Bim Esse werdet mer 150 Erwachseni und 30 Kind sii also total 180 Persone ... und das sind numme die engste vo de Familie... mier sind beides Italiener mit relativ grosse Fam...
Mir hei im März 2012 e Seminar vom Geschäft us gha uf de Wasserfalle in Reigoldswil. Is no rächt günstig und tolles Ambiente. S ufe und abe fahre isch au no es Highlight mit de Seilbahn (sunnsch isses vom Tal abgeschnitte). Und sie hei günschtigi Zimmer :)
Wennd Seilbahn a dem Obe keini Plausch-Verastaltige het, müenn eh alli Gäscht do blibe, sunnsch chömme sie nüm abe (odr laufe 2 Stund dure Wald ^^)
@LadyWolverine: Das tönt super! Und wänns priislich no passt, umso besser! Aber meinsch nöd dasme chönnt e äxtrafahrt organisiere? Ider regel isch das möglich, das zb. seisch äs fahrt am 11 oder 12 eis bähnli für die wo abewänd. ich wür mal afröge.
Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!
Jo ich dänks au dass das sichr wird möglich sii :) Vor allem für DEN Alass :)
Wenn i jetz emol lueg "Seminarpauschale: CHF 70.00 (erster Tag CHF 85.00) zuzüglich -> Übernachtung Hin- und Rückfahrt mit der Gondelbahn, Begrüssungskaffee und Gipfeli, Benützung 1 Seminarraumes mit Infrastruktur, zwei marktfrische Dreigang-menus (Mittagessen vegetarisch, Abendessen mit Fleisch/Fisch oder vegetarisch), zwei Pausenver- pflegungen mit Getränken, frischem Obst und Gebäck, frisches Quellwasser im Seminarraum und zu den Mahlzeiten."
Mir bräuchte jo nur 1 warmes Ässe (4-Gang), etwas exklusiver, also chönne mirs prislich öppä loh stoh und dr Sektempfang mit de Pauseverpflägige glich setze (diä sin reichlich gsi und es Ässe isch supr gsi), denn sellte mir mit 100 CHF pro Person (ohni Getränk) ane chömme... Und wäge de Getränk hani ihn scho wäge enere Pauschale gfroget. Mir wei numä Mineral, Soft-Getränk und zwoi Wii zur Uswahl. Härteri Sache numä uf spezielli Nachfrog und den uf eigeni Rächnig.
Abr wenn ich's so duure rächne, denn isch s Bad Schaueburg (vil schöner) öpper glich tür.. Angenommen mit Getränk würde eus diä Wasserfalle en Agebot vo dene 85 CHF + 50 CHF Getränk p. P. mache, den wäre mir bi 4'725 CHF. Jeder müessti sis Hotelzimmer sälber zahle, mir au. Wäre denn für eus knapp 5'000 CHF. Plus es ane fahre, de Zitdruck wäge dr Seilbahn (ufe goht diä letzschti am 16:30 Uhr). und diä Gfahr isch aifach, dass es im Jura so höch im März no cha Schnee ha...
Ich häng euch emol es Fötili vo eusem Seminar im März mit a. Mir hei schöns Wätter gha :)
Im Bad Schauenburg isches halt 'luxuriöser', mir müend öppä mit 160 CHF inkl. Getränk rächne, abr dafür isch diä Hochzytstorte mit drbi, s umdekoriere bim Ruumwächsel nachem Hauptgang und die Suite fürs Bruutpaar etc. pp. Wäre denn öppä 5'600 CHF, abr s isch meh es Schlössli, statt ener Waldhütte... Für'd Gäscht sind diä Zimmer halt wiedr tüür, abr vo dörte hai sie diä Möglichkeit woanders ane z go zum übernachte.
Ich warte einfach mal die Offerte ab... Aber irgendwie tendiere ich trotzdem eher zum Bad Schauenburg... ist halt viel edler irgendwie...
Mein Verlobter schaut mit mir inzwischen abends freiwillig die "Frank, der Weddingplaner" Serien, die ich immer automatisch am Nachmittag auf Sixx aufnehme :D :D Ich find Frank irgendwie härzig und man kann sich die ein oder andere schöne Idee "klauen" :)
verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013
@ ladywolverine, ich hab die auch automatisch programmiert, leider kam ich bis jetzt noch gar nicht dazu, sie mal zu schauen.. wird wohl mal ein frank-marathon geben
wir sollten langsam aufhören, noch mehr restaurants anzuschauen ich bin eh kein entscheidungstalent und anstatt den kreis einzugrenzen, wird er immer grösser
ich habe nochmal den pfarrer kontaktiert, da in der gemeinde, wo wir heiraten wollen, weil genau an unserem datum ja ein fest stattfindet und ich bis jetzt immer so das gefühl vermittelt kriegte, dass es wirklich nicht ideal ist zum heiraten. er hat mich ein bisschen beruhigt und somit scheint zumindest die kirche nun fix zu sein. sie ist mal provisorisch reserviert, nun müssen wir noch einen pfarrer mitbringen , da meine jungs gerade kurz nach und kurz vor der konf stehen, habe ich aber ziemlich regelmässig kontakt zu dem pfarrer unserer gemeinde und der ist mir sehr sympathisch (umso mehr, dass er meine teenies so geduldig erträgt )
@ladywolverine wir waren in derselben situation wie du jetzt mit der location auswahl. erst wollte ich das fest auf dem hofgut albführen machen, aber nach langem hin und her haben wir uns dann für die einfachere variante entschieden. einerseits aus kostengründen, aber auch weil die fahrt von der kirche bis dorthin eine stunde gedauert hätte. mit der urchigeren variante können wir jetzt auch mehr leute einladen, da uns das nun gesamthaft wohl weniger teuer kommt. das ist der vorteil ;)