| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1153 .. 2303 2304 2305 2306 2307 .. 3032 .. 3757
25.06.13 13:47
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi, find dä mit las vegas au super!

und gliich würdi glaub sehr aaständig und sachlich für en zweite termin aafroge. wenn er denn ned uf das iigoht denn chasch immer no zrugg gäh. ech finde sine kommentar total denäbe, und öberlegge mer de alle was die lüüt dezue bringt, so blöds züg use z loh.
evt. hed dä eifach schlächti erfahrige gmacht oder ned de bescht tag verwötscht. das sell sini ussag ned rächtfertige, aber wenn jetzt zrogg schlohsch, denn werds evt. nor schlemmer...
ech dänke, wenn du ehm schriibsch dass du halt unsicher bisch, und sini meinig und erfahrig gärn hättisch usw., denn kapiert dä sicher dass du ned ganz oberflächlich eifach dine divehaft iizug wottsch üebe, sondern dass es der werkli wechtig esch unds no offni sache ged wo müend besproche wärde. wenn er denn werkli emmer no blöd tued, de wördi werkli au omegäh, und zwor rechtig

Zuletzt bearbeitet am 25.06.13 13:48

25.06.13 13:50
elea 

Re: Bräute 2013

ha eifach so oft s gfüehl dass pferre zom teil wo scho bez älter send chli wie abgstumpft send. de hend velecht scho 300trauige gmacht i erem ganze lebe ond vergesse de halt ebez dass das för jede es eimaligs Erlebnis esch ond me das ned all wochenend het so wie er....

25.06.13 13:52
LucyLu 
Re: Bräute 2013

sonne13:
hihi, find dä mit las vegas au super!

und gliich würdi glaub sehr aaständig und sachlich für en zweite termin aafroge. wenn er denn ned uf das iigoht denn chasch immer no zrugg gäh. ech finde sine kommentar total denäbe, und öberlegge mer de alle was die lüüt dezue bringt, so blöds züg use z loh.
evt. hed dä eifach schlächti erfahrige gmacht oder ned de bescht tag verwötscht. das sell sini ussag ned rächtfertige, aber wenn jetzt zrogg schlohsch, denn werds evt. nor schlemmer...
ech dänke, wenn du ehm schriibsch dass du halt unsicher bisch, und sini meinig und erfahrig gärn hättisch usw., denn kapiert dä sicher dass du ned ganz oberflächlich eifach dine divehaft iizug wottsch üebe, sondern dass es der werkli wechtig esch unds no offni sache ged wo müend besproche wärde. wenn er denn werkli emmer no blöd tued, de wördi werkli au omegäh, und zwor rechtig

DAS CHANI UNTERSCHRIEBE! Würi genau au so mache, guet gschriebe sonne13

25.06.13 13:54
Angita 
Re: Bräute 2013

emma das isch echt doof! mir händ au 2 gspröch gha.. frog en würkli mol nett, dass ihr eu unsicher sind und das ihr gern nomol es gspröch mit ihm wettet ha.. wird sicher machbar sii!

zibesa mega schöni idee mit dä sänger!

25.06.13 13:58
LucyLu 
Re: Bräute 2013

He Angita

Gratuliere na herzlich zur zivile Hochziit!!! Alles alles gueti!!!

25.06.13 14:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke viel mal für eui Rückmeldige, ihr hend mi wieder abegholt und hend natürli recht, aber mir schwirrt immerno no de Hollywood Satz in Kopf und ich find das eifach ä Frechheit! Pfarrer hi oder her...

Nimm mär jetzt aber Ziit zum es sachlichs, normals Mail zschriebe und wird betone dases für eus en spezielle Moment isch, wo mir nöd eifach wend improvisiere, schliessli denki isches normal wenn bitz Unsicherheit da isch und hoffe dass er Verständnis zeigt...

25.06.13 14:03
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma, chasch ja schriebe das de Satz nöd ahbracht gsi seg wo er gschriebe heg... das isch ja nöd bös gmeint und ich find das chamer ja au schriebe wenn öper eim verletzt mit sine Schriebart...

25.06.13 14:04
Angita 
Re: Bräute 2013

danke LucyLu!! viel viel mol!!

emma das isch sicher di best lösig so z reagiere!

25.06.13 14:04
elea 

Re: Bräute 2013

super Emma, schrib das so! ond de gsehsch jo de au grad wie er reagiert...

womers scho grad vo chele ond so hend hani en frog...
euse Pfarrer het mim frönd gseit er sell sech öberlegge ober ned möchte das öper (zb de TZ) nebe ehm vore die chelle stoht. eifach dass er ned elei det stoht ond nervös esch ond vo allne agluegt wird! mi frönd weiss ned ober das brucht oder wett!

stoht euche GG ganz elei divore?

25.06.13 14:09
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hallo Fraue

Emma
Ja ich finde de Satz also au chli frech! Aber wür jetzt da nid bös zruggeh, nid das er den no abspringt! Mir hend übrigens euses dritte gspröch eh wuche vorher ide chile!

Elea
Min Schatz staht mit sim TZ vorne! Und sitze tüemer den au z vierte vorne.. Also min gg und ich und nebet mir t TZ und neben ihm de TZ.

Ich bin gad am Probebache! Muss gad mal luege wie lang im vorus ich de chueche bache chan! :p Nid dasi no in stress chume vor de hochziit!

 1 .. 1153 .. 2303 2304 2305 2306 2307 .. 3032 .. 3757
einfach   Zeremonie   Zuletzt   richtig   wirklich   Hochzit   himbeer   vorallem   eigentlich   eigentli   langsam   schaffe   bearbeitet   natürli   Problem   irgendwie   gspannt   Kollegin   schnell   natürlich