| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1146 .. 2289 2290 2291 2292 2293 .. 3025 .. 3757
24.06.13 09:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet
Der Treffpunkt steht noch nicht fest. Canao hat nur ein Beispiel genannt!

Hehe, Mädels habe eben die perfekten Polterabend Schuhe gefunden

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 72 kB

24.06.13 09:50
Lilly4 

himbeer:
@lilly4
mir sind im august denn sogar namal anere hochzit, ha recht viel inspiration chöne sammle bisher. allerdings cha mer viel au nöd eifach so überneh. jedi hochzit isch total anders gsi bis jetz und all uf ihri art super, trotzdem wird eusi namal ganz anders. die gester isch total relaxt gsi. en ablauf i dem sinn häts nöd mal gha, eifach zeremonie, denn apero mit chueche und später grillbuffet. dezwüsche kei spiili, kein bruutstruss, kei rede, nix. aber es hät total gstumme und zum ehepaar passt. mir händ eifach gredet, trunke, gässe und s traumhafte wetter gnosse, es hät gar nüt gfehlt.

eigentlich merkt mer a andere hochzite eher was mer selber würd anders mache, nöd unbedingt was mer au sött kopiere, nöd?

ah was mer no gmacht händ isch ganz spontan es wiiters pärli a euses fest iglade wo mer bisher nöd iplant gha händ.

ja klar! und händer öpis woner anderscht würdet mache?
ich wür soo gern au ane hochziit, aber niemert wot hürate

24.06.13 09:53
himbeer 

hihi... bi eus sinds i dem jahr 3 hochzite ohni eusi und eini isch no im dezember 12 gsi. isch also schochli öpis los bi eus :-)

hmja bi eus gits chli früener z esse. ich has nöd schlimm gfunde aber es paar händ recht hunger gha gester. guet de chueche häts zum zvieri geh, das hani au no guet gfunde. passt bi eus aber nöd so in ablauf, ich glaub bi eus gits de shco zum dessert.

24.06.13 09:55
Lilly4 

angita, GRATULIERE !!!!!! hoff es isch alles so gsi wie ihr eu das vorgstellt händ!
isch ja super das es grad, woner is zivilstandsamt gfahre sind, uftue hät hihi
perfekt

24.06.13 09:59
Lilly4 

hmm ja elea, es zählt sich ebe scho schnell mit däm chline zügs
eis nachem andere, viellicht mal s chleid zu dä schniederin bringe
vo däm hät ich am meischte panik!

24.06.13 10:02
elea 

jo i schrib ere mol es mail ond mache en Termin ab denke wenns chleid denn guet esch de beni secher schomol bez beruhigter... aber ergendwie dueni das mega usestüdele.....

24.06.13 10:04
himbeer 

aaah ich sött mitem zivile chleid au no zu de schniiderin... sägs grad minere schwö, die chunnt sicher mit ihrem au grad mit.

24.06.13 10:11
Angita 

danke fürd glückwünsch

schribe denn no en bricht.. hoffe chume dezue ha ebe no so schischi zügs für i zwei wuchä zum mache

apple: hehe die sind ja hammer.. ich würde mir ein bein brechen zum glück durfte ich turnschueh anziehen

24.06.13 10:21
apple-pie 

Habe eben das Standesamt erreicht. Die Urkunde würde ich innerhalb von ein paar Minuten bekommen und sie kostet mich nur 10 Euro! Werd sie dann am Ende der Woche abholen gehen. Dann ist wieder was abgehackt!

24.06.13 10:25
elea 

angita, entscholdig dasi erst jez schribe, (langi mäntigs-leitig)! i gratuliere der natürli au ganz herzlich ond wönsche euch alles alles gueti! ;)

cool, apple! schad esch das züg die CH ned so gönschtig ;)

1 .. 1146 .. 2289 2290 2291 2292 2293 .. 3025 .. 3757
gspannt   Zeremonie   langsam   bearbeitet   schaffe   Zuletzt   vorallem   irgendwie   einfach   schnell   wirklich   Hochzit   natürli   Kollegin   natürlich   eigentli   Problem   eigentlich   richtig   himbeer