Bräute 2013 |
|
1 .. 1178 .. 2354 2355 2356 2357 2358 .. 3058 .. 3757
|
|
|
|
|
|
01.07.13 21:46
zibesanicht registriert
|
Re: Bräute 2013
ich meld mich au no!
ich han ja gester döfe mis kleid ahlege, obeume ischs mer zgross und rutscht abe.. mer werded mich den wahrschinli ihnähe a dem tag! aber sus bini mega happy! und eusi gastgschenk hani au gmacht, lad sie grad ufe i min spric heuse hochzits thread =)
am fritig isch mit polteri abig, mir isch gseit worde ich söll mich cowboy ahlege und in zh is papa joes am achti ;) falls sus no wär unterwegs isch :D
sterndli, mega denebed weg de wohnig! mir hettet sus no es gästezimmer ;)
|
|
|
|
|
|
02.07.13 08:02
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
huhu froue... i hanech öppis zum verzeue.... ha aso e schlaflosi nacht (ca 2 stund schlaf) mit hülattacke hinder mir
s geit um mi poltertag. i ha mau mit mire tz drüber gha öppis z mache, aber das isch de chli im sand verlüffe. mir isch das ja nid soooo wichtig. u wasi äue nid begriffe ha isch, dass si gärn öppis organisiert hätti....... itze het mi ja e kollgin gfragt, si würd u gärn öppis organisiere. da hanimi natürlech sehr gfreut drüber!!! i ha de 2 date gha zur uswahl wo ihre und mir göh und ha de d tz ou gfragt. si ischmer sehr wichtig u drum wettise ou gärn debi ha. itze giet aber dr eint tag mire kollegin nümme u ds andere datum ar tz nid. u so wies usgseht heimer schüsch aui wucheändi vou i ha de ar tz gschribe (sms'le isch nie guet, da entstöh nume missverständnis) es wäri schad wenn si denn nid chönnti cho, da si denn aber wahrschindlech spontan für 3-4 tag id ferie göh wetti nid, dass si de äxtra wäge mir würdi absäge.... i ha das würkelch nid bös gmeint! sonder eifach dass si nid wäge mir müesst absäge! u si hets haut so verstande: chasch nid cho, isch doch egau...... si hetmer de um mitternacht no es sms gschribe, öb dr termin itze fix sigi, s sig ja schnäu gange.... i bi am 01.30 erwachet, ha das gseh und de hets mi grad gschüttlet. ha hurti e stündegi hülattacke gha itze bini wider öpperem uf d füess gstande woni doch gar nid ha wöue! hüt morge het mer de dr tz aglütte und mer gseit, si sigi rächt truurig und verruckt über mi. i chas ou verstah.... i luege itze mau no fürne andere termin u i hoffe, es klappt denn u passt aune hürate isch nid eifach i weiss ou nid, ha i mi so unmöglech beno? oder reihe sech da eifach missverständnis anenand...
|
|
|
|
|
1 .. 1178 .. 2354 2355 2356 2357 2358 .. 3058 .. 3757
|