| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1175 .. 2347 2348 2349 2350 2351 .. 3054 .. 3757
01.07.13 10:42
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lus: das mitem leasing isch hald immer so e sach, chunt immer bitz dru ah wie denn de vertag isch. mis jetzige auto ahni vor 8 jahr au gleased. han aber es nullleasing gmacht (ohnirestzahlig) han 12000 azahlt und han denn zwei jahr lang eifach abzahlt und denn isch es mir gsie.

@canoa: das isch schön, freut mich für eu!! isch doch schön wenn mer si grosszügig beschänkt wird. bi eus chunt denn sicher au no öpis, aber bis jetzt isches nöd so de brüller.... sogar vo sim brüedach mit fründin hämmer 150 franke übercho...sind natürli au beidi gladni gäst...
na ja, so fettig ufgregt, jetzt gömmer wieder a die schöne sache!!

muen jetzt schnell gos föteli vom schirm mache...

01.07.13 10:42
elea 

lus i hoffe mini TZ cha si devo abhalte ond soscht.. naja velecht hets jo e sekt fläsche i dere Limousine de gebs wenigstens öpis dra womer spass macht

i weiss bes jetzt no vo gar niemertem ob ond wievell mer bechöme, mis mami verwaltet d gschänkelischte aber si seit all siget bes jetzt mega grosszügig gsi!

apropo grosszögig, d eltere vom GG hend gseit si öberneme d kolekte (das were es paar hondert franke gsi) da hemmer shco uh freud gha, jetzt hends aber no gseit si duends i eusem Name spende ond gend eus denn de spendebeleg ond so chöne mers vo eusne stüre abzieh! si het gmeint mer müsse jo de eh scho meh zahle ond so chöne mer no bez öpis ab zieh! has soo herzig gfonde ond total cool vo ehne!

01.07.13 10:43
Nemo 

@elea: das isch ja voll e herzigi geste!!

01.07.13 10:44
Lus

nicht registriert

@elea/canoa
i weiss nid, viliicht machi mer eifach gedanke um nüt! aber da i useghört ha, dass üsi gescht de trozüge müesse gäud überwiese und schüsch ke gascht irgend öppis dergliche duet wäge de gschänkli chumeni haut uf komischi gedanke...
u mir hei scho oft über ferie gha u si wüsse dass mir nid ferietype gsi. d tz cha zb aber nid verstah, dass mi gg no nie gloge isch (er het flugangscht). u i weiss itze nid, öbsi irgen i sone richtig wei...?
mir machts eifach chli sorge wüu i weiss, dass si vo afang ah nid wo üsem wunsch begeischteret gsi si. mi tz het zb gfragt, öb mer üs nid mau nöis gschirr wette wünsche oder so... (werum, i ha ja guets?)
eh ja, nöchscht monet wärdemers gseh....

01.07.13 10:44
apple-pie 

@elea
Das ist wirklich herzig, freut mich für euch!

01.07.13 10:50
Lus

nicht registriert

@elea
wow das isch e u schöni geste

01.07.13 10:51
elea 

lus, wennd einzelni ned begeisteret send de eschs halt so aber wenn d trauzüge de ned hender euch stönd ond euch i euchem wonsch onderstötzet esch kacke..
i wörd mol ofs ebshte hoffe, velecht öberrasche si euch jo met enre badwanne voll met Bargeld well si alli geldbeträg in 10ner note hend lo wechsle wer weiss! hoffe mer s beschte!

01.07.13 10:51
Nemo 

so da ischer jetzt euse SUNNE Schrim

Datei-Anhänge
Schirm forum.jpg Schirm forum.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 150 kB

01.07.13 10:52
valey 

Manokasa
woooow bi der isches ja gli so wit!!! ufff soo schnell ome die zit :D

apple
drück dir die daumen dass alles klappt!!

Nemooo
uiii neiiii sooo en seich weg dim auto!!! tuet mer uu leid..
und weg de gschänk.. mmm jaa ich weiss was meinsch.. du wart mal ab
velecht send ja die eifach so gsi :-/
und isch eso wie elea seit
die wo am meiste geld hend sind emmer die giezige

aber jaa ich verstoh dich voll isch jetz grad alles medenand cho und sooo..
hey aber chum chasch di freue uf dini super schöni hz :)) no en monet und 24 täg hihi

01.07.13 10:52
Manokasa 

Lus
Also ich hoffe scho für dich das eui TZ da nid hinder euem rugge so was planet.. Ihr wünschet eu ja was fürs renoviere.. Das sett mer ja scho respektiere..

Nemo
Ich verstah dih.. Ich bin ja vor zwei Monet kündet worde.. Isch halt au eh blödi ziit gsi.. Zwischetrue het mis auto au no zwei mal id reparatur müsse.. S chunt halt immer im blödschte moment.. Ich wür jetzt nid umbedingt sege das eusi gäst grosszügig sind, aber au nid gizig.. ussert die vom gschäft vo mim GG.. die hend z 8te (ohni t fründinne zellt) 320.- ihzalt.. defür ischs gotti vo mim gg spendabel gsi und het 1100.- (!) ihzahlt..

Elea
Das mit de Kollekte find ich ja lieb! :)

1 .. 1175 .. 2347 2348 2349 2350 2351 .. 3054 .. 3757
vorallem   langsam   schnell   Zeremonie   himbeer   irgendwie   Kollegin   wirklich   natürlich   Zuletzt   gspannt   eigentlich   einfach   bearbeitet   eigentli   Hochzit   Problem   schaffe   natürli   richtig