| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1152 .. 2302 2303 2304 2305 2306 .. 3032 .. 3757
25.06.13 13:25
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

emma, krass! scho chli krass! ich wuerd ihm schribe das ihr gern e individuelli trauuig hettet - flüssband trauuige lassen wir denen in las vegas ;)

wen hüratet er denn? ich wuerd glaub grad en andre pfarrer neh

25.06.13 13:26
elea 

Re: Bräute 2013

nei Emma verstoh dass di das verunsicheret! ond sin sproch wege Hollywood fendi total doof! mer zb hend 3 vorgspröch ond den no en hauptprob! aber ned well mer en Hollywood uftrett hend sonder well eusi Pfarrer gseit het es ech doch schön wenn alels flössig lauft ond jede weiss was er ztue het! so gsehnis au! am wochenend hani met emne paar gredet die hend au nor 1 vorgspröch gha ond för die hets gstomme.. aber i fende wenn du gern nomol wetsch öpis bespreche denn set de Pfarrer of das igo ond verstendniss zeige! er weiss velecht scho wie das ablauft weller das scho 600mol gmacht het. aber för de eschs di erst hochzit ond du wetsch doch eifach bez wösse wis sel ablaufe! fende da het au nüt utue met Diva oder weiss ned was!
wörd ehm schribe dasses för dech wechtig sig ond er sell doch bitte of das bezeli igo...

25.06.13 13:30
elea 

Re: Bräute 2013

zibesa:
flüssband trauuige lassen wir denen in las vegas ;)

hahaha Emma das musch schribe! dasch e super sproch wod zibesa gschrebe het

25.06.13 13:33
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das beruhigt mich, danke! Mir hend nur 1 Gspröch gah vo ca. 20min, sorry.. aber für mich isch das eifach z'wenig, ich weiss doch gar nöd was ztue isch... Eusi TZ söttet d Fürbittene organisiere und ich chan sie gar nöd informiere was ztue isch, will ich selber kei Ahnig han!

Es isch mir ja scho klar, dases für ihn nüd speziells isch, er macht sin Job und er weiss ja wie's lauft, aber ich möcht scho wüsse was ztue isch, isch doch au nöd schön wenn mir alli dete stönd wie bstellt und nöd abgholt und müend improvisiere!!?

Ich weiss jetzt echt nöd wie ich ihm das söll säge ohni dases frech überechunt... uf de andere Siite wäri so fähig ihm zruggschriebe dass d Chile offe für alli isch und mir d Probe demfall unter eus werdet mache.

25.06.13 13:35
elea 

Re: Bräute 2013

Emma i wörd mol astendig zrog schribe ond ned all zu frech. well er wend jo scho dass er euch raut oder?

schrib ehm dass du eifach unsecher besch ond das för dech wechtig sig!

25.06.13 13:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

elea:
zibesa:
flüssband trauuige lassen wir denen in las vegas ;)

hahaha Emma das musch schribe! dasch e super sproch wod zibesa gschrebe het

Ahahah das isch de HAMMER

25.06.13 13:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

Du hesch scho recht elea, aber irgendwie wettis nöd uf mich sitze lah... und ihn au nöd für es Gspröch bitte, es söll doch selbstverständlich si... aber ja, chan au nöd allzu frech si... muess glaubs mal drüberschlafe

25.06.13 13:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Chöntisch jo als Titel näh: Anfrage für 2. Gespräch - flissband trauungen lassen wir denen in las vegas

ond denn de anderi Text rächt sachlech!

25.06.13 13:44
LucyLu 
Re: Bräute 2013

elea:
Emma i wörd mol astendig zrog schribe ond ned all zu frech. well er wend jo scho dass er euch raut oder?

schrib ehm dass du eifach unsecher besch ond das för dech wechtig sig!

Ich wür das wie d'elea mache, nöd das de Pfarrer na verruckt wird....

25.06.13 13:45
LucyLu 
Re: Bräute 2013

aaaaber de Satz isch würklich geil, sorry de Usdruck. De würdi glaub schriebe wenn er immer na druf behart das es nöd nötig wäri es 2. Gspröch abzmache....

 1 .. 1152 .. 2302 2303 2304 2305 2306 .. 3032 .. 3757
eigentlich   Zeremonie   schnell   eigentli   richtig   langsam   natürlich   wirklich   himbeer   natürli   Problem   einfach   Kollegin   vorallem   irgendwie   bearbeitet   gspannt   Zuletzt   schaffe   Hochzit