| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1138 .. 2273 2274 2275 2276 2277 .. 3017 .. 3757
21.06.13 09:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja, so spende sind doch immer schön ...
die kolekte, also so spontan hät ich jetzt gseit
dusse keini, aber wenn dim schatz das wichtig
isch, wieso nöd :)

mini haar gönd scho über t schultere, han eifach
uh fiini und möchts drum bitz uffüllä bruch
meh haar, meh volume :))) hihihi aber mal luege
wie das dänn usgseht, hans scho mal gmacht und
det händs mer viel z viel haar dri gmacht, drum das
mal nur wenig ... hoff gfallt mer dänn au, suscht das
ganze wieder use näh und äm beschte nöd über s
usegworfene geld nahdänke

lucylu, klar, ich verzell eu dänn wies gsi isch ...
übrigens, uh herzig wie über s forum gschriebe häsch
ich bin au uh froh drum und scho sit letscht
jahr im früehlig däbi, drum wär so es treffe wüki no t
chrönig! all mitem album oder dvd hehe und gseht mer
vorallem au mal t gsichter hinter all däne forum-näme !

21.06.13 09:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge ihr alli!

bi eus gits das weekend en hochzits-organisationsstop, defür sind mer selber anere hochzit iglade morn. ich finds schön dasi vor eusem tag namal cha zrugglehne und luege, wies die andere mached... hihi :-)

21.06.13 09:51
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh das isch natürlich super himbeer !!!!

also, muess mal chli öpis schaffe
wahrschindli chumi dänn nüm nah wenni wieder
inegüggsle

21.06.13 09:51
valey 

Re: Bräute 2013

Lilly hoffe chunt guet med de extensions... verzellsch de
mer hends scho paar welle adreihe.. aber eig. hani gnueg langi haar und mich störed die töggel denn i de hoore hihi


wegem forum
jaa ich freumi mega euch all denn gseh und alle die woni scho ha döffe kennelerne weder gseh
simmer richtigi fründinne wurde do :)) hehe

21.06.13 09:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech ha au emmer welle Extentions ine mache, aber woni ghört ha dass das mega weh tued bim schlofe etc. de hani nöme welle. Ond mim GG sini Schwöster hed au dere ond es gseht eifach nome S*** us. Sie pflegt sie ned rechtig ond de gseht mer de Ondersched....

21.06.13 09:54
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer ahh sooo schön
wär au wedermal gern anere hochzit hehe :))

canoaaa jaa kenn au es paar die tüends ned pflege und es gseht us wie strohhoore!!

21.06.13 09:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

für mich wärs glaub au nüt. maximal söttig zum inestecke für ein tag oder so.

21.06.13 09:58
elea 

Re: Bräute 2013

cool, merci vellmol förd links canoa! gshet bedes mega interesant us, muss mi mol bez dri läse! merci!

ou jez woni weiss was alles so hender enre hochzit steckt wetti au weder mol go... glaub me erlebt das ganze de ganz anderst!

21.06.13 09:59
Angita 
Re: Bräute 2013

guete morgä mitenand! bi au no dooo
so ezt isch gad en moment ruhig und i ha husch husch chönä läsä! gester bini gar nö dezue cho.. ha am nomi d wohnig vorbereitet für morn! hüt chömed no festbänk ufä und denn chani scho dekoriere

elea: euen Pfarrer tönt super! würkli! isch schad gits nö soo viel pfarrer wo so sind.. mol bi üs nö.. sind all eher ernst und naja.. weg dem hämmer jo eine wo extra vo chur in thurgau chunt das wird sicher super eui trauuig!

zude kollekte: i wör irgendwie au gern eini mache, aber de pfarrer selber hät nix gseit.. er isch jo nö i "sinnere" chile.. mösti do ihn frogä oder s pfarramt? i han ebe es patechind bi compassion swiss.. wör no schön die törfe döt ane schicke... was meinet ihr?

21.06.13 10:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir sind im april anere hochzit gsi, morn isch eini und im august namal eini. händ also no 2 "probeläuf" zum spioniere :-)

 1 .. 1138 .. 2273 2274 2275 2276 2277 .. 3017 .. 3757
eigentli   richtig   irgendwie   Hochzit   vorallem   einfach   natürlich   Zeremonie   schaffe   gspannt   wirklich   Problem   eigentlich   Zuletzt   natürli   bearbeitet   langsam   Kollegin   schnell   himbeer