| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1154 .. 2305 2306 2307 2308 2309 .. 3033 .. 3757
25.06.13 19:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

so also mir händ hüt tatsächlich eusi trauigsermächtigung im briefchaschte gha. jetz chani morn am standesamt in bülach alüte und das traugspräch oder was das wird veriibare. uiuiuiuiui :-)

25.06.13 19:45
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

himbeer vuwo bisch du das du z büli hüratisch?

25.06.13 19:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich wohn in züri, bi aber in kloten ufgwachse

25.06.13 21:16
elea 

Re: Bräute 2013

himbeer so lässig weg de trauermächtigon! hend jo au erst grad am fritig s gspröch gha ofem standesamt ond so chani guet novollzieh dass di freusch! meine esch jo doch au scho weder e grosse schritt :)

ou nei emma, sini antwort fendi recht entüschend... vorallemwenn du ehn doch drum biitisch om es witers treffe wers fair wenn er of din wonsch wörd igot... ond da met de "regelig" fendi domm (sorry...) meine do gehts doch ke regelig. mer lese jo do emmer weder das es bi jedem pfarrer anderst isch.... aso galubi ned dass er sech strofbar miech wenner euch nomol wörd treffe :)
i wörd halt probiere möglichst vell per e-mail abzklere (wie zb weg de fürbitte)... anschinend dud er lieber maile asd lüt live ztreffe ;)

25.06.13 21:37
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

oooh gottt ich weiss nid wasi no bstelle muess

25.06.13 22:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich frög mi chli warum die einte hochzite 4 treffe händ und die andere nöd? macht das en unterschied?

26.06.13 07:09
anyany 

Re: Bräute 2013

Guete Morge liebi Brüütls,

Ech schecke öich chorz e Läbeszeiche vo mer. ;)
Ha momentan chli vöu om d Ohre ond döre Tag schaffi, drom chani ned schriibe.

Ech wönsche öich aber e gaaaanz gueti Vorbereitigsphase ond gebe mer fescht müeh, no einigermasse metzchoo, be dem wo der schriibed.

@ me
Mini Cherzeständer för d Deko send ahcho. Ha mega Fröid. :-)

26.06.13 07:17
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen!
@anyany
Geht mir auch so, habe nun auch viel um die Ohren (Umzug ) und bei dem Tempo hier, hat man viel zum nachlesen.
Freut mich das die Kerzenständer dir gefallen!

26.06.13 07:33
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Emma: Aso ich kenne jo euche Pfarrer ned, aber velecht het er au welle s ganze chli uflockere und dorom de doof Spruch vo wäge Hollywood etc. gschriebe. Ich ha nämli au immer dänkt me mues sicher sone Prob mache aber das esch so wie ichs us mim Umfeld etc. ghört ha schiinbar wörkli eher die Ausnahme.

Trotzdem find ichs voll ned oke wenn er euch es 2. Gspröch quasi verweigeret. Euse Pfarrer esch bim erste Gspröch öpe 2 Stund bi eus deheime gsi und het eus denn no Pünkt agä wo mir ehm no müesste agä (wie wämmer inelaufe, a wer söll Kollekte go etc.) und er het eus damals gseit i de Regel längi eis Gspröch, aber wenn mir eus gärn nomol wette träffe wäris natürlich keis Problem. Glaube allerdings mir händ sowit alles guet klärt mit ehm und weiss nonig öb mir do für es 2. Träffe no abmache, mol luege.

Wie alt esch denn de Pfarrer? S geht imfall au Lüüt wo andersch reagiere wenn me alütet anstatt schriebt, schriebe esch halt anonymer und me cha sich chli verstecke, ev. muesch ehm mol alüte und ehm klipp und klar säge dir wünsched mind. es zwöits Gspröch und weli Pünkt dass dir denn wänd bespräche.

Drück dir fest d Dume dass du e gueti Lösig findsch .

26.06.13 08:33
Nemo 

Re: Bräute 2013

guete morgä ladies!!

so, hoffe eu gahts allne guet?!

ich han mal wieder dienst gha und han defür hüt de ganz tag frei. mir händ hüt namitag endlich euses ehevorbereitigsgspröch!!!!
freu mi scho druf, bin ja gspannt was mir alles für zetteli dörfed usfülle aber ich denke sie sind nöd so komplieziert. sie händ au nur de schrifteempfangsschie vo eus welä und scho am telefon gseit, dass sie denn trauuigsermächtigung grad deged as standesamt im lenzburg schicke.
am 11.7. hämmer denn s'gspröch in lenzburg wommer denn tüend de ablauf usw vode trauig bespreche.

suscht lauft echt nöd viel momentan bi eus... han ja mini grossi letschti bstellig no gmacht am wuchenend und gester hani scho die erste mails übercho, dass en teil vode sache scho in konstanz a minere lieferadresse acho isch!! jupiiii, denn gahnis nächscht wuche go abhole!!

und bi eu, was lauft so??

 1 .. 1154 .. 2305 2306 2307 2308 2309 .. 3033 .. 3757
natürlich   richtig   himbeer   schaffe   einfach   bearbeitet   eigentlich   Kollegin   vorallem   schnell   Problem   Zuletzt   Hochzit   gspannt   natürli   wirklich   Zeremonie   irgendwie   langsam   eigentli