| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1159 .. 2316 2317 2318 2319 2320 .. 3039 .. 3757
26.06.13 15:32
drusilla 
Re: Bräute 2013

haha, Lucy, das wärs no!!

26.06.13 15:32
Emma13 

Re: Bräute 2013

ahahah LucyLu das wärs no

also zur Uswahl stönd Lilly, Canoa, drusilla und ich (und vilicht no es paar woni vergesse han...) chan also guet möglich si

26.06.13 15:40
snet 
Re: Bräute 2013

@Drusilla: Bei uns haben sich ja alle angemeldet und ca. 1 Woche vorher sind plötzlich Absagen reingekommen. Mein ehemals bester Freund hat sogar 1.5 Tage vor der HZ abgesagt mit der Begründung der Arbeitgeber habe ihm den freien Tag gestrichen. Unglaublich diese Lüge! Denn falls das stimmen würde, hätte er auch am Abend kommen können.

Nichtsdestotrotz war der Tag einfach unglaublich toll und mir sind die kurzfristigen Absagen gar nicht aufgefallen und es war eine ausgelassene Stimmung. Also erfreu dich an den Gästen die kommen und hab Spass an dem Tag. Viele Leute verstehen nicht mal wie doof sie sich verhalten. Am HZ-Tag hat mir doch tatsächlich eine sehr gute Freundin per whatsapp geschrieben: "mer esch scho weder so schlächt, was esch bloss los met mer?!?!" Als ob ich dafür Zeit gehabt hätte.

Und was meinen ehemals besten Freund betrifft: wir hatten und schon länger etwas auseinandergelebt und ich habe die Hochzeit sozusagen als Entscheidungspunkt für unsere Beziehung angesehen. Und er hats mir leicht gemacht, so hat er zBsp 2.5 Monate nach der Hochzeit immer noch nicht gratuliert und ich habe daraufhin den Kontakt zu ihm abgebrochen.

Also geniess deinen Hochzeitstag in vollen Zügen, die die absagen haben halt einfach was verpasst und sind selbst schuld!

26.06.13 15:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013


Hmmm... nei nei... es wär zwar meeega lustig aber ich denke nöd, weiss recht viel über das HZ und es passt zu niemetem vo oi aber wär doch na lustig gsi

26.06.13 15:49
Nemo 

Re: Bräute 2013

so, bin wieder zrugg... hui das isch ja en papierchram...

26.06.13 15:51
Nemo 

Re: Bräute 2013

@drussilla: das isch echt mega schad und total fies vo dene lüt. ich chan nur soviel dezue sge: das gsehsch wer dini wahre fründe sind und wie sich spreu vom weize trennt...

@hz vo mitbrütlis: ich bin am 10.08. au amene hz iglaade... wer weiss, viellicht isch das au vo öperem vo eus?? kei ahnig... weiss ebe au nt gross über das hz. bin au nur am apero debie. alles wasi weiss, isch s'datum und dasses in thun isch.

26.06.13 15:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

jetzt hani scho freud gha, dasi min neue pass chan beaträge, aber ich biin so es guetzli...
muen ja de alt denn abgä weni de neu gang go mache, aber de bruchi ja no für d'hochziitsreis... schad, hät jetzt gern grad de neu beatreit...

26.06.13 16:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha nemo, bisch so im schuss mit formular und aträg :-)

26.06.13 16:04
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Nemo:
jetzt hani scho freud gha, dasi min neue pass chan beaträge, aber ich biin so es guetzli...
muen ja de alt denn abgä weni de neu gang go mache, aber de bruchi ja no für d'hochziitsreis... schad, hät jetzt gern grad de neu beatreit...

Nemo zum de Pass beahträge musch de alt nöd abgäh, erst wenn de neu möchtsch mitnäh musch de alt abhäh oder durlöcherelah (so chasch en bhalte aber nöd bruche). Also ih dim fall chöntsch en scho bstelle aber ob das Sinn macht wenn en ja nöd dörfsch hole? Ihr gönd grad nachem HZ id Flittis oder? Und das häsch uf de alt Name buechet soviel ich weiss gell?

26.06.13 16:08
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja, has alles uf de alt bueched. ja macht ja nöd wükli sinn weni denn nöd chan demit öpis afange. de alt chani uf kein fall abgä, de bruchi zum flüge...

 1 .. 1159 .. 2316 2317 2318 2319 2320 .. 3039 .. 3757
eigentlich   schaffe   schnell   natürlich   einfach   bearbeitet   gspannt   langsam   Zeremonie   irgendwie   natürli   Hochzit   Kollegin   eigentli   wirklich   Problem   vorallem   himbeer   richtig   Zuletzt