| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1152 .. 2301 2302 2303 2304 2305 .. 3031 .. 3757
25.06.13 11:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

wenn isch eues fest?

ja e schüür hetti mir au chöne vorstelle. jetz gahts da langsam au chli i die heiss phase... wird langsam nervös :-)

25.06.13 11:23
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

am 13. Juli =) han grad alles material woni dehei ha ine chiste tah, dass nöd immer das ganze hochzig züg umelit... da gseht us wie bi hempels underem sofa. spontan bsüech döfed keini cho :D

und ihr?

25.06.13 11:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha bi eus staht alles im schlafzimmer, zwar usser sichtwiiti aber es wird langsam eng...

mir sind erst am 13/14 september dra. ha nochli ziit :-)

25.06.13 11:25
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

überall lit sidepapier ume mini nähmaschine dies und das.. ich glaub hüt machi all pom poms fertig zabig :D

25.06.13 13:04
elea 

Re: Bräute 2013

zibesa dasch jo en super deal woner do met dem wiibuur gmacht hend! ond jede wii wird gege obe Emmer wie besser

herzig din chline! esch scho wahnsenn wie schnell si neus lehre! dasch so spannend! :)

sidepapier hani au no vell dehai, aber i had pompoms extra nonid gmacht wells eso de natürli nome platz wörd bruche :)

25.06.13 13:08
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja usenand zupfe duenis ersch wenn mer effektiv dekoriere... ich söts afach mal handörgeli falte :D


ou ich han so e super idee.. weiss aber nöd öb ich das cha verwürkliche well ich ja kei eiges geld ha und alles mues mit mim maa abspreche.. und es isch sicher tüür... ha mer grad gedanke gmacht zu was ich ie lauf.. den hani denkt es wer mega weni en acapella chor chent id gest ine platziere as wens ihglade wäred so chi verstreut und wenn min maa deforne staht und mis lied söt cho, stönds uf und singed mis ihzugslied....

25.06.13 13:16
elea 

Re: Bräute 2013

ui zibesa die Idee wer soooo cool! aber ebe e Chor choschtet recht Geld (so vell i weiss).. ossert natürli euchi frönde ond d Familie chönte senge ;)

25.06.13 13:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

Sorry zäme, bin grad recht ufgwüehlt!!!

Am Sunntig hemmer s Treffe gah mite TZ und sind unter anderem au d Chile zäme go aluege. Mir hend chli gluegt wer wo staht, wer wenn inlauft usw. und hend denn denkt, dases sicher nöd schlecht wär mal de Pfarrer ztreffe zum Details aluege wie z.B. d Fürbittene vo vode TZ selber müend organisiert werde.

Mir hend bis jetzt eis einzigs Gspröch gah mitem Pfarrer am 5. Juni, letscht Wuche het er eus s Programm dezue gschickt. Ich bin devo usgange dass mär eus nomal treffet.... darum han ich ihm hüt morge gschriebe und gfröget wenn mär s nöchste Treffe chönd plane zum ebe au so Details chöne z'bespreche. Und denn chunt zrugg "Es ist kein weiteres Treffen nötig, Proben in der Kirche lasse ich denen in Hollywood machen"

Ich weiss ja nöd.... fühl mich kei Diva will ich ihn fröge öb mär nomal es Treffe chönd organisiere zum die Sache bespreche, wenn sowieso uf dene ihre Homepage staht: "In aller Regel gibt es vier Traugespräche mit Brautpaar und Pfarrer." aber isch ok... wird ihm im genaugliche Ton zruggschriebe, oder gsehn ich das falsch???

25.06.13 13:23
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oje Emma das verstohni voll und ganz. Ech gloube ech wördi det alüte ond ehm säge dass es zwöits Träffe för euch wechtig seg. Ech meine es esch euche Wunsch/euche Welle de "muess" er jo fast iverstande si....

25.06.13 13:24
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma oh das tuet mir leid das weg dem ufgwüehlt bisch, verstah dich chan dir aber nöd würkli wieterhelfe da mir kein Pfarrer händ.

Mir hädn mit oisere Rednerin au nur eis Treffe (vo 5h) kah aber für ois stimmt das so. Ich find wenn du / ihr gern namal es Gspröch hettet mitem Pfarrer wür ich ihm das au so schriebe dass es Din Wunsch seg. Das hät überhaupt nüd mit Diva-sih ztue, find das isch oies Recht!


Ich bin langsam ächli nervös, am Frietig isch es sowiet!!!!!

 1 .. 1152 .. 2301 2302 2303 2304 2305 .. 3031 .. 3757
richtig   Kollegin   wirklich   vorallem   Problem   natürli   gspannt   himbeer   schaffe   eigentli   Zeremonie   Zuletzt   langsam   bearbeitet   einfach   Hochzit   natürlich   eigentlich   irgendwie   schnell