| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1153 .. 2304 2305 2306 2307 2308 .. 3033 .. 3757
25.06.13 14:10
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi elea, sorry chan dir das nöd beantworte... da mir ja müend IMPROVISIERE nei, scherz... also mir hend au denkt dass de TZ nebet mim Schatz vore staht...

25.06.13 14:12
LucyLu 
Re: Bräute 2013

ich bewundere all wo d'HZ-Turte selber machet, für das hetti kei Nerve und Geduld! Hut ab!

25.06.13 14:14
elea 

Re: Bräute 2013

haha Emma, du besch super

demfall esch das scho gang und gebe dass no öper bim GG stoht oder? mine meint ebe er chönt do scho elei vor 20lüt stoh... aber plötzli packt ne d Nervosität denn

jo da hani au grad denkt lucylu, dasch wörkli hammer wenn me das selber cha mache!

25.06.13 14:17
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, min schatz wird allei divorne stah ... also ich glaub :)
will bim erschte gspröch mitem pfarrer han ich dänn irgendwie
gseit: oh oh du stahsch dänn allei divorne hihihi' und dä pfarrer
dänn grad: neinei, er isch nöd allei, ich stahn ja au bi ihm :D

25.06.13 14:41
Angita 
Re: Bräute 2013

de pfarrer hät bi üs au gseit er min Maa und dä TZ wartet denn divorne bis ich und min Brüeder fürägloffe snd

25.06.13 14:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir werded wohl zäme inelaufe und sind denn beid nöd elei, für öppis hani ja denn bridesmaids und groomsmen... hihi. wahrschinli sind bi eus eher chli viel lüt vorne denn. ah mir gsehnds :-)

juhuu ich ha no so balinesischi flagge bstellt und die sind hüt uf post. bi scho gspannt, bruch die als deko :-)

25.06.13 16:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

So, han jetzt am Pfarrer sini Antwort übercho:

"Die 4 Gespräche gelten nur für die deutschen Trauungen, für die italienischen gilt eine andere Regelung. Macht euch nicht zu viele Gedanken, es reicht wenn ihr eure Herzen vorbereitet, es kommt alles gut."

Chan mi wohl no lang ufrege, es wird keis wiiters Treffe stattfinde. Find das echt nöd ok und han eifach Angst, dass mär wie bstellt und nöd abgholt umestönd und kei Ahnig werdet ha wie was lauft. Janu, denn hend d Gäst wenigstens öpis zum lache.

25.06.13 16:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu, liebe Bräute!

@elea
Kann dich gut verstehen, da wäre ich auch enttäuscht gewesen! Aber ich denke dein GG wird sich trotzdem freuen und deine Geste zu schätzen wissen.

@lus
Ich bis ganz eleas Meinung! Ich hoffe ihr findet da eine Lösung!

@canoa
Das Kissen ist richtig hübsch geworden!

@zibesa
Das Kleid ist total hübsch!
Oh, solch Momente an denen die Kinder was neues lernen sind immer sooooo schön!

@emma
Finde ich nicht in Ordnung, wie der Pfarrer reagiert hat? Ich würde ihn nochmals drauf ansprechen und Falles er trotzdem kein treffen will, könnte ihr ja ohne Pfarrer Proben so weit wie es euch möglich ist!

25.06.13 16:57
Angita 
Re: Bräute 2013

Emma isch echt echt schad dass er sich nö nomol mit eu will treffe! jedoch wird sicher alles guet go! Er leitet eu durch die ganz Mess durä und wird eu zeiche geh.. mir händ üsen Pfarrer zwor au zwei mol troffe aber d Trauuig selber nö würkli duregmacht oder plant.. das wird ganz sicher go!

25.06.13 19:02
autumn_bride 

Re: Bräute 2013

Hoi Fraue ich mälde mich au wiedermal,

Ha leider kei Ziit gha zum so vieli Siite nah zläse.
Mir händ au nur eis träffe gha mit em Pfarrer mir känned ihn aber guet und gsehnd en ev sust mal wieder. Mir därfed jetzt eifach na de Ablauf wo er so en Musterablauf hät uf eus individualisiere und dänn ihm gäh. Er hät dänn gseit er tuet eus dur die Ziit vo de Trauig leite und seit eus immer was mer müänd mache... Dänn chömer au nüt vergässe vor närvosität...

 1 .. 1153 .. 2304 2305 2306 2307 2308 .. 3033 .. 3757
gspannt   schaffe   langsam   irgendwie   Problem   einfach   eigentli   himbeer   vorallem   wirklich   richtig   Hochzit   natürlich   bearbeitet   natürli   schnell   Zuletzt   Kollegin   eigentlich   Zeremonie