| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1182 .. 2362 2363 2364 2365 2366 .. 3062 .. 3757
02.07.13 13:18
elea 

Re: Bräute 2013

nei abblose wördi das ganz ned lus, soscht esch desi kolegin denn au no entüscht!
ond wenn dini kolegin ond tz jez zeme spanne ond das zeme organisiere?
jetzt hender jo es Datum wos allne goht?!?!

02.07.13 13:26
dandi78 

Re: Bräute 2013

eg be glichere meinig wie d'elea: sie chönnte der polterobe doch zäme organisiere?

02.07.13 13:28
Eve777 

Re: Bräute 2013

Luus ich wörds glaub au ned absäge, mit dem esch für dini TZ allwäg au ned gross öpis andersch, wenn sie jetzt eifach verletzt esch wäge dem Missverständnis denn esch sie das eh öb dir jetzt öpis no mached oder ned. Dänke sie wird 1 / 2 Nächt drüber schlofe und denn cha sie's ev. au wieder easier nä, meinsch ned?

@all: haha ich bi fast abgläge, a alli wo SIXX händ, am Sunntig zobe mues ich das unbedingt luege oder ufnä hihi :
http://www.sixx.ch/tv/trau-dich-den-rest...ledige-ich-clip

02.07.13 13:28
valey 

Re: Bräute 2013

lus ohh jee. jaa chöntet die beide denn ned zeme organisiere??

aso wie noch stohsch dinere tz und de ander kollegin?

aso ich ehrlichgseit würd dere kollegin sege was do alles gsi isch und ebe das dini tz das möcht organisiere..

isch denn die ander kollegin scho am plane?

sie verstohts sicher wenn seisch ja du hegsch dinere tz nei gseit gha und ebe jetzt sig sie enttüscht wel sie heddi gern welle...

oder welsch dases die kollegin organisiert??

uff isch no schwerig

02.07.13 13:45
elea 

Re: Bräute 2013

bruche au ganz chorz euche rot. wie Emmer lohni me weder mol total liecht us de fassig brenge und be verunsecheret...

i ha minere TZ as dank för eri hilf das tiffany infinity bracelet wele schenke:


i ha das am fritig wele of z zöri go chaufe.... jetzt hani am mettag no rasch em frönd vo minere TZ aglüte ond gfrogt was er denkt. de seiter jo si het am leibste chleeblätter. das weissi scho, si het au es chleeblatt tätowiert ond esch total fan devo. de hani mer zersch ned vell debi denkt, ond ebe er het de gseit chleeblätter het si am liebschte ond dasch voll eres deng etc. de hani denkt vo tiffany geht's secher au es schöns armbändeli met emne chleeblatt! aber nix da! gibt es nicht..

jetzt beni soo verunsecheret.... wet ere doch öpis schenk wo ere au gfallt.... klar geht's tusig belligi chetteli met emne chleeblatt, aber i ha ere öpis speziels wele schenke, ond tiffany we halt öpis speziels...

er het mi total verunsecheret...

Datei-Anhänge
1389.jpg 1389.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 143 kB

02.07.13 13:48
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@eve
DAS muss ich mir anschauen!

@lus
Vielleicht könnt ihr euch ja mal zu dritt treffen und etwas ausmachen, was beiden recht ist!

02.07.13 13:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha das ar tz ou gseit i sägi doch, d kollegin söu sech mäude de chönesi doch zäme luege. aber irgenwie ischsi nid so begeischteret. si isch itze haut eifach truurig.
i ha würklech niemer wöue enttüsche und vori wo gg het aglütte si haut grad wider d träne gflosse. u schlussändlech isches ja egau wärs organisiert, houptsach mer het e glungnige abe zäme oder?
dr tz meint itze, mir sötte ds 4te a tisch hocke u das usdisskutiere. i gloube zwar, das wüehlt meh uf aus schüsch öppis. i lare itze gloub eifach chli zyt u hoffe, dass si denn ou chunnt und denn wider aues io isch. i ha settigs züg nid gärn.

02.07.13 13:49
dandi78 

Re: Bräute 2013

aso eg dänke, dass dini TZ a dem chetteli sicher mega freud het, au wenns kes chleeblatt esch. wenn auf die schnelle no es chetteli miteme chleeblatt würdsch finde (chönt jo evtl. au e halschetti si), de chasch di jo immer no umentscheide. aber süsch würdi bi däm blibe.

02.07.13 13:49
CoRa 

Re: Bräute 2013

@valey- oooh mein gott, das chönnt vo mer si! Ich nehem dich als meien Braut - hahahah!
Ha met em GG abgamcht dasmers wennigstens uf schwizerdütsch zu nang säge! 'sgsröch esch supi gsi, send 2.5 ha döte gsi mi GG und de pfarrer händ weder en fläsche wi killt!

@apple, das is so das einzige was der pfarrer sich wünscht- er hat auch gemeint das sei meistenst das emotionalste und alle wären im nachhinein glück darüber

@dandi & canoa , eg hane de gfrogt öbmers chöi uf schwizerdütsch säge de het de pfarrer gsei jo aber kürzt wird nüt

@lus, chöisech die zwei fraue ned zämme due und zämme öppis mache? säge doch gnau das der angere kollegin wo der dini tz gseit het?

02.07.13 13:50
CoRa 

Re: Bräute 2013

@elea, guck mol, tom sabo het so ahänger:
http://www.google.ch/imgres?q=kleeblatt+...,r:10,s:0,i:114

 1 .. 1182 .. 2362 2363 2364 2365 2366 .. 3062 .. 3757
richtig   Zeremonie   schaffe   einfach   Kollegin   langsam   bearbeitet   eigentlich   vorallem   himbeer   irgendwie   Hochzit   schnell   Problem   wirklich   natürlich   gspannt   Zuletzt   eigentli   natürli