| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1150 .. 2297 2298 2299 2300 2301 .. 3029 .. 3757
24.06.13 19:17
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

oh gott!

wemer de ganz tag nöd da isch, muesmer afach mal 10 siite läse!!!! so krass ;)

24.06.13 19:58
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand.
ich schaffs hüt au mal no....
tuen hüt au wiederemal min senf dezue gä: han hetzt die über 10 siete nahgläse...


Emma13:
@Lus, herzliche Dank! Han die Siite gar nöd kennt, gseht ja super us! :) Chämt da wohl sehr viel billiger, wieviel Maschene chani echt mit 50 Meter mache? 1 Meter pro Masche setti scho lange oder? Ich kenns ebe au ohni Masche.. dass mär quasi mitem Reststoff en Knopf bindet... gseht eifach überhaupt nöd schön us wenn ichs mache... (siehe Bild)

uf youtube gits ganz cooli videos mit aleitige wie das schön chasch binde: http://www.youtube.com/watch?v=OEwDW3bFXvc

@himbeer: du häsch gschriebe gha: haha eusi gästeliste wird immer länger. jetz händ mer das weekend scho namal 4 lüt zuesätzlich iglade. fantastisch ;-)
wie reagiered die lüt so? händs nöd sgfühl: a lueg jetzt, händs zwenig gäst und mir dörfed au no cho?? mir händ ebe au so es pärli womer gern würded debie ha, aber ich han irgendwie sgühl dass das so achunt...

@manokasa: dörfi dis chleid au gseh??

@zibesa: gäll, isch voll fies went am abig chasch go nahläse und enn wrsch gern zu paar sache öpis säge..aber die andere sind am nächschte tag scho wieder viiiiiiiel wieter... ja nu, han jetzt gliech mal paar sache dezue gschriebe...

wünsch eu allne en schöne abig!

24.06.13 21:41
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen mitenand :)

Hoffe, ihr sind guet idi neu Wuche gstartet?

@Husse u Mäscheli: i ha 60 Husse u Maschene kauft. Mir hürate am 13.07. nach dem Datum würi si suscht verchaufe od vermiete. Bi Inträsse chöndehr eu gern mälde :-) Ha au no die passende Tischtüecher u Läufer dezue ;-)

I dänke, d Schmetterling isch als nächst dra ;-)

@me: Sowiit isch alles parat. Ussert dassi erst öpe 15 Tischchärtli bastlet ha. Da muessi no Vollgas geh :-S hoffe, i bi de bis i zwei Wuche fertig..

Wünsche eu en schöne Abig.

Grüessli

24.06.13 21:57
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ui sterndli!

tolls datum!!! es freut mich, dass ich nöd die einzig bi wo noni färtig bastlet het.

ich verkauf nach eusem tag au diverses! het en crem farbige faltpavillon im ahgebot und es vogelkäfig =)

ich han da es bild! er isch 66cm und het en durchmesser vo 30cm


Datei-Anhänge
awc029a.jpg awc029a.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 52 kB

awc029d.jpg awc029d.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 76 kB

25.06.13 07:33
elea 

Re: Bräute 2013

Guete morge zeme

gester zobe send d nike id schueh för mi frönd gliferet worde ond i muss sege i be vode Qualität bez entüscht.... be devo usgange dass s Datum ofd lasche ufgneiht esch, jetzt eschs eifach nur wie druf klebt... es hebt secher guet so aber gseht halt ned so hochwertig us... naja... wenner freud het esch guet ond wenns ehm ned so gfallt de hani emo weder mol öpis gleert... :)
ha halt denkt wenn me 210.- usgeht de chan me bez Qualität verlange... aber ebe...

25.06.13 07:38
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
das duet mer leid dass bitz enttüscht bisch.... I gäng bi 210.-- ou devo us, dass d qualität stimmt
aber he, i gloube, di gg wird trotzdem meeeega freud ha, schliesselch ischs e super tolli idee gsi vo dir und das zeut doch am meischte und für vieu azlegge sisi e z schad, die söuer nume schön brav ussteue

@me
mögeter nech a mi komisch unggle erinnere woni eigentlech nid ha wöue ilade wüuer nid so gsellschaftsfähig isch? mir heine ja när glich iglade, wüu gärn hanine ja eigentlech glich. er hetsech nid agmolde ir frisch u de hanim ja aglütte u er het gseit: jaja i chume....
itze heter eitag mire tante (sire schwoscht) gseit, er chäm nume ad trouig u as apero, när gönger de wider hei. mini tante het aber gseit, er chäm am liebste gloubs gar nid... nid wäge üs, sondern wüuer schlicht und eifach nüt zum alegge het (er het nid vieu gäud, läbt eher aus eisidler)..... itze weisi nid wasi söu? ihm ga chleider spändiere isch ou wahnsinn!!! i ha de mit mim mami (ou sini schwoscht) telefoniert u si het gseit, si düegim die wuche mau alütte u sägim offe, wener lieber nid wöu müesser nid cho......
ehrlech: i bi nid meega enttüsch wener nid chunnt, ja sogar bitz erliechteret! (dr nöchscht busch längt ja zum bisle... werum bis zum wc gah?) aber ufene art duurets mi glich...
was würdet dir mache?

25.06.13 07:47
elea 

Re: Bräute 2013

ja lus stemmt, er chasi jo de id Vitrine due ond aluege i het au d Möglichkeit zum si zrug z schicke aber d Idee gfallt mer so guet dasi das eigentli ned wet! soscht leiter si de halt zom schaffe a wenn er si doof fendet

hmm, aso go chleider spendiere wördi ned. i wörd ehm rasch alüte ond sege, dass er ned em azug muess cho, ond wenner glich es jagget wet de chön ehm doch secher öper us de Familie eini uslehne. oder meinsch ned? ond wenns der eh glich esch wenner ned chont, de seller doch nachem apero abzwitschere...

25.06.13 07:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, die idee isch eifach top! schaad dass qualität ned so toll esch. "früehner" esch immer alles gstickt gsii, evt. heds mit em erfolg z tue dass es jetzt plötzli nor no kläbt esch... findi auso ou schaad! för 210 stutz! aber möglicherwiis findet dine frönd das jo gar ned schlimm, mech donkts männer send do oft ned sooooooooo aaspruchsvoll! ech dänke er werd sich uf jede fau seeehr freue!

ou lus, das isch jo e verzwickti situation! dine onkel schiint aber au ganz e spezielle z sii, so wie du schriibsch ech findes schön dass du ehn iiglade hesch, aber no met chleider usstatte, das wär de doch too much! wie d elea schriibt, me muess jo ned gschniglet imene neue aazog cho, er chönnt jo ou eifach es suubers hömmli aalegge oder ebe öppis uslehne. ich fende ned dass du der wäge dem au no muesch de chopf zerbräche. wenns ehm wichtig esch denn findet er e wäg, und söscht eschs vellecht gschiider er chond ned oder nor för e teil vom fäscht...?

25.06.13 08:02
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

er isch sehr speziell ja
es isch äbe soooo... er het immer nume kaputti hose ah, verrisseni tschirts..., schue heter nume so kaputti sandale oder winterstifle
u dasim öpper öppis (bzw. ds ganze outfit) chönnti uslehne isch relativ schwirig, da är nid 0815 figur het (ca. 5xl)
eh mau luege was er mim mami seit....

25.06.13 08:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge ihr alli!

@nemo: de vorteil isch chli, das mer d iladige nonig dusse händ. die wo mer jetz nachträglich iladed chömed also gnau wie all andere ihri iladig denn über, das macht vilicht nochli en unterschied. mir händ drum nöd öpper iglade will öpper ander abgseit hät, sondern würkli eifach zuesätzlich. aber susch freued sich eigentlich all eifach bis jetz, ich ha uf jede fall nüt anders ghört.

@lus: als wenn er gern würd cho und es würd nur am outfit schiitere wärs ja mega schad. und wenn er scho so id chile chunnt denn chaner gradsoguet au am fest sii... theoretisch würd es ganzes shirt und en tschooppe ja scho lange.

 1 .. 1150 .. 2297 2298 2299 2300 2301 .. 3029 .. 3757
einfach   natürlich   schaffe   Kollegin   gspannt   langsam   natürli   eigentli   Zuletzt   richtig   Problem   Hochzit   vorallem   eigentlich   schnell   himbeer   wirklich   bearbeitet   irgendwie   Zeremonie