| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1178 .. 2354 2355 2356 2357 2358 .. 3058 .. 3757
01.07.13 16:05
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Naja, die Feier wird ja trotzdemam 20.09. stattfinden. Ob verheiratet oder nicht! Dann würden wir die Trauung hält ganz privat machen, sobald wie möglich!

@valey
Danke dir!

01.07.13 16:18
valey 

Re: Bräute 2013

elea
ich mues no mini menükarte mal fertig ha a dene hani am längste ergendwie
denn no mini wc körbli
plakat für de tischplan fertig mache
künstlichi roseblätter bsorge...
und jaa :P

gester hani ufe geburi gaanz schöni passendi ohrering becho zu mim collier :) jetz hani das au no
*freu*

elea wie laufts bi der?
apple martini fertig?

01.07.13 19:30
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen mitenand

Melde mi doch au wiedermal. Isch chline strängi Ziit im Moment bi mir.
Nächst Wuche isch ja scho euses Hochziit

Jetzt hemmer no e super Meldig becho:
Mir hend im April en Mietvertrag für e neui Wohnig uf de Okt. underschriebe. Mir sind soo glücklich gsi, dass mir sone schönii gfunde hend und das no vorem HZ hend chöne abschliesse, dass mir kein Stress hend mit dem.
Jetzt lütet eus die vom Immobiliebüro ah und seit, eusi WG isch verkauft worde. Mir müend eus also öpis neus sueche und die alt WG hemmer scho kündet.. Toll.. Jetzt glich Stress mit WG luege, dass mir de no was schöns findet. I segs eu, i bi dere Geiss fast dur s Telefon an Grind gumpet...

Drum heissts jetzt ein Tag HZ ein Tag WG und so wiiter

Aber mir lönd eus nid verruckt mache.. Das isch es Zeiche.. Behaupti mal

Ja und jetzt isch de Ändspurt mit Vorbereitige, bi jetzt doch scho langsam es bizz nervös...

Wünsche eu es schöns Tägli und bis glii.

Grüessli und sorry für de lang Text, aber es närvt mi immer no. Ha ke Bock obdachlos zwerde

01.07.13 21:15
Angita 
Re: Bräute 2013

hallo mitenand meld mi au no.. ezt wo all weg sind


sterndli isch jo voll doof was die mached! toi toi toi b wohnig sueche! werdet sicher öppis finde!
apple so ein mist wirklich dass die nicht mal vorwärz machen! finde es aber toll das deure feier tritzdem stattfindet!

me: hüt sind d verwandti vo mim maa acho usem usland... ezz isch würkli endspurt morn mueni unbedingt mol is cjleid go ineschlüpfe will mol alles mitenand aha mit strümof ecc! hoffe es passt no
ganz wenig chlinigkeite guzs no zum mache.. muss no d flyer für üsi weddingapp drucke loh! die chömed ufd tisch... ind de dj hät uf mis letzte mail kei antwort geh.. muss dem morn mol alüte!
wünsche eu en schöne obig!

01.07.13 21:46
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich meld mich au no!

ich han ja gester döfe mis kleid ahlege, obeume ischs mer zgross und rutscht abe.. mer werded mich den wahrschinli ihnähe a dem tag! aber sus bini mega happy! und eusi gastgschenk hani au gmacht, lad sie grad ufe i min spric heuse hochzits thread =)

am fritig isch mit polteri abig, mir isch gseit worde ich söll mich cowboy ahlege und in zh is papa joes am achti ;) falls sus no wär unterwegs isch :D

sterndli, mega denebed weg de wohnig! mir hettet sus no es gästezimmer ;)

01.07.13 21:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hey cool zibesa. Jetz findet di polterobe also doch no statt. Freut mi für de!

02.07.13 07:20
elea 

Re: Bräute 2013

valey du hesch geburi gha am wochenend? hey gratuliere der ganz herzlich nochträglich!!!! hoffe hesch scön chöne fiire ond es tolls gschenkli vo dim GG becho? ;)
send d d ohrreng vo ehm? so cool! demfall au vo swarowski?
hey du musch gar nöm so vell mache! jetzt hesch no fast 2mönet zit, das schffsch guet oder?

jä bi mer eschs no bez meh, aber es lauft. morn probeesse, am fritig gömmer of zöri god gravatte vom GG chaufe ond au s gschenk förd TZ. ond de treffe mer eus no met em Musiker emol ond de wird de s chleid no gänderet. jo ond soscht no Sache wie zb de Tagesablauf, wer fahrt met wem. en cd set mol no bez zeme stelle as hindergrond musig... has gfüehl muss langsam gas ge.. :)

ou nei sterndli, krass dass die d wohnig verhcauft hend? das esch jo aber Vertragsbruch oder ned?

haha zibesa, be am fritig nomitag en zöri, velecht machi zobe grad no en abstechr es papa joes ;)

02.07.13 07:57
valey 

Re: Bräute 2013

elea danke :) jaa hends schön gha :))
ja vo ehm hani au ohrering becho... die wo passed hani vo minere schwöster becho :) send au swarovski

jaa d zit goht ebe schnell ome
hoffe schaffe alles... bi de menükarte hani eig. recht frühe agfange und be eig. ned eso wit cho
die gend so vel arbet..
und i be de no en Woche i de ferie usw.. und i mues alles parat ha en Woche vor de hz :)


bi der laufts jetzt au mega :))
ui säg nüt... min schatz brucht au no es hömmli und i denke er wird en flüge träge :) hihih

aso ich ha de tipp becho das me sett für de brütigam zwei Hemd kaufe...


Sterndli soo dooof weg de wohnig... hoffe es klapped alles!!

02.07.13 08:02
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

huhu froue...
i hanech öppis zum verzeue....
ha aso e schlaflosi nacht (ca 2 stund schlaf) mit hülattacke hinder mir

s geit um mi poltertag. i ha mau mit mire tz drüber gha öppis z mache, aber das isch de chli im sand verlüffe. mir isch das ja nid soooo wichtig. u wasi äue nid begriffe ha isch, dass si gärn öppis organisiert hätti.......
itze het mi ja e kollgin gfragt, si würd u gärn öppis organisiere. da hanimi natürlech sehr gfreut drüber!!! i ha de 2 date gha zur uswahl wo ihre und mir göh und ha de d tz ou gfragt. si ischmer sehr wichtig u drum wettise ou gärn debi ha. itze giet aber dr eint tag mire kollegin nümme u ds andere datum ar tz nid. u so wies usgseht heimer schüsch aui wucheändi vou i ha de ar tz gschribe (sms'le isch nie guet, da entstöh nume missverständnis) es wäri schad wenn si denn nid chönnti cho, da si denn aber wahrschindlech spontan für 3-4 tag id ferie göh wetti nid, dass si de äxtra wäge mir würdi absäge.... i ha das würkelch nid bös gmeint! sonder eifach dass si nid wäge mir müesst absäge! u si hets haut so verstande: chasch nid cho, isch doch egau...... si hetmer de um mitternacht no es sms gschribe, öb dr termin itze fix sigi, s sig ja schnäu gange.... i bi am 01.30 erwachet, ha das gseh und de hets mi grad gschüttlet. ha hurti e stündegi hülattacke gha itze bini wider öpperem uf d füess gstande woni doch gar nid ha wöue!
hüt morge het mer de dr tz aglütte und mer gseit, si sigi rächt truurig und verruckt über mi. i chas ou verstah....
i luege itze mau no fürne andere termin u i hoffe, es klappt denn u passt aune
hürate isch nid eifach
i weiss ou nid, ha i mi so unmöglech beno? oder reihe sech da eifach missverständnis anenand...

02.07.13 08:05
elea 

Re: Bräute 2013

ah hesch grad 2 paar ohrering becho! cool!!¨ ond super das si grad zom Collier passe! so esch de schmock förd hz eigentli klar oder? ;)

jo chas mega nohvollzieh weg dine menucharte. i be scho set ewigkeite ade gastgschenk, obwohls eigentli gar end sone crampf esch. aber nome scho die doofe mäscheli drom mache esch sones knübel. wel i wet dass alli schön glichmässig send etc. ond de fressts halt mega ziit!

gosch demfall 1 Woche vor de hz no ed ferie oder wenn denn? nomol chli go entspanne? ;)

di GG wird e flüge träge? so cool! fende das gseht Emmer so lässig us!
mine het eigentli es hömmli. er het vorher shco es wiises gha ond glöcklicherwiis passts zemli guet zo mim chleid so dass mer ned no extra eis imene andere wiss mönd ha. das wegem 2te hömli kenni au scho vo paarne. aber mi frönd het das ned wele. loh ehm die entscheidig :)
hoffe mega dass mer en gravatte finde wo genau zo mim band am chleid passt. das wird en herti Mission

grad no e chlini frog: wenn de brütigam es bluemeasteckerli he, de brucht er jo ned no es boschettli oder?

 1 .. 1178 .. 2354 2355 2356 2357 2358 .. 3058 .. 3757
eigentlich   irgendwie   bearbeitet   Zuletzt   Problem   Hochzit   richtig   einfach   Kollegin   himbeer   schnell   wirklich   vorallem   natürlich   langsam   eigentli   natürli   schaffe   gspannt   Zeremonie