| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1145 .. 2288 2289 2290 2291 2292 .. 3025 .. 3757
24.06.13 08:58
Angita 
Re: Bräute 2013

guete morgä mitenand! bi scho fliessig telefon mit em neue Name am abneh hihi bi aber scho drikheit hihi und unterschriebe hani au scho falsch

mona bischofszell isch im kanton Thurgau nö SG (ganz i minere nöchi) aber bin nö i gsi... sicher ide waldschenki isch d hochzit gsi oder nö?

24.06.13 08:58
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke apple-pie! das ist lieb!!

24.06.13 08:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lilly4
mir sind im august denn sogar namal anere hochzit, ha recht viel inspiration chöne sammle bisher. allerdings cha mer viel au nöd eifach so überneh. jedi hochzit isch total anders gsi bis jetz und all uf ihri art super, trotzdem wird eusi namal ganz anders. die gester isch total relaxt gsi. en ablauf i dem sinn häts nöd mal gha, eifach zeremonie, denn apero mit chueche und später grillbuffet. dezwüsche kei spiili, kein bruutstruss, kei rede, nix. aber es hät total gstumme und zum ehepaar passt. mir händ eifach gredet, trunke, gässe und s traumhafte wetter gnosse, es hät gar nüt gfehlt.

eigentlich merkt mer a andere hochzite eher was mer selber würd anders mache, nöd unbedingt was mer au sött kopiere, nöd?

ah was mer no gmacht händ isch ganz spontan es wiiters pärli a euses fest iglade wo mer bisher nöd iplant gha händ.

24.06.13 09:01
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@name
Mein Sohn hat am Samstag Geburtstag und ich habe das restaurant auf dem Namen von meinem Schatz reserviert, auch die Kinoplätze habe ich gestern auf seinen Namen reserviert ... Mir macht das total Spaß!

24.06.13 09:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi uuups angita det chumi halt amel nöd drus was was isch.
mir sind ufere quattour gsi ufeme burehof und hinde hegs ä kapälle. witzig isch gsi dass mer de brütigam kännt händ und dä chunt ursprünglich vo rappi.

sind dän aber nöd ane und so, mir händ gar nöd hochziittauglich usgseh mit dä töffchleider.

24.06.13 09:14
Angita 
Re: Bräute 2013

hihi mona isch keis problem.. eifach wöllä sägä en bischofszeller het evtl.kei freud als SG betitelt zwerde

hehe so en zuefall dass er dä no kennt händ! häts eu gfalle im schöne thurgau? mit em wetter händer jo au no glück gha! churz vorem 11 häts bi üs uftue! genau wo mir abgfahre sind is zivilstandsamt!

24.06.13 09:27
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu, angita!
Herzlichen Glückwunsch!

24.06.13 09:29
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Ich schleich mich mal kurz rein wegen dem Ehefrauentreffen... Soll das in Luzern stattfinden? Falls ja, finde ich das Richemont aber nicht sooo toll... Es gibt dort halt vor allem Brot. Mir gefällt der Brunch im Opus & Grottino1313 gut, wobei das Opus fast noch mehr Auswahl hat. Legendär ist natürlich auch der Brunch im 1871, aber der ist fast um die CHF 50.

Dachte, dass Treffen findet in ZH statt und deshalb hab ich im Doodle bei So um 11:00 Uhr immer gecanceled, weil ich ein Faulpelz bin, aber in dem Fall steh ich doch auch um 11Uhr auf der Matte

24.06.13 09:31
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja sicher häts üs gfallä.

ja voll, da händer mega glück gha. und isch sicher nöd alzu heiss gsi, so wiä a üsem hochzit.

24.06.13 09:40
elea 

Re: Bräute 2013

lilly, so cool höt zobe gönder ofs Standesamt! chader so guet no fühele dass di freusch!
was alles of minere to-do liste stoht? ou de cheib hani dehai, aber es send e hube chlini Sache: -gravate brütigam, gastgschänk bastle, gschenk TZ chaufe, gschenk eltere fertig mache, Musiker treffe, Floristin treffe (nöchgst Woche entli..), pass bstelle (chani erst i 2 Woche :/ ), Dessert vom zivile organisiere, Tagesablauf mache, schlecht wetter Location förs paarshooting sueche...

all settigs gfotz... ou ond natürli mussi no mis chleid lo änder... gopf i denke nie dra

ebe es esch alles ne wahnisg wechtigs züg aber me musses halt glich mol no mache, ond die letschti esch ergendwie Emmer öpis los gsi....

 1 .. 1145 .. 2288 2289 2290 2291 2292 .. 3025 .. 3757
Hochzit   eigentli   langsam   irgendwie   natürli   Problem   einfach   wirklich   natürlich   himbeer   eigentlich   Zuletzt   bearbeitet   vorallem   schnell   Zeremonie   schaffe   gspannt   Kollegin   richtig