| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1180 .. 2357 2358 2359 2360 2361 .. 3059 .. 3757
02.07.13 08:56
dandi78 

Re: Bräute 2013

ah so guet, valey. die gfaue mer scho länger, ha si aber nie kauft. aber jetz bstöui mer si :-)

02.07.13 08:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

Dandi ech ha au gester no Schmock bstöut wo reduziert esch, in Lozärn hends dä aber ned gha! De Usverchouf esch grad guet! =)

02.07.13 09:06
dandi78 

Re: Bräute 2013

Jo säg nüt Canoa, Usverchauf mues me immer nütze

Elea: Finde ebe der Stil vo Swarovski au schön. Stilvoll und nid z'übertribe.

02.07.13 09:29
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ach gopf
itze het mini tz mim gg aglütte und ihm ds leid klagt, wie sehr si enttüscht sig etc.
i verstah nid, werum si nid mit mir grad diräkt redt?
u mi gg steut sech itze natürlech hinder si und macht mir ou bitz vorwürf, i heig ja immer gseit i wöu ke polterabe u itze plötzlech doch....
i ha ihre am morge fange gschribe, dases mer leid düegi, i si natürlech gärn debihätti und i ihre no düeg alütte (i cha im büro schlächt). si het mim gg nume gseit, si wüss nid was mir schribe......

02.07.13 09:41
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jeee lus... tuet mer leid das jetz wegemene Missverständnis so was isch...
log mach der kei vorwürft du hesch ja nüt gmacht.. lütisch ehre hüt ah und klärsches... nacher wird sies verstoh.. :D

02.07.13 09:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

weisch, i hami immer wägene polterabe gewehrt wüu i die "übleche" polteräbe hasse
u i ha scho mau mit mire tz drüber gha wasmer schüsch chönnt, aber nüt konkrets. das isch de im sand verlüffe und wüus mir nid so wichtig isch gsi hani ou nümme dergliche da.
anschinend ischsi itze chli truurig wüu si gärn öppis organisiert hätti, i aber immer gseit ha i wöu ke polterabe. u när schribt mer e kollegin si würds mache, i säge zue und steuese no grad vor volländeti termine i chas scho verstah, aber es isch ja nid bös gmeint u si hättmer ja denn wore gschribe ha öbsi ou debi sigi chönne säge si hätt gärn o gholfe.....

02.07.13 09:51
valey 

Re: Bräute 2013

Lus ja de würdis ehre eifach so erkläre wies jetzt erklärt hesch
und seisch ehre ehr chöntets ja z dritte planee... und seisch ebe hegsches ned bös gmeint und es tuet der leid...

ich denke sie werds au verstoh...

02.07.13 09:52
elea 

Re: Bräute 2013

lus, das esch eifach wörkli es blöds missverständniss! ond du döfsch der do gar kes schlechts gwösse lo mache! cha so guet no vollzieh das di das stresst, schrib dinere tz dass es der mega leid dud ond du ere höt zobe alütisch wel das Missverständnis wetsch us de welt gschaffe ha!
es esch so schnell passiert das öper beleidgt esc ohni dass öper öpis böses het welle!!!!

02.07.13 09:55
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey
Naträglch alles Güte zum Geburtsatg!
Wann hättest du denn Geburtstag?
Die Ohrclips sind übrigens echt hübsch!
Und der Anzug, sieht Top aus! Mein Schatz muss auch mal seinen finden!

@lus
Ich denke auch nicht das du nich daneben benommen hast! A besten du triffst dich mit deiner TZ oder telst mit ihr, um das Missverständnis aus der Welt zu schaffen!


@elea
Was ist denn ein boschettli ?

@canoa
Der Schmuck gefällt mir auch sehr. Besonders das zweite und dritte Bild!

02.07.13 09:55
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Fraue

Canoa
Ich finde dini Ohreringli so schön! Ganz min gschmack! Unds diadem het gad au gern eis aber wär glaub chli viel bi mir!

Vale
Gratuliere dir no nachträglich zum geburtstag!

Lus
Oh isch chli blöd gloffe bi eu.. Ich wür eifach nomal mit ihre rede, persönlich oder per telefon!

So inere Stund chan ich zum Coiffure, neue farb go druftue den mussi go schueh fürs zivile und was heisses fürt hochziitsnacht go chaufe und nacher gangi go sünnele! muss chli brun werde vor de hochziit!

 1 .. 1180 .. 2357 2358 2359 2360 2361 .. 3059 .. 3757
richtig   Zeremonie   Zuletzt   Kollegin   irgendwie   Problem   Hochzit   wirklich   eigentlich   langsam   schaffe   vorallem   eigentli   natürli   bearbeitet   einfach   schnell   gspannt   himbeer   natürlich