| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1154 .. 2306 2307 2308 2309 2310 .. 3034 .. 3757
26.06.13 08:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Eve danke viel mal! Min Maa und ich hend geschter denn nomal drüber gredt und hend denn beschlosse dass mär halt unter eus probet, so guet mär chönd... fühl mi au nöd wohl debi de Pfarrer um es Gspröch müesse bitte... sini letschti Antwort isch klipp und klar gsi, ich wird ihm hüt sicher nomal alüte will ich würkli paar Sache no muess wüsse, z.B. wenn euse Kolleg dörf singe, sorry.. chan ihm nöd säge, ja du dörfsch scho singe, mir wüsset eifach nöd wenn, muesch flexibel si. Also mind. die Antwort schuldet er mir scho...

Er isch ehner en ältere, würen jetz 60gi schätze.. finds eifach schad will ich mich uf Trauuig sehr gfreut han. Euses erste Gspröch isch knapp 20min gange, er het chli vo eus wele wüsse (hets au is Programm inegno) aber ufd Details wie wer lauft zerscht ine, wo sitzed d TZ etc. hemmer keis Wort devo gah, ich bin denn au nöd gross druf higange will ich denkt han dass mär die Infos entweder im Programm mitüberchömet oder eus nomal treffed.. Und die Begründig vo wege bide dütschsprachige Trauuige gitts 4 Gspröch, bide italienische isches andersch, chani eifach nöd verstah... was söll denn bitte de Unterschied si? Er het eifach kei Luscht, das isch di einzig Begründig und das find ich eifach nöd ok.

Janu, einigi vo eu hend gschriebe, dass sie d Trauuig au nöd würkli bis is Detail besproche hend und dass de Pfarrer eim leitet, wahrschinli wird's bi eus demfall au so si, muesses eifach nöd so eng gseh, wird sicher guet cho :)

26.06.13 08:36
LucyLu 

Guete Morge mitenand!

Meld mich au wieder

@ Nemo, cool wege de Bstellig wo zum Teil scho ahcho isch. Ich lieb Päckli aber leider hani scho länger keis meh becho. Gnüss din freie Tag.

@ apple-pie: gutes Einpacken und Zügeln, bald ist es schon soweit...

@ me: jezt wirdi aber sicher recht nervös

26.06.13 08:39
LucyLu 

@ Emma: das chunnt ganz bestimmt guet! Amigs macht mer sich au zu viel Gedanke, nöd bös gmeint, ich bin au eini wo alles genau muss wüsse wo, wie, was. Aber mängis funktionierts eifach ganz Automatisch und wenn de Pfarrer eim leitet, chunnt alles guet! Ganz bestimmt!

26.06.13 08:41
Nemo 

@lucy: das glaubi dir, das gächt mir ganz bestimmt nöd andersch!! aber es wird traumhaft muesch luege und du bisch e wunderschöni brut!!!

@päckli: ja säg nüt, freu mii au scho zums abhole. hüt morge hani au grad wieder es päckli übercho, isch wieder eis gsie vode tätschis. jetzt hämmer scho: es schüfel, es rächerli, en fahrbare untersatz für en bluemetopf und hüt sind dekorstei cho.... bin ja gspannt was die mit eus vor händ...

26.06.13 08:45
Lilly4 

morge zäme

chume amig au nüm so nah, aber das mitem pfarrer isch dämfall
wüki überall chli anderscht ... euse möcht 2 treffe mache, bim erschte
isch es nur um s formele gange und bim zweite tüemer dänn alles gnau
bespreche, er hät mir aber scho bim erschte gseit das ich mir kei sorge
muess mache, er wird eus dur di ganz trauuig leite und mir müend eus
um nüd kümmere bini scho froh drum!! ich wird nämli sooooooo
nervös si!

wegem standesamt, nemo, viel spass hüt namittag mir sind am
mentig gsi, isch eigentlich nur drum gange all die fötzel uszfülle, wegem
name, wie ich nachher heisse wird und dänn hämer no en zettel übercho
womer dihei händ müesse usfülle, ob mer z.b. es gedicht händ wo öpert
möcht vorlese, es lied wo abgspielt werde muess, ob mer die churz (10 min.)
oder standard trauuig wünsched (20 min.) name vo dä tz und so zügs, das
hani au scho abgäh ... nachher muess mer ja nüd meh mache, od.? nur
am richtige datum und die richtig ziit bim standesamt si?!

hüt chani no uf s passbüro und muess s erscht mal mit mim zuekünftige name
unterschriebe!!!!!!!!!!!!!!!!! hans zwar nonig so im griff, aber MUESS ja irgend
en chribel druf schriebe sind ihr scho gsi?

26.06.13 08:48
Nemo 

@lilly: ja eh, ich denke au dasses eifach chli viel papierchram git, aber ssuscht nöd viel. alles andere müemer denn eh mit lenzburg bespreche.

ou cool, neue pass beaträge!!! das freui mi au scho druf!

26.06.13 08:51
LucyLu 

@ Nemo: viel Spass hüt Namittag ufem Zivilstandesamt

@ Lily: viel Spass bim Pass mache. Ich han mine vor 3 Wuche gmacht, isch uuuuuh komisch gsi mitem neue Name unterschriebe aber has bim zweite Versuech scho perfekt anebracht (mit vorgängig X A4 Blätter verchrible bim Üebe). Am Frietig chume den grad überreicht über....

26.06.13 08:52
Emma13 

Ich han scho alli mini neue Kärtli übercho, d ID hani scho grad ufem Standesamt nach de Trauuig übercho, di andere Sache innerhalb vonere Wuche nachdem ich d Namensänderig duregeh han, het alles tiptop klappet :)

26.06.13 08:52
Nemo 

ou schön lucy. bi eus wird er denn direkt am hochziit au übergä. han aber no kein termin zumen mache lah. ich bruchen ja au nöd dringend, da ich ja no mitem alte pass id flittis gange.

26.06.13 08:53
Nemo 

ich glaub ich mach das mit de chärtli usw alles ersch nach de flittis.

1 .. 1154 .. 2306 2307 2308 2309 2310 .. 3034 .. 3757
natürlich   vorallem   einfach   schaffe   Hochzit   eigentlich   richtig   Zuletzt   Zeremonie   langsam   wirklich   himbeer   Kollegin   eigentli   irgendwie   Problem   natürli   bearbeitet   schnell   gspannt