| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1160 .. 2318 2319 2320 2321 2322 .. 3040 .. 3757
27.06.13 07:36
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich glaub das macht s standesamt scho.. weiss es nöd aber ich han ja nöd i mire wohngmeind gebore und die hend den mire gmeind scho gseit das es jetzt es bebe het... ich glaub da muesch der kei gedanke mache! ide schwiz ischs ja eh so das jedes amt am andere alles git :)

ich han au no e gueti nachricht! han uh freud! mini bescht fründin het e polaroid kamera vo de hütige ziiit wo aber au föteli usespuckt. jetzt het sie eus ahbotte, die mitzneh und s gästebuech z verwalte! so cool!!!!!!!!

den han ich no e andri frag...

ich cha mi nöd entscheide zwüsche zuckerwürfel... söli sotig mache:



oder

eifach nöd mit brunemzucker

27.06.13 07:38
elea 

Re: Bräute 2013

cool weg de Polaroid! dasch bi eus gester au no es Thema gsi..... :)

mer gfallt de erst zocker besser, gseht ergendwie spezieller us :)

27.06.13 07:39
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

de erst wär au weniger ufwand :D ich wo ja no tonnewiis ztue ha!

27.06.13 07:42
elea 

Re: Bräute 2013

jo denn wördi definitiv die erste mache... ebe ond vorallem gsends au no mega speziell us :)

merci förd antwort wegem Standesamt... aber wenn das bi euchem bebe funktioniert het de funktionierts au bi eus ;)

27.06.13 07:45
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja und ebe i däre zäteliwirtschaft schwiz wird das sowiso mitteilt und wenn nöd meldets sich scho

27.06.13 08:33
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge....

@ elea: s Standesamt macht meldig a dini Wohngmeini und din Bürgerort. Du muesch di um das nid kümmere. Goht automatisch.

Soo Mini Liebe, ig versuech mi jetzt nid wahnsinnig zmache und vertau uf petrus, dass dr Samstig doch nid soo schlimm wird vom wetter her.

Allne e schöne Dag und mach denn mini Brichtli...

27.06.13 08:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge!

bi eus isch gester abig d wiisswii-lieferig cho. mir händ eus jetz entschiede zum 55 fläsche wiiswii bstelle. denn no 55 fläsche prosecco und sicher 80 fläsche rotwii. denn sötts ja hoffentlich lange und de rest nämed mer eifach wieder hei.

uf jede fall stönd jetz 10 wiikarton i de wohnig und es gseht us wie es schmugglerlager vomene alkoholikerring :-)

denn hani gester min kalender mal agluegt und gmerkt, dasi vo hüt ah bis id wuche vom hochzit praktisch jedi wuche usser zweimal en hochzitstermin ha. also chleid abstecke, make-up, ämter oder wasauimmer. jetz rumpleds langsam

27.06.13 08:37
Mona83 

Re: Bräute 2013

liäbä schmätterling gnüss din tag

27.06.13 08:38
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ui himbeer, chamers grad vorstelle wies usgseht! bi eus gsehts ähnlich us, und immer wens lütet strecki nur de chopf use, das mer ja nöd ine gseht :D

ui coiffeur muesi au no! schminke fürs hochzig machi sälber, aber id pedigüür woti no :D

27.06.13 08:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich schmink mi am zivile selber, aber a de hochzit hani kein nerv für das. nächst wuche isch de probelauf, freu mi scho mega! ich stell denn no e fläsche prosecco chalt und mach es paar häppchen, mini tz macht au grad es probemakeup und mis mami chunnt go zueluege :-)

mani und pedi machi au vorem fest. mani hani scho de termin reserviert, mis mami und mini schwö chömed det au wieder mit. chli zum entspanne vorem grosse tag :-)

haar hani jetz eimal mache lah für e anderi hochzit, am 17. august sind mer namal iglade, das isch denn de richtig probetermin grad.

 1 .. 1160 .. 2318 2319 2320 2321 2322 .. 3040 .. 3757
langsam   Zuletzt   natürli   einfach   eigentli   schnell   schaffe   Hochzit   richtig   natürlich   Zeremonie   Kollegin   gspannt   vorallem   himbeer   bearbeitet   eigentlich   wirklich   irgendwie   Problem