| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1161 .. 2319 2320 2321 2322 2323 .. 3040 .. 3757
27.06.13 08:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ech ha s Probeschminke scho gha ond au t Frisur hemer scho agluegt, aber mer müends nochli verändere...esch no ned ganz das woni ha welle.

Gester meint mi GG am Fritig gingemer i euses HZ Resti gos Menu usläse ond ech neiiii goht ned...han en Nagelchondin!!!! Naja müemer halt uf de Sonntig schiebe...

Höt obig goni zo mine Eltere hei im Auto esch de Reifrock, mini HZ Schuhe ond t Onderwösch muess doch luege öbs passt! =)

Schmetterling: Es chond scho guet! Im Momänt esch es meistens anderst gseh aus im Meteo gseid...es chond scho guet! =)

Zuletzt bearbeitet am 27.06.13 08:45

27.06.13 08:47
drusilla 
Re: Bräute 2013

@wow, zibesa, extra zuckerwürfel machen!! das wär mir jetzt nie in den sinn gekommen. sehen aber sehr hübsch aus. mir gefallen die ersten auch besser.

@schmetterling: hoffe für dich uf ganz schöns wetter! aber au wenn nid, wird de tag sicher wunderschön

27.06.13 08:47
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich schmink mich sus nie so fesch, und ich han ja eher e hippi hochzig aso ja, en bluemechranz ufem chopf, da bruchi nid vil schminki :D am zivile hani mini haar sogar selber gmacht haha nur weli zit verpennt ha :D

27.06.13 08:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ich ha au mit mim schatz abgmacht das mer übernächst wuche wenn mer im zivilstandsamt gsi sind au grad is restaurant gönd wägem menu go luege. mir entscheided eus zwar wahrschinli defür das jede dörf a la carte bstelle, sind ja am zivile nur 11 persone. aber denn chönd mer de apero und so schomal bespreche. ah es isch fantastisch :-)

27.06.13 08:51
Canoa 

Re: Bräute 2013

Himbeer förs Zivile hemer no gar keis Resti usgseucht...Uuuu no 50 Täg bis zum zivile...aber mer send au nome 12 Lüt...

Mini Fröndin macht s ganze Styling...am zivile för mech ond mini TZ und am Kirchleche macht sis no minere andere Schwöster au no! =)

27.06.13 08:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey mädels

hehehe himbeer, ich merk, du bisch voll motiviert!

das isch ebe scho cool wenn mer jedi wuche sini hochziitstermine hät ! :)
ich gahn hüt no id DH und nöchscht wuche gahts scho los uf ibiza, go poltere,
bin ich gspannt!! wenni zrug chume gahts dänn wiiter mitem probeschminke
und frisur, bini au scho uh gspannt und dänn isch ja scho gli auguscht, dä
hochziitsmonet uiui ... mir müend eusi vorfreud no voll gnüsse,
ich glaub jetzt gahts ruckzuck

muess eu dänn no mis plakat zeige woni baschtlet han, han uuuh freud !!!!!
t näme chani jedoch erscht churz bevor druf tue, mer weiss ja nie ob öpert
no abseit !?

die zuckerli sind dänn süess ... mir hättet jetzt zwar die zweite bitz besser
gfalle, aber die erschte sind au uh süess und wenns sogar eifacher sind, dänn
erscht recht

27.06.13 08:55
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich han no e frag a oi; wie findet er oisi ballonkarte?



Datei-Anhänge
ballonkarteforum1.jpg ballonkarteforum1.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 56 kB

ballonkarteforum2.jpg ballonkarteforum2.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 47 kB

27.06.13 08:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus isch ebe eh klar gsi welles resti, will mer det sowieso no öfter anegönd, grad au bi spezielle aläss. ha drum nöd lang müesse studiere :-)

macht sie das denn professionell?

27.06.13 08:57
elea 

Re: Bräute 2013

mega lässig zibesa! vorallem cool dass no es föteli drof esch vo euch!!!!

27.06.13 08:58
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Fraue

Schmetterling
Ich wünsche dir am Samstig en ganz schöne Tag!

Ich chume gar nid gross zum schriebe, bin im Moment so richtig im Bastelfieber Gester hani alli Seifeblöterli gmacht und jetzt bini gad ame neue Projekt dra woni den zeige wenns fertig isch Nebedbi mach no die Wegmarkierige für is grass und es Plakat mtem Sitzplan, en Danke Tafle fürd Fötteli und den mussi no t tischnummere mache :P

 1 .. 1161 .. 2319 2320 2321 2322 2323 .. 3040 .. 3757
natürli   Zuletzt   gspannt   Hochzit   Kollegin   natürlich   wirklich   richtig   eigentli   schnell   vorallem   himbeer   irgendwie   eigentlich   einfach   Zeremonie   Problem   schaffe   langsam   bearbeitet