kommunion mache ...

21.06.13 09:23
Canoa 

Mer send eus emmer no ned secher öb mer met oder ohni Kommunion wend!

21.06.13 09:23
elea 

ou super lilly eschs bi euch au so toll gsi! das esch schön wenner euch wie wet d last vode scholtere neh wenner seit er kümmeret sech om alles! ond au dasser weg de musig grad freud gha hete sch au toll. me ghört jo Emmer weder dass teil Pfarrer do schweriger chönet due....
guet ebe ond wege 2woche vor de trauuig.. de wird scho wösse wasser muss mache :) euse het gester gseit "i weiss scho alles woni muss wösse, vo mer us chöne mer grad ofe engelberg fahre ond los lege" haha hend gseit do were mer grad debi, aber alles andere esch halt nonid parat :D aber ebe em August chont er de no zo eus hai (er het gseit er esch neugiirig wie mer lebe :) ond de no d hauptprob halt...

höt am halbi 1 öbere mettag hemmer de Termin. freu mi scho mega.. vorallem nemmts mi wonder wid rühm usgsend... hoffe cha metem natel es bild mache ond euch zeige am nomitag ;)

ond was stoht bi euch as nöchst a lilly?

21.06.13 09:30
Lilly4 

wieso wüsseters dänn nonig canoa?
mir händ zerscht au MIT welle und dänn doch ohni
händ gfunde, irgendwie passt das nöd zunere hochziit, aber
isch eusi meinig, das wär ja e sach vo 10 min., vo dem her
spielts dänki kei rolle ob mit oder ohni ... ich bin ebe au immer
die gsi wo nöd fürä isch, min schatz hingege scho ;-).

ja voll elea, wo er das gseit hät bin ich mega erliechteret gsi,
hät mer irgendwie grad so es sichers gfühl gäh ... und au woner
so positiv uf dä gospelchor reagiert hät und nöd emal hät welle
wüsse was für lieder :)
bi eu tönt aber au alles perfekt, so schön! freud mich mega für
eu!! isch ebe scho en wichtige punkt !

ah gönder hüt? cool wünsch eu viel spass und ja, probier
es foti z mache, dänn muesch es eus schicke!
mir gönd am mentig abig! nöchscht wuche hani ein termin nachem
andere, mo. standesamt, di. kosmetikerin hihi, mi. passbüro, do.
dh, sa. haare (mach mer bitz extensions dri, möchts usprobiere)
falls es kacke isch chanis ja immerno use näh ... UND DÄNN GAHTS
AB A MIS POLTERWUCHENEND Z IBIZA juuhuuu!!!!

21.06.13 09:35
Canoa 

Euse Pfarrer hend gmeint es seg eusi entscheidig aber är fendi es wörd zo eus passe. Ond mer send bis jetzt a keim HZ gseh wos i de Chele Kommunion gäh hed darum semer ergendwie veronsecheret. Aber ech fende ergendwie ghörts jo glich dezue. Aber eigentlech spöuts jo kei Rolle, de Säge vo Gott chömemer jo met oder ohni Kommunion öber! =)

Wievöu lieder hend ehr eigentlech? Mis Mami hed gester gfunde: was 8 Lieder de goht jo die Chele ewig...debi...also ech fends ned wahnsennig

Zuletzt bearbeitet am 21.06.13 09:36

21.06.13 09:39
elea 

Kommunion: werds bi eus ned ge, da mer ref. hürote...

aber ha grad no en anderi frog. de Pfarrer het eus gester gfrogt ob mer , au wenn mer ned die chelle hürote, en kolekte wend. er het zersch gmeint es sig eventuel chli komisch wenn me verosse en geldbütel loht lo ome ge ond i ha au eiegtnli ehner denk nei. aber mi frönd het de gseit, doch er fändi das schön... be mer jez aber glich bez onsecher ergendwie... aber ebe eigentli eschs jo schön wenn me so chli vo sim glöck cha witer ge...
allgemein mömer eus no öberlegge för wer das d kolekte sel si. euse Pfarrer wet au ke Geld, er het gseit mer selet eifach anere guete organisation öpisspende ond das sig den gnueg "lohn" för ehn. muss mol chli Google, was es do för gueti Sache geht :)

ja gell lily i fende ebe au de pfarre esch mega wechtig.. i mine auge fast de wechtigst, wel er esch jo de wode Charakter vode trauig denn usmacht.... :)

ou wow du hesch jo es meeeeegaaa Programm nöchst Woche! so toll! i liebe da wenn Emmer öpis lauft! ond de bitte föteli vode extensions mache! wie langi hoor heshc denn jetzt und wie lang wetsch si nacheten ha'

canoa, mer hend 5 lieder.
hender metem pfarre scho dröber gredet wie lang das d trauig sell go? eusi wird inkl. dene 5lieder öpe 40-45min go!

Zuletzt bearbeitet am 21.06.13 09:41

21.06.13 09:40
LucyLu 

Lilly4:
wieso wüsseters dänn nonig canoa?
mir händ zerscht au MIT welle und dänn doch ohni
händ gfunde, irgendwie passt das nöd zunere hochziit, aber
isch eusi meinig, das wär ja e sach vo 10 min., vo dem her
spielts dänki kei rolle ob mit oder ohni ... ich bin ebe au immer
die gsi wo nöd fürä isch, min schatz hingege scho ;-).

ja voll elea, wo er das gseit hät bin ich mega erliechteret gsi,
hät mer irgendwie grad so es sichers gfühl gäh ... und au woner
so positiv uf dä gospelchor reagiert hät und nöd emal hät welle
wüsse was für lieder :)
bi eu tönt aber au alles perfekt, so schön! freud mich mega für
eu!! isch ebe scho en wichtige punkt !

ah gönder hüt? cool wünsch eu viel spass und ja, probier
es foti z mache, dänn muesch es eus schicke!
mir gönd am mentig abig! nöchscht wuche hani ein termin nachem
andere, mo. standesamt, di. kosmetikerin hihi, mi. passbüro, do.
dh, sa. haare (mach mer bitz extensions dri, möchts usprobiere)
falls es kacke isch chanis ja immerno use näh ... UND DÄNN GAHTS
AB A MIS POLTERWUCHENEND Z IBIZA juuhuuu!!!!

Heii Lilly, sooo cool, bald isch dini Polterwuche!!! Bin ja gspanne was denn verzehle häsch

21.06.13 09:45
sonne13 

elea:
höt am halbi 1 öbere mettag hemmer de Termin. freu mi scho mega.. vorallem nemmts mi wonder wid rühm usgsend... hoffe cha metem natel es bild mache ond euch zeige am nomitag ;)

ou elea, jetzt bini scho gwundrig

euche pfarrer macht jo en unheimlich sympatische iidruck! genial!!!

Canoa 

Ech gloube be eus werd keis Opfer izoge i de Chele.

Mer chömed sponten die i Senn, vellecht wär das e Idee:

http://ch.theodora.org/
http://www.beat-richner.ch/

Du hesch werklech rächt Elea, de Pfarrer hani grad öbe aus ersts organisiert gha, ha unbedingt ehn welle. Be äbe so entschüt gseh, euses Kollegepäärli hed letscht Johr ghürote ond au "euse" Pfarrer gha ond för sie esch es de Notnagu gseh. Sie hend 7 Pfärrer aglütet ond nome "euse" hed Ziit gha. Aber es spöut jetzt kei Rolle meh, es werd eh en anderi Chele si, well er eus persönlech könnt ond mer au meh i de Chele wend mache als sie letscht Johr.

valey 

elea cool vel spass bim termin am mittag :)) brichtisch denn..
weg de kollekte.. mmm aso komisch würdis jetz ned finde.. muesch velecht mal google
mer spendet kollekt de st. josefstiftig in bremgarte..

lilly woo bi der lauft ja richtig was hehe...

1 .. 1137 .. 2272 2273 2274 2275 2276 .. 3017 .. 3757
eigentli   irgendwie   Zuletzt   Zeremonie   schaffe   einfach   gspannt   Problem   natürli   Kollegin   richtig   langsam   schnell   bearbeitet   natürlich   vorallem   Hochzit   wirklich   eigentlich   himbeer