| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1141 .. 2279 2280 2281 2282 2283 .. 3020 .. 3757
21.06.13 12:16
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@ canoa ja gell es isch imfal no en ufwand! mier hend en schüür und bis mr die mal gfunde hend! ohni öper wo de kennt wäre mer nie uf de cho! für die schüür müemer au nüt zahle. das isch hald no cool und es isch wunderschön! den hemmer e ewigkeit nachme grill gsuecht. chum staht irgendwo hochzig ide beschribig chostet de grill grad mal 300 franke meh zum miete! so schlimm! jetzt hemmer eifach en ganz simple gasgrill und kaufet fleisch und mached spiessli =) salat machemer au sälber. aber für das bruchts ja würki kei menü charte :D

21.06.13 12:18
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Canoa:
Froue ech weiss dass ehr jetzt alli am Ässe send ha grad no e frog.
Wie möched ehr das wenn ehr jo t Gratulatione entgägenänd bim Apéro ond t Gschänkli bechömed höufed denn au euchi TZ die zverstaue ond azschriebe? Damet mer nocher förs rechtige Gschänk danke seid.
Hender do es guets System?

a das hani gar noni denkt! Da mier eus geld gwünscht hend, stelled mer ois au vor das nur couverts chömed. für die hemmer es vogelchäfig und de rest müemer da au no irgendwas mache... hmmm wie nur... ich glaub ich chauf so chlebetikette und en stift und den wird das afach druf kläbt

21.06.13 12:38
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

juhuuuu! ich han grad eso freud! ich han es mail vo de gmeind vo dem ort womer hüratet becho das mer chönd um d chile parkplätz reserviere.. nöd das d bruut oder de brüütigam den zspat chund welmer ken parkplatz
hend :D

21.06.13 12:46
valey 

Re: Bräute 2013

canoa
aso mer hend heregschribe das mer im restaurant en cardbox ufstelled wo me cha en ateil a eusi flitterwoche inetue...
für die vom apero wo öppis möchtet geh tuenis minere tz geh und minere schwöster zum is restaurant bringe..

21.06.13 12:48
sonne13 

Re: Bräute 2013

canoa, chas gar ned säge, mer hend jo kei aperogäscht und ech dänke es ged ned vöu gschänk aber ich has bis jetzt wenni a hochziite gsii be eigentli emmer so wohrgnoh wies du beschribe hesch: dass Trouzüüge gschänk entgägegnoh hend und de grad beschriftet hend met nümmerli und lischte oder grad diräkt mit name druuf... ich findes guet wenn mer die ufgab cha de trouzüüge abgäh..

21.06.13 12:55
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme :)
Chume au wieder mal dezue zum schriebe..
Danke für de Doodle, hami au grad iträit ;-) bi ja scho sitem Herbst 2011 am mitschriebe u isch sicher toll, wemme mal es Gsicht zude Näme het :)

@Mona: Herzlichi Gratulation!! Wünsche eu alles Gueti u bi gspannt uf di Bricht!

@Zibesa: Sone Schnüggel! Hendehr guet gmacht ;-) Schön hets klappet :-)

@Gschänkli: Mir hend au e Cardbox. As aschriebe hani gar nid dänkt.. Wenn ich öperem öpis schänke, schriebi immer es Chärtli dezue, nid? Oder gits Lüt wo eifach loses Gäld mitnähme? :-)

Wünsche eu en Guete u de glii glii es schöns Wucheend u allne, wo morn hürate, veel Sunneschi

21.06.13 13:00
valey 

Re: Bräute 2013

sterndli jaa ich denke scho ned das öpper loses geld inetuet?!
asoo ich ha ebe uuuu gern chärtli :) drum hani das eso welle und ned med überwiese und so
fends vel persönlicher..

ha jez am zivile au meega schöni kärtli becho zum teil selber bastlet uu schön

21.06.13 13:06
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

I findes ebe au vell persönlicher :-) Dur das, dass mir aber es paar Afrage hend gha, obmir nid d Kontonr. Chönd ageh, hemmer de gliich no Izahligsschine gmacht.. Aner i denke, de grössti Teil, nimmts de as Fäst mit ..

21.06.13 13:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech dänke äbe wenn schöscht öbis bechondsch ergend e Guetschin oder so esch jo das ned emmer metem Couvert zäme bzw. wenns denn ipacksch zum transportiere...

21.06.13 13:11
valey 

Re: Bräute 2013

ahh canoa jaa ich weiss was du meinsch.. jaa de würdi de tz säge sie seleds kurz aschribe vo wems isch..

mer hend am zivile au öppis becho und d karte isch abegheit... und mer hend de erst am schluss usegfunde vo wems gsi isch nachdem me alles ufgschribe hend...

 1 .. 1141 .. 2279 2280 2281 2282 2283 .. 3020 .. 3757
wirklich   schaffe   bearbeitet   himbeer   einfach   Problem   gspannt   richtig   eigentlich   Hochzit   natürli   Zeremonie   Kollegin   Zuletzt   schnell   eigentli   natürlich   langsam   irgendwie   vorallem