Bräute 2013 |
|
1 .. 1154 .. 2306 2307 2308 2309 2310 .. 3034 .. 3757
|
26.06.13 08:35
Emma13
|
Re: Bräute 2013
@Eve danke viel mal! Min Maa und ich hend geschter denn nomal drüber gredt und hend denn beschlosse dass mär halt unter eus probet, so guet mär chönd... fühl mi au nöd wohl debi de Pfarrer um es Gspröch müesse bitte... sini letschti Antwort isch klipp und klar gsi, ich wird ihm hüt sicher nomal alüte will ich würkli paar Sache no muess wüsse, z.B. wenn euse Kolleg dörf singe, sorry.. chan ihm nöd säge, ja du dörfsch scho singe, mir wüsset eifach nöd wenn, muesch flexibel si. Also mind. die Antwort schuldet er mir scho...
Er isch ehner en ältere, würen jetz 60gi schätze.. finds eifach schad will ich mich uf Trauuig sehr gfreut han. Euses erste Gspröch isch knapp 20min gange, er het chli vo eus wele wüsse (hets au is Programm inegno) aber ufd Details wie wer lauft zerscht ine, wo sitzed d TZ etc. hemmer keis Wort devo gah, ich bin denn au nöd gross druf higange will ich denkt han dass mär die Infos entweder im Programm mitüberchömet oder eus nomal treffed.. Und die Begründig vo wege bide dütschsprachige Trauuige gitts 4 Gspröch, bide italienische isches andersch, chani eifach nöd verstah... was söll denn bitte de Unterschied si? Er het eifach kei Luscht, das isch di einzig Begründig und das find ich eifach nöd ok.
Janu, einigi vo eu hend gschriebe, dass sie d Trauuig au nöd würkli bis is Detail besproche hend und dass de Pfarrer eim leitet, wahrschinli wird's bi eus demfall au so si, muesses eifach nöd so eng gseh, wird sicher guet cho :)
|
|
|
|
|
|
|
26.06.13 08:45
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
morge zäme
chume amig au nüm so nah, aber das mitem pfarrer isch dämfall wüki überall chli anderscht ... euse möcht 2 treffe mache, bim erschte isch es nur um s formele gange und bim zweite tüemer dänn alles gnau bespreche, er hät mir aber scho bim erschte gseit das ich mir kei sorge muess mache, er wird eus dur di ganz trauuig leite und mir müend eus um nüd kümmere bini scho froh drum!! ich wird nämli sooooooo nervös si!
wegem standesamt, nemo, viel spass hüt namittag mir sind am mentig gsi, isch eigentlich nur drum gange all die fötzel uszfülle, wegem name, wie ich nachher heisse wird und dänn hämer no en zettel übercho womer dihei händ müesse usfülle, ob mer z.b. es gedicht händ wo öpert möcht vorlese, es lied wo abgspielt werde muess, ob mer die churz (10 min.) oder standard trauuig wünsched (20 min.) name vo dä tz und so zügs, das hani au scho abgäh ... nachher muess mer ja nüd meh mache, od.? nur am richtige datum und die richtig ziit bim standesamt si?!
hüt chani no uf s passbüro und muess s erscht mal mit mim zuekünftige name unterschriebe!!!!!!!!!!!!!!!!! hans zwar nonig so im griff, aber MUESS ja irgend en chribel druf schriebe sind ihr scho gsi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1154 .. 2306 2307 2308 2309 2310 .. 3034 .. 3757
|