Ha eusi Save the date Iladige entworfe, diä Menü-karte und s "Cover" für diä Gastgeschenk-CDs. S isch alles nonig perfekt grad mit de Schrifte, abr so öppä wot ichs ha. Alles einisch in violett und einisch in orange, dass mir chönne chli mische.
S wird denn alles (bis uf diä STD) rund usgeschnitte (denn falle au diä Muster usserhalb weg). Diä Save the Date werde an dr Linie usgeschnitte und denn gefaltet, sodass mer nit no es Kuvert bruch :) Diä Idee han ich vo weddingstyle.de überno :)
Was seit dir drzue?
p.s.: s ässe han i numä usdenkt, damit do öppis stoht ;)
argh, wieso will mini Tastatur kai grosses ä meh mache?? Chunnt nur so use: ¨¨A
verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013
Phu, etz bin ich doch na uf dä letschtä Siitä acho! Muen am Chef sägä, das ich nid so vill Arbät wet ha...
@ladywolverine, wow diä gsehnd super us! Und d Farbe find ich dä Hammer! Ich bin na uf dä Suechi nach ere zweite Farb (gälb staht scho mal fescht, da mir s Thema Sunneblueme händ). Min GG hät gmeint violett wär na öpis, aber ich han dänn gfunde, das das scho grad chli en arge kontrast isch. Aber dini Chärtli händ mich überzügt, das so peppigi Farbe doch na was wäred!!
@Jasi, danke für d Siite, bin grad husch chli go schneuggä...hät schöni Sache drunder. Für das wür ich au ä Stund Fahrt in Chauf näh!! Tuen mir sie grad mal notiere!
Eu allne äs schöns Tägli! Hoffe, das ihr alli morn s schöne Wätter chönd gnüsse!?