| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1174 .. 2345 2346 2347 2348 2349 .. 3053 .. 3757
01.07.13 10:15
Nemo 

Re: Bräute 2013

@dandi: mercie. ja das hoffi doch au. wie gseit, es isch eifach de zämehang gsie, ich freu mi natürli über jede betrag!

01.07.13 10:15
elea 

aso wenn si jez nor an apero chieme.. oke... aber si send as fest iglade..... ebe jede sell so vell ge winer wet.... aber das donkt mi doch bezeli gizig....

01.07.13 10:17
dandi78 

zum teil esch me überrascht vo der grosszügigkeit vo de gäscht und zum teil wie wenig das anderi gäbe. das ghört glaubs eifach derzue. esch schad, aber es esch leider so.

01.07.13 10:17
apple-pie 

@elea&nemo
Bin mir ziemlich sicher, das es noch nicht soweit ist, da ich ja eine zykluskurve führe und meine temepratur bereits gesunken ist, was auf die mens hindeutet! Es ärgert mich nur, das sie einfach nicht eintrifft! Zudem werden mit am Mittwoch die Weisheitszähne gezogen. und davor würde ich gern wissen woran ich bin!

@nemo
Kann dich da völlig verstehen, das dich das aufregt und auch runterzieht. Als unser Auto im Mai den Totalschaden hatte, Stände wir auch erst einmal vor einer Krise! Doch jetzt ist der Schock hinter uns und unser neues Auto hat sogar genug Platz für ein weiteres Kind!
Egel wie viele Baustellen man euch in den weg stellt, wichtig ist, das ihr euer Ziel nicht aus den Augen verliert!
Wünsche euch viel Spaß beim ehevorbereitungsgespräch und beim probeessen! Bin schon auf den Bericht gespannt!

@me
Habe eben beim Anwalt angerufen, der ist aber erst ab Mittag zu erreichen!

01.07.13 10:19
Lus

nicht registriert

@nemo
i cha dini sorge guet verstah nemo....
aber he, s chunnt aues guet u schüsch schuttisch dim outo mau eis vo mir as füdle!
Bi mir hetsech itze ou no grad e horränd höchi zahnartzrächnig igschliche u d wöschmaschine stigt nöchschtens us... s macht mer ou bitz sorge... so züg chunnt haut immer denn wemers nid cha bruche.... aber he, s git immer e lösig
u das mit em "gschänkli" vo däm architekt.......
aso es isch ja scho so, eigentlech söttmersech ja über jede franke freue - machemer ja ou gäu? aber i chas guet verstah, i finde persönlech 100.-- ou sehr weni. aber äbe, vilicht heisi schüsch no öppis organisiert oder dir bechömet am hz-tag no öppis? vielfach sött mer sech eifach nid vieu z gedanke mache!
mir hei ja vome arbeitskolleg vo nume am apero iglade isch sage und schreibe 500.-- becho!! u sit denn bini natürlech immer wider ufem konto am luege öb öpper öppis izahlt het. bis itze isch das aber z einzige gschänk gsi i weiss, i sött nid so due
i ha aber d befürchtig, dass üsi trouzüge würklech hinder üsem rügge ds gäud vode gladnige gescht sammle fürnes anders gschänk... u mir hei üs ja eigentlech öppis as renoviere gwünscht i weiss nid, aber i wär gloubs rächt enttüscht wenns so wäri.... usemne grund hani ja e wunsch oder?

01.07.13 10:20
elea 

apple, jo das di das stört verstohni weg de mens... wetsch doch eifach wösse wora dasd besch! ou nei wissheitszh! dröck der jez scho dume dass aless shcnell verbi goht und schmerzfrei klappet!

01.07.13 10:26
elea 

nemo das chani guet verstoh, do weri glaub au entüscht wennd TZ euche wunsch för Bargeld ned wörde akzeptiere!!! hani generell bez müeh wennd wönsch vom Brutpaar ned respektiert werde. mer hend zb klipp ond klar gseit mer wend ke kutschte, ke tume, ke herzli nix so Schnickschnack! ond jez erfahri dass min schwimu eus en Limousine wet miete för nachem zivile. 1. fendis schad om eres Geld, wel mim GG ond mer bedütet das rein gar nüt sone Limousine ond 2. wer die fahrt ned emol 10minute lang. lohnt sech das? i mine auge ned!
i weiss das sis nor guet meint, aber ebe i verstoh ned wiso me ned cha respektiere was s Brutpaar möchte ond was ned!

apple-pie 

@elea
Ja, ich bin froh wenn ich den Besuch beim Zahnarzt hinter mir habe, mich nervt es nur, danach mit ner dicken Wange herumlaufen zu müssen

Nemo 

@lus: du bisch die best!! he he, ich gingge am auto denn eis wennis wieder überchume!!

@geschenke: ich bin bis jetzt vo einere person positiv überasch tworde, vo mim gotti. sie hät 470 franke überwiese und chunt allei.
vo anderne beträg bini bis jetzt eigentli nur entüscht worde. usserd vomene pärli wo an apero chunt, die händ 150 gä.
suscht vo gladne pärli hämmer bis jetzt no nie meh als 150 übercho!!! usserd eusi nachbere wo selber scho ghürate händ, die händ 220 überwiese und schlafed au im hotel. die anderne schlafed nöd emal dhete, sprich sie händ kei zuesätzlichi chöste!

na ja, wie au immer, ich muen mich jetzt wieder ufraffe, chan mi nöd hange lah, schliesslich isches euses fäscht und das wird wunderschön!!

@lus: viellicht sammle sie ja s'geld am schluss gliech fürd renovation, ich würs eu vo herzä gönne!!

01.07.13 10:27
Nemo 

@elea: das mitem wunsch respektiere isch d'lus gie.

1 .. 1174 .. 2345 2346 2347 2348 2349 .. 3053 .. 3757
himbeer   eigentli   natürli   einfach   natürlich   schaffe   Kollegin   irgendwie   Zeremonie   Zuletzt   vorallem   eigentlich   richtig   wirklich   langsam   schnell   bearbeitet   Problem   gspannt   Hochzit