| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1158 .. 2314 2315 2316 2317 2318 .. 3038 .. 3757
26.06.13 14:10
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

Ha leider keis Chetteli gfunde, janu, egal.

@ canoa: gell, find's au toll mit dene Überraschige, vorallem hani mich voll uf de 6.7 chönne konzentriere.

@ lilly: mal luege wie oft ich muss brüele, bin nöd sooo nöch am Wasser baut, aber je älter ich wird, desto schlimmer wird's.
Wünsch Dir es schöns Weekend in Rom!

26.06.13 14:12
Canoa 

STD send demfau scho rächt wärtvou...mer hend keini gmacht gha aber eusi Iladige send au ändi März use...vellecht haut fast zfrühe darum mäudet sech so vöu lüt ned oder eifach zful öbis degliche tzue...so muess mi weder abmäude ha rächt tzue...aber zerst gehts no e Käffu! =)

26.06.13 14:13
LucyLu 

canoa, ich finds so krass dass na 50 (!) Antworte offe sind. Unglaublich!!! ich het scho lang kei Geduld meh...

26.06.13 14:15
himbeer 

mir händ STD verschickt bzw verteilt gha will mir scho 1 jahr im vorus s datum gha händ etc. und ich mini pappeheimer känn... die sind immer so verplant :-) jetz bini grad sehr froh händ mer das damals gmacht gha. ich hett eigentlich de versand uf afang mai welle mache, aber jänu.

26.06.13 14:20
LucyLu 

mir händ au StD Chartene es Jahr im vorus verteilt kah da mir genau Ahfang Summerferie hüratet. Bin au froh gsi, will es chömet eigentlich all (usert die Kompl. Familiesituatione aber vo de Fründe chömet ALL!)

26.06.13 14:27
drusilla 

@save the date: Ich bin rächt enttüscht vo de Save the Date Chartene. Mer händ im Dezember (fast) allne eini gschickt und irgendwie isches wohl z früeh gsi, will es het jenschti, wo jetzt doch Endi August Ferie planet händ oder anes Open Air gönd unds demfall eifach vergesse händ oder d Prioritäte anders setzed. Ich bin grad mega enttüscht, dass so villne öises Hochzit egal isch. Ich mein, klar, als Brut überschätzt me s eigete Hochzit sicher, das mer gar nid verstaht, wie me a öppis anders wie Ferie chan dänke , aber trotzdem. Het scho dänkt, das die wo as Abigässe iglade sind (sind nur 30 Nasene usem engere Verwandte- und Fründechreis) alli oder zumindest fast alli chömed.

26.06.13 14:33
drusilla 

z.T. sinds sogar Gründ, woni jetzt find, das die nid wirklich zelled. Es seb z asträngend fürs Grosi (denn chan si ja nur für en Teil cho?), de einti Onkel heb sin Lade am Samschtig offe (ja, also bis Mitternacht, oder was?), e Tante het mit ihrere Tanzgruppe en Uftritt (würkli vo 12i-2i ir Nacht?)...

26.06.13 14:39
LucyLu 

Oh je drusilla, das isch natürlich au nöd fair. Also StD schickt mer i de regel 8-12 Mönet vorem HZ-Datum, genau us dem Grund use das mer sich de Termin reserviert, also d.h. für mich ganz klar dass den nüd anders planet wird. Ich meine id Ferie chamer au au en Tag spöter, es Openair gits jensti im Summer oder sust nächst Jahr wieder... ich verstah din Frust total aber wie du scho schriebsch es git Lüüt die setzte ihri Priorität am falsche (für ois) Ort oder dene isch es leider eifach nöd wichtig. Wobi, das zeigt halt grad wieder wemm Du / ihr wichtig sind und wem nöd.

Ich verstah das eifach nöd, wenn ich ä Ihladig überchum freui ich mich immer total fest! Das isch immer so en tolle schöne Ahlass.. chan da gwüssi Lüüt nöd verstah.

26.06.13 14:39
himbeer 

ou das isch mega schad drusilla... bi eus isches bis jetz eis päärli wo halt in indonesie wohnt und das verstahni echt, dass das nöd gaht, und es anders reist grad 2 wuche vorher uf NY ab will er det es jahr schaffed. öpper hät mer no abgseit will jetz dere ihri best kollegin grad hürated am gliche tag, das verstahni natürli au sehr guet. aber ebe, vilicht chömed denn no es paar absage wänn d iladig dusse isch...

26.06.13 14:41
apple-pie 

@himmbeer
Viel Spaß beimprobeschminken!

@canao
Bin auf dein Polterabend gespannt!

@drusilla
Das ist wirklich ärgerlich, dann schickt man schon die Std Karten raus, damit die Gäste die HZ einplanen können und dann kommen auch meiner Meinung nach grundlose Absagen!

@STD Karten
Wir haben unsere ja im Mai abgeschickt und ich weiß jetzt schon, das meine Mama, meine Tante und meine Schwester (tz) mit Freund (sofern dieser frei bekommt) und Kinder kommen werden.
Mine älteste Schwester habe ich ausgeladen, ich werde jedoch trotzdem eine Einladung an ihrem Mann und ihrem Sohn resp. meinen Schwager und mein Neffen schicken, schließlich haben diese mit dem Streit nichts zu tun. Ich denke jedoch nicht, das sie ohne meine älteste Schwester kommen werden!
Meine jüngste Schwester hat her mündlichen Prüfungen genau vom 19.09. bis 24.09. nun versucht sie ihre mündliche Prüfung genau auf den 19.09 zu setzten, damit sie direkt danach zu uns fahren kann!

1 .. 1158 .. 2314 2315 2316 2317 2318 .. 3038 .. 3757
Zuletzt   eigentlich   richtig   schaffe   Hochzit   eigentli   bearbeitet   Kollegin   natürli   langsam   schnell   wirklich   himbeer   irgendwie   gspannt   Zeremonie   einfach   natürlich   vorallem   Problem