Bräute 2013 |
|
1 .. 1137 .. 2272 2273 2274 2275 2276 .. 3017 .. 3757
|
|
|
|
|
21.06.13 09:30
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
wieso wüsseters dänn nonig canoa? mir händ zerscht au MIT welle und dänn doch ohni händ gfunde, irgendwie passt das nöd zunere hochziit, aber isch eusi meinig, das wär ja e sach vo 10 min., vo dem her spielts dänki kei rolle ob mit oder ohni ... ich bin ebe au immer die gsi wo nöd fürä isch, min schatz hingege scho ;-).
ja voll elea, wo er das gseit hät bin ich mega erliechteret gsi, hät mer irgendwie grad so es sichers gfühl gäh ... und au woner so positiv uf dä gospelchor reagiert hät und nöd emal hät welle wüsse was für lieder :) bi eu tönt aber au alles perfekt, so schön! freud mich mega für eu!! isch ebe scho en wichtige punkt !
ah gönder hüt? cool wünsch eu viel spass und ja, probier es foti z mache, dänn muesch es eus schicke! mir gönd am mentig abig! nöchscht wuche hani ein termin nachem andere, mo. standesamt, di. kosmetikerin hihi, mi. passbüro, do. dh, sa. haare (mach mer bitz extensions dri, möchts usprobiere) falls es kacke isch chanis ja immerno use näh ... UND DÄNN GAHTS AB A MIS POLTERWUCHENEND Z IBIZA juuhuuu!!!!
|
|
|
|
|
21.06.13 09:40
LucyLu
|
Re: Bräute 2013
Lilly4: wieso wüsseters dänn nonig canoa? mir händ zerscht au MIT welle und dänn doch ohni händ gfunde, irgendwie passt das nöd zunere hochziit, aber isch eusi meinig, das wär ja e sach vo 10 min., vo dem her spielts dänki kei rolle ob mit oder ohni ... ich bin ebe au immer die gsi wo nöd fürä isch, min schatz hingege scho ;-).
ja voll elea, wo er das gseit hät bin ich mega erliechteret gsi, hät mer irgendwie grad so es sichers gfühl gäh ... und au woner so positiv uf dä gospelchor reagiert hät und nöd emal hät welle wüsse was für lieder :) bi eu tönt aber au alles perfekt, so schön! freud mich mega für eu!! isch ebe scho en wichtige punkt !
ah gönder hüt? cool wünsch eu viel spass und ja, probier es foti z mache, dänn muesch es eus schicke! mir gönd am mentig abig! nöchscht wuche hani ein termin nachem andere, mo. standesamt, di. kosmetikerin hihi, mi. passbüro, do. dh, sa. haare (mach mer bitz extensions dri, möchts usprobiere) falls es kacke isch chanis ja immerno use näh ... UND DÄNN GAHTS AB A MIS POLTERWUCHENEND Z IBIZA juuhuuu!!!!
Heii Lilly, sooo cool, bald isch dini Polterwuche!!! Bin ja gspanne was denn verzehle häsch
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1137 .. 2272 2273 2274 2275 2276 .. 3017 .. 3757
|