| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1174 .. 2346 2347 2348 2349 2350 .. 3054 .. 3757
01.07.13 10:29
elea 

Re: Bräute 2013

ah j stemmt... sorry... weder mol es gnosch met de näme

01.07.13 10:30
Nemo 

Re: Bräute 2013

eusi tätschis sind deht dure super¨!! sie händ letscht wuche en brief adi gladne gäst gmacht mit es paar infos drin, was weisi natürli nöd.. ich weiss nur vo mim mami dasses super toll gmacht gsie segi und dass sie au nomal extra euse wunsch mit de flittis dri gschriebe händ und das mir eus würkli nur das wünsched und kei andere chrims chrams, da mir ja scho alles händ. findi echt cool vo ihne, dass sies au nomal gschriebe händ, es staht ja scho uf de hp, aber so isches nomal verdütlicht

01.07.13 10:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
I findes ou schad wemer wünsch nid respektiert!!!
i weiss, dass mi tz vo afang ah nid so begeischteret gsi isch dass mir üs gäud wünsche. aber mir hei ja schüsch würklech aues! u fürs hus isches haut perfekt. i ahne eher, dass si üs wei ferie schänke wüu mir ja nie göh.... e grund het das ja: mir si nid d ferietype naja i bi gspannt!
die cheibe schwigermüettere gäu? i gloube, si wott öich eifach e freud mache u merkt debi gar nid, dass dir das nid wünschet..... i gloube, ihre das uszrede gäb nume diskussione... augen zu und durch würdi da säge u solang sis ja zahlt.....

01.07.13 10:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oje Nemo das esch werklech ganz unglöcklech. Aber imfau du chasch au met de Garage Rotezahlige abmache, wenn das vo afang ah klar seisch send die ned verrockt. Mer muess eifach grad ehrlech si.

Ond wenn evt. es Auto tuesch lease? Wär jo au neds dömmste? Ech ha zwar kei gleaste, ech ha en uralte Pöscho, aber mer send es guets Team! =)

Nei das esch keis Zeiche sondern de normali Lauf der Dinge...mängisch chond leider alles metenand...

01.07.13 10:32
Nemo 

Re: Bräute 2013

he he ja lus, das stimmt. aber ich verstahn d'elea scho. sie hätti das geld warschindli lieber, als dasses ine limo gsteck wird. chani guet verstah!!

01.07.13 10:33
Nemo 

Re: Bräute 2013

@canoa: das wär ebe min plan gsie. aber es leasing mache ohni e astendigi azahlig chunt ebe au meeeeega tür. ja nu, jetzt lömmer das mal no repaiere und denn wirds ja hoffentlich mal ruhig sie für es paar mönet!!

01.07.13 10:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hmm i wett hurti öppis zum thema leasing säge us eigete erfahrige:

mir hei 2x nachenand es outo gleaset gha. klar, hesch es nigu nagu neus moderns outo.... ABER: d rate im monet si rächt höch! solang beidi schaffe ma das gah, sobau aber e familie plansch etc. findis rächt enormi chöschte wo da au mönet wäggöh. zumau bisch verplichtet, e vollkaskoversicherig z ha. die choschtet nomau e huufe... u nach dr loufzyt vo guete 4 jahr (oder je nach däm) muesch ds outo de no usechoufe mit em räschtbetrag! mir heis denn eifach nomau 2 jahr witergelaset bises de üses gsi isch.
im nachhineini würdies NIE me mache, s si eifach grossi chöschte und wede usem vertrag usewottsch isches aues andere aus eifach!
de lieber e auti schüssle fahre (wo aber louft, gäu nemo ) u defür isches ds eigete outo

01.07.13 10:35
elea 

Re: Bräute 2013

ebe es dud mer de ergendwie leid för mini schwimu, wel si Geld usgeht för öpis wo eus absolut ke freud macht. em gegeteil es nervt ehner well mer jo gseit hend dass mers ned wend... ha minere TZ jetzt mol gseit si sell probiere si devo abzhalte!
aber lus da wer jo au en kack wenn si euch wörde ferie schenke. meine wenn ehr wördet ed ferie welle go de hette der euch jo ferie gwönscht oder ned? das stört mi total, das jede meint er wössi besser was echt em Brutpaar wörd gfalle! debi hanis gfüehl mer alli dröcke eus doch sehr direkt ond ehrlech su. wa geht's jo zmessverstoh?

01.07.13 10:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@nemo
hihi klar, i verstah d elea ou!
aber schwigermüeter si und blibe eifach es buech mit 7 sigle
i has ufgäh, versueche druszcho bi mire

01.07.13 10:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus ech hoffe sehr, dassi euche Wunsch tüend respektiere, alles anderi wär eifach nome doof ond au fräch fendi. Ehr hend euchi Wönsch gösseret ond de seled die au respektiert wärde.

Gschänk: Mer hend bis jetzt öbe 10 Gschänk becho, bis jetzt beni vo niemertem entschüscht, ehrer totau öberwäutiget...wahnsenn die Gschänk ond das vorallem au vo Apérogäscht ond au glatne Gäscht. Mis Gotti hed 700 CHF öberwese!!! Ond sie hed no öbis kouft, hed sie mer verzöut...

Nemo jo das stemmt, hoffe du gsehsch gli weder chli Licht am Ändi vom Tonnu, mängisch es esch es eifach totau onglöcklech wenn alles so metenand chond...

 1 .. 1174 .. 2346 2347 2348 2349 2350 .. 3054 .. 3757
einfach   Zeremonie   wirklich   schaffe   irgendwie   bearbeitet   langsam   Hochzit   himbeer   richtig   Kollegin   schnell   Problem   natürlich   eigentli   natürli   gspannt   eigentlich   Zuletzt   vorallem