| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1149 .. 2295 2296 2297 2298 2299 .. 3028 .. 3757
24.06.13 15:14
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus:
mi gg würd itze äue dr industrie-postitscher näh d wiehnachtsbelüchtig wird bi üs aube ou so am hus agmacht

Das wörd de aber ganz secher hebe, för öbe no 10 HZ nochhär!

24.06.13 15:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Lus ahaha d Vermieterin wür glaubs nöd so Freud ha wenni ihre verlöcherti Hussene wür zruggbringe das isch würkli praktisch bi eu, findi super... bi eus ischs halt ebe es normals Resti und sie hend gar kei, aber defür tüendses eus montiere, findi au lieb... jetz muessi halt eifach selber s Züg organisiere und isch nöd grad eifach... han jetz uf dinere Siite s Tüll entdeck (15cm breit) hett jetz das gno... grad s erste USA-Tüll.. was meinsch? Hesch dini Maschene im Kopf chunts öpe here?

24.06.13 15:21
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@emma
hihi chasch ja säge, dür die zuesätzleche löcher düegesi schneuer tröchne nachem wäsche, du heigschtes nume guet gmeint....
das hie si üsi husse womer de hei: http://www.moeve.ch/hochzeit---gruppenreisen/index.html

24.06.13 15:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@emma13
ha grad gseh, uf youtube gits de filmli wiemer die husse schüsch guet cha binde....

24.06.13 15:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke Lus, du bisch di bescht!!! denn nimmi 10 cm breits Tüllband, sött lange... han ebe au scho uf Youtube gluegt aber du bruchsch rechti Kraft zum en schöne Knopf anebringe demit au d Husse uf de richtige Längi isch... ich glaub mite Masche isches definitiv eifacher und 50.- hani au scho blöder usgeh :) viele Dank für dini Tipps und d Bilder zu eune Husse, ganz ganz schön! :)

Zuletzt bearbeitet am 24.06.13 15:36

24.06.13 15:42
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

bitte bitte... i hoffe nume, s klappi de ou so wie dus gärn hättisch

@me
i ha die letschte täg grad chli dr hochzytskoller gha. grad ke luscht meh uf nüt. u de lani aus la lige, u de chunnt dr stress wüui weiss, das geschter i 2 mönet üses hz isch... i chönnt mi aube säuber.
debi: vieu zum mache gits nümme (gastgschänkli verpacke, sitzordnig, termin bim schloss wägem fötele, schlussschliff bide ringe) u schüsch louft eigentlech aues.
u zwüschedri chömemer gedanke wie: wär doch dä tag scho düre, de chönntisch das hz-züg aues wägdue
aber wemer die sache de aube chli wägleit geits de plötzlech ume besser u es fägt wider...
vorere wuche simer no bide tz gsi und mir hei no hurti dr zytplan chli wöue ergänze mit dene sache womer zwüschezytlech hei chönne abmache... mir hei aber gmerkt, dass dr zytplan sowit scho so guet isch wiemerne hei.... einzig ds apero am nami mit 1,5 stund isch es müüü knapp - aber s isch itze haut so
u am abe heimer schiens 4 *events* (teilwis vo gescht, anderersits vo 3 persone wo de chöme? hmmm) i bi emu schön gspannt!

wär hüratet eigentlech aus nöchschts?

24.06.13 15:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

himbeer, also mir sind ca. 85 persone und händ:

60 rotwii
42 wiisswii
42 prosecco

das isch aber scho recht grosszügig grechnet :)

24.06.13 15:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Lus gaht mir amigs au so... han gueti Phase woni ständig öpis am mache bin und anderi woni wuchelang üüüüberhaupt kei Bock uf die Sache han. Han de glichi Gedanke au "wär doch alles scho verbii..." oder "hetti doch die blöde Gastgschänkli fix und fertig kauft.." han eifach die riiiesigi Arbet unterschätzt, aber schlussendli machis trotzdem gern und wenni denn drah bin laufts guet... Ich glaube es isch normal und mär muess eifach warte bis denn wieder di "gueti" Phase chunt :)

Findi super das ihr de Plan scho dure sind, isch doch perfekt wenn ihr nüd meh müend dra ändere und scho alles guet isch wie's isch. Mir hends geschter mite TZ probiert, hends aber bitz schwierig gfunde scho jetz säge wer wo um weli Ziit sött sii... luegemer denn glaubs churz vorher wieder a :)

24.06.13 15:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@emma13
hihi schön z wüsse dasi mit mine gedanke nid alleilni bi
i ha zB ja vor ca. 1,5 wuche d chischte vo weddix etc. becho. i ha hurti drigluegt u itze lit das züg ir stube ir kischte ime egge..... i mues itze äue würklech ufene gueti phase warte

mir si itze sit em november 2011 verlobt u sit denn isch das thema hochzyt haut es täglechs thema worde... u irgenwie muesi würklech säge: i freue mi druf, mi ou wider mau chli mit anderne theme chönne usenanderzsetze

24.06.13 15:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

danke lilly, das isch en guete ahaltspunkt. demfall glichviel wisswii wie prosecco, das dunkt mi au no gschid. bi eus trinked no viel prosecco.

 1 .. 1149 .. 2295 2296 2297 2298 2299 .. 3028 .. 3757
langsam   Zeremonie   schaffe   himbeer   wirklich   natürlich   schnell   natürli   Problem   vorallem   eigentli   bearbeitet   gspannt   Hochzit   eigentlich   Zuletzt   richtig   Kollegin   irgendwie   einfach